O.P.I Skyfall Koleksiyonu (Limited Edition) -Bond-ettes Mini Set


23 Kasım 2012 Cuma

O.P.I'nin Skyfall koleksiyonunu ilk Asos'ta görüp gözlerimde kalplerle bakakalmıştım. Asos'tan oje alsam gelir mi, gümrüğe takılır mı türünden endişelerle almayı bir miktar ertelemiştim ki bu dört minik oje Sephora'da karşıma çıktı!

Bond-ette mini setin içinde 3,75 mL'lik, dört ayrı renkte minik oje var: Golden Eye, The Spy Who Loved Me, The World is Not Enough ve Live and Let Die. Renkleri birazdan ayrıntılı anlatacağım; ama, genel olarak çok kolay sürülen, çizgi çizgi olmayan, çok hızlı kuruyan formüle sahip çok güzel renkler. Gerçekten fiyatını hak ediyor diye düşünüyor insan. Bazılarınız için bu ojelerin bir kusuru, minicik boyutları nedeniyle minicik fırçaları olabilir... Bir de, kalıcılıklarının çok iyiolmadığını söylemeliyim (fotoğraflarda görebilirsiniz).



Golden Eye, şıkır şıkır ışıltılı, şişede çok yoğun duran, ama aslında oldukça şeffaf, tam bir altın rengi. Aslında bu renk başta beni biraz hayal kırıklığına uğrattı; çünkü ben tırnağı tam kapatan, tam bir altın rengi olduğunu hayal etmiştim. Fakat, üst kat olarak kullanmaya daha uygun. Ve bu biçimde çok çeşitli amaçlarla kullanılabiliyor (bakınız dünün manikürü). Yalnız, Golden Eye tırnaktan çok zor çıkıyor. Tüm simli ojelerin kaderini paylaşıyor kısacası...


The Spy Who Loved Me, benim bu setteki en sevdiğim renk: içinde belli belirsiz altın rengi ışıltıları ve sanki hafif simleri olan, oldukça opak, tam bir ateş kırmızısı. Tek katta da tırnağı gayet güzel kapatıyor; fakat, iki katta muhteşem rengi tam olarak ortaya çıkıyor. Ne zamandır uzak durduğum kırmızılara geri dönmemi sağladı. Sürdüğüm zaman ellerime bakmaya doyamadım! Üstelik, tırnaktan çıkarırken bulaşmıyor, kolayca temizleniyor. 


The World is Not Enough, yine şişesinde daha yoğun duran, ama şeffaf yapıda, içinde çok hafif kırmızı/eflatun simleri olan, soğuk tonlu bir metalik gri. Açıkçası, sette en az dikkatimi çeken renk olmasına rağmen, tırnağıma sürdüğümde ışıltısı beni benden aldı. Zaten, bu setteki renklerin olayı, ışıltı! Tırnakta çok zarif duruyor. Yalnız, bu ojeden tam performans alabilmek için, 3 kat sürmek lazım. 


Live and Let Die ise, benim siyah ojelere olan sevgimi başka bir boyuta taşıyan renk! Yeşil alt tonlu, lame-dore karışımı belli belirsiz simleri olan, yine oldukça opak bir siyah! Tek kat da yetebilir, ama iki kattaki duruşu nefis. Bu kış en çok kullanacağım renklerden biri olduğunu düşünüyorum. Kopkoyu rengine ve simlerine karşın, çıkarırken de insanı yıpratmıyor. Korkmaya gerek yok kısacası.


Bu minik ojeler, benim ilk O.P.I ojelerim. Türkiye'deki çılgın O.P.I fiyatları nedeniyle daha önce almaya gönüllü olmamıştım. Zaten O.P.I kadar büyük gramajlardaki (15 mL) ojelerin yarısından çoğu hep ziyan olur. Bu minikleri bu yüzden de sevdim. Bond-ette mini setin içindeki ojeler 3,75 mL ve setin fiyatı 35 TL. Yani, bir tam boy O.P.I ojesi fiyatına, aynı gramaja denk gelen 4 farklı -ama minik- renk oje alabiliyorsunuz. Benim için çok iyi bir seçim oldu! Panora AVM Sephora'dan ben alırken son iki tane kalmıştı. Zaten bu koleksiyon sınırlı üretim; renkleri beğendiyseniz, şansınızı deneyin derim!


-----------------------------
NOT1: Çekiliş postuna yorum yapan ve birbirinden güzel şeyler yazan herkese çok çok teşekkürler! Sıra karışmasın diye yanıt yazmıyorum; ama güzel dilekleriniz ve güzel sözleriniz için çok çok teşekkür ediyorum!!! Bu deneyimleri sizinle paylaşmak çok keyifli, iyi ki yaziyorum! Sevgiler...

NOT2: Çekiliş yazısı nerde? diyorsanız, işte BURADA :)







12 yorum

  1. çok hoşlar minik makyaj malzemelerini mini oceleri daha çok seviyorum ben nedense güle güle sürün :)

    YanıtlaSil
  2. Benim gibi oje kullanmayip oje alanlar icin harika bir setmis :) minik minik :) ama en cok kirmiziyi begendim

    YanıtlaSil
  3. Oje kullanıp da milyon tane ojesi olunca, bitiremeden kurutanlar için de güzel bu minik ojeler Kozmetik Deneyimleri :))

    Teşekkürler. Evet, kırmızısı müthiş!

    YanıtlaSil
  4. Altın sarısı hastası olarak bayıldım!
    :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de!

    Ama, top-coat olarak düşünmek lazım :)

    YanıtlaSil
  6. Kırmızıya ve griye ekstra bayıldım! Çok güzeller, güle güle kullan. hele o grinin, o şeffaf duruşu beni benden aldı. Çok yakışmış hepsi ellerine. :)

    YanıtlaSil
  7. Çok teşekkür ederim canım, daha güzelleri senin olsun!

    Bu arada, bana yakışmayan oje de buldum: Irreplaceable!!! Dün gece geç vakitte sürdüğüm için çıkarmaya da üşendim ama, şişede bu kadar güzel durup da elimde bu kadar başarısız duran bir ojem daha olmamıştı. Demek ki gerçekten bana pembe alt tonlu ojeler yakışıyor :))

    YanıtlaSil
  8. Aaaaa! :(
    Ben daha kendi elimde denemedim, bir bakayım en kısa zamanda ama şu an ellerimde o müthiş China Glaze2ler var; bir kaç silmeye kıyamayacağım sanırım. Zaten silmek için cesaretimi toplamam lazım, çünkü çıkarmak kolay iş olmayacak.
    Yaa sarı alt tonlu fena değil de, bu nude işlerinde zorluyor bizi. :((

    YanıtlaSil
  9. Valla öyle oldu :S

    Ya mesela Essence Nude Glam Toffee to Go var, o çok güzel duruyor. Bu olmadı. İlginç bir durum. Vaktin olunca IG'ye bakarsın :)

    YanıtlaSil
  10. Aynı seriden Iced Latte'yi şiddetle tavsiye ederim. :)
    IG'de yorumumu yaptım. :)

    YanıtlaSil
  11. Ok, aklımda :)

    Bakıyorum hemen! Öptüm!

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.