Yves Rocher Hydra Vegetale Moisture Boost Concentrate -Nem Serumu


8 Ocak 2013 Salı

Nem serumları benim ilgi alanlarımın başında geliyor. Sanırım geçen seneden beri en az 4-5 adet serum denedim. Şimdiye kadar kalbimi gerçekten fetheden iki serum oldu: The Body Shop Vitamin E ve Yves Rocher Elixir 7.9. Yves Rocher'nin Hydra Vegetale serisindeki nem serumu ise çıktığı günden beri ilgi alanımdaydı. İndirimde denk gelince denemek istedim.


Cam şişede ve pompalı ambalajda gelen serum oldukça sıvı ve yarı şeffaf losyon kıvamında. Normal ve karma ciltler için önerilen bir nem serumu. Aslında, nem serumu denince benim düşündüğüm yapı yüze ferahlık veren tarzda olur. Ama Hydra Vegetal serisi bana daha yağlı ve ağır yapıda geliyor. Bu anlamda, verdiği histen çok hoşlanmadım aslında...



Kullanıldığı andan itibaren cildin nem düzeyini önemli ölçüde arttırmayı vaat eden bir ürün. İlk kullanımda verdiği yağlı-ymış gibi hissin ardından cilde güzelce yedirilebiliyor ve o yağlı his kalmıyor. Fakat açıkçası, ben kullandığım zaman cildimde önemli bir farklılık hissetmedim. Yine de, bu kış cildimin kurumamış, yanaklarımın gerilmemiş olmasından dolayı, cilde nem verme konusunda bir miktar işe yaramış olabileceğini düşünüyorum.


Bitince muhtemelen yeniden alacağım bir ürün olmayacak. Bundan sonra Essiebutton'ın şiddetle önerdiği Caudalie Vinosource SOS Thirst Quenching Serum'u denemek istiyorum. Ondan da bir fayda göremezsem, TBS Vitamin E'ye geri döneceğim :)

Hydra Vegetale Nem Serumu'nun normal satış fiyatı 46,90 TL. Şu an indirimde 35 TL'ye geliyor.

Yalnız, Yves Rocher indirime girdi ama, ürünlerin fiyatına zam yapmış. Ben aldığımda 79,90 TL olan Elixir 7.9'un satış fiyatı 89,90 TL olmuş. Diğer kullandığım cilt ürünlerine de zam gelmiş... Açıkçası, indirim döneminde önce zam, sonra indirim mantığı pek hoşuma gitmedi. Bilginiz olsun...








20 yorum

  1. bu önce zam sonra indirim durumunu kardelen de yazıştı bugün.. o söyleyince benim de dikkatimi çekti fiyatlarına bakmamıştım hiç. çok ayıp etmişler..bir şey almamak lazım demekki..

    YanıtlaSil
  2. Ben Tweet de attım Yves Rocher'ye. "Ürünlere zam yaptık; ama indirimleri bu zammı karşılayacak şekilde ayarladık" deseler de, eskiden 79,90 TL olan Elixir 7.9'un fiyatını 89,90'a çıkarıp, indirimde 71,90 TL'ye satıyorlar mesela. Gerçekten "büyük" indirim! Ya da, benim çok sevdiğim Cure Solutions göz kreminin 65 TL civarı olan fiyatını da 79,90'a çıkartmışlar ve an itibriyle %30 indirimde 55 TL. Bana bu seferki Yves Rıcher indirimi hiç mi hiç cazip gelmedi dolayısıyla...

    Ve açıkçası Elixir 7.9 bittikçe alırım diyordum; ama 89,90 TL verebileceğim bir ürün de değil ne yazık ki! Bu güzel markaya TR fiyat politikalarıyla yazık etmeseler keşke...

    YanıtlaSil
  3. ben elixir ilk 65 tl den almıştım hatta bu durumda iyice zamlanmış oluyor.. bir daha iyice kontrol edeceğim fiyatları indirimden önce.. yine bu zamn olayı indirim öncesine denk gelirse de bir şey almamak lazım.. göz makyajı temizleyicisini almayı düşünüyordum ama zamlı fiyatıyla normal fiyatının aynısı olmuş indirimde bile..

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten mi Audrey? Demek ki değil yazdıkları gibi zammı karşılayacak indirimi yapmak, doğru dürüst indirim yapıldığı bile söylenemez bu durumda...

    YanıtlaSil
  5. Fiyatları çok aklımda tutamadığım için indirimle beraber gelen zamı farkedemicektim büyük ihtimalle, paylaştığın iyi oldu Başakcım. Ben yakın zamana kadar Yves'i çok severdim, vücut bakım ürünlerimin büyük bir çoğunluğunu oradan alırdım fakat en son yaşadığım fırça kopması olayında müşteri hizmetlerinin Twitter üzerinden sözde ilgililiği ve mail attığımda hiçbir şey yapmaması beni aşırı soğuttu bu markadan. Neyseki mağaza müdürü bayan çok tatlı biriydi o değişim yaptı ama müşteri hizmetlerini kılını bile kıpırdatmadı. Maalesef bu tutumları yüzünden herkesi markadan soğutuyorlar, bu durumdan şikayetçi olan bir sürü kişi görüyorum. Böyle yaparak müşteri kaybediyorlar; Lush, BBW, The Body Shop gibi rakiplerine yöneliyoruz artık :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de bu serumu özellikle gidip denedim ama bence TBS nem serumu çok daha başarılı. Bu serumdaki dimethicone oranı daha fazla geldi bana. Aynı senin gibi düşünüyorum o konuda, silikon kaynaklı yağlı his kesinlikle dayanamadığım birşey cilt bakımında.
    Ve yine Estee'nin önerdiği Caudalie'yi ben de deneyeceğim, bir süredir araştırmadayım.
    Bu arada benim gündemimde C vitamini konusu var. Ya Avalon Organics'in ya da Flavo C'nin serumunu alacağım, bakalım :))

    YanıtlaSil
  7. Çok taktığım ve almak için gidip gelip baktığım ürünlerin fiyatlarını deli aklımda tutarım Onur'cum. Hoş, bu blogu yazmaya başladığımdan beri, her yazının sonunda fiyat da belirttiğim için, "algıda seçicilik" durumu da var :)

    Fırça kopma olayında yaşadığın sıkıntıya üzüldüm. Twitter'dan yanıt alınca hemen ilgileneceklermiş gibi geliyor; ama öyle olmuyor demek ki :( Neyse ki gittiğin mağazanın ilgili bir müdürü varmış.

    Yves Rocher'nin TR fiyat politikası zaten çok sıkıntılı. İyi bir marka, ama özellikle FR ya da AB Ülkeleri fiyatlarıyla karşılaştırınca ve orada yapılan indirimleri görünce burada almaya elim pek gitmiyor son zamanlarda. Mesela yılbaşında burada 99 TL'ye satılan o muazzam makyaj setinin fiyatının Fransa'da indirimsiz halinin 24,90 EUR olduğunu görünce "pes" demiştim... Tamam, gümrük vs tabii ki üstüne bir miktar eklenebilir de, 2 katından fazlası da ayıp artık. Normal zamanlarda diğer ürünleri yaklaşık Fransa fiyatlarında; ama özellikle sürekli artan fiyat politikası ve bu tür promosyonel ürünlerin TR'de resmen "fahiş" fiyatlı olması benim ve senin gibi bir çok bloggerın da markaya olan ilgisini kaybetmesine neden oluyor... Umarım bu yorumları dikkate alırlar ve bir düzenleme yaparlar.

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. Makyajlı Anne, gerçekten bitireyim diye kullanıyorum şu an bu serumu.

    Caudalie'nin ürünlerini ben seviyorum, beni yanıltan pek ürünü olmadı -çok da fazla denemedim; ama, denediklerimi sevdim. O yüzden ümitliyim.

    C vitamini konusunda bir dönem ben de takmıştım. Cildi daha aydınlık gösterdiğine dair bir inancım var :)) Avalon Organics'i de Onur'dan dolayı biiyorum doğrusu :)) Deneyimlerini paylaşırsan çook sevinirim :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  9. zammın yeni yıldan ötürü yapıldığı söylendi bana.

    YanıtlaSil
  10. Makyajsız Asla, orijinal ülkesinde ürünlerin fiyatları değişmemiş, TR'deki alım gücünün ne olduğunu düşünüyorlar ki zamlanıyor fiyatlar? İndirimden sonra yapsalar bu zammı, çok daha mantıklı olurdu.

    Yapacak bir şey yok tabii :)

    YanıtlaSil
  11. caudalie'nin serumunu bana da eczanede çalışan görevli önermişti cildim nemsiz ve kılcal damar çatlaması olması nedeniyle fakat testerını bulmadan cesaret edemiyorum almaya çünkü cildim çok hassas , değişik ürünlere tepki verebiliyor :/

    Yves rocher'in ürün performanslarına bakarsak bu zamların çok gereksiz olduğunu düşünüyorum.Ben de farkettim zammı bugün nelerde indirim var diye internet sitesine girdiğimde daha önce kullandığım ürünlere zam yaptıklarını görünce.
    Ayrıca daha önce yaptığım bir alışverişte promosyon verilmesi gerekirken şubelerinde kalmadığını, telefonumu alacaklarını, ürün gelince beni arayacaklarını söylemişlerdi.Fakat mağazadan bir hafta ses çıkmadı.Ben de mail attım sitelerindeki mail adresine ve ertesi gün beni aradılar.Daha sonra o almam gereken promosyon ürünü verip beklememden dolayı da duş jeli hediye ettiler.Twitterdan değil de mail atarak bir sorunu iletin bence bana hemen geri dönüş yapmışlardı :)

    YanıtlaSil
  12. Evet Cupcake, keşke deneme imkanımız olsa da öyle alsak. Caudalie'nin fiyatları Türkiye'de epey pahalı çünkü...

    YR hakkında da, yazdığın yoruma katılıyorum. Ve sorununu çözmüş olmalarına da çok sevindim :) Güle güle kullan! Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Bende bir zamanlar Yves Rocher´in Elixir serisinin kremini kullaniyordum. Aslinda cok hafif bir kokusu vardi cok da seviyordum, nemlendirmesi de iyi gelmisiti, ama krem cok yagli oldugu icin burun cevremde beyaz pütürcüklerden olusturmustu, birakmak zorunda kalmistim. Daha sonra da zaten dermatolojik kremlere yönelme karari almistim. Acikcasi Yves Rocher´in Türkiye politikasini bende hic sevmiyorum. Yurtdisinda yasadigimdan ürünlerine ulasmak cok kolay ve cogu zaman internet sitesinden alisveris yapildiginda her ay ya tam boy krem ya da parfüm vs. hediye ediyorlar. Fiyatlari da Türkiye´ye nazaran cok cok daha uygun. Bu arada nem maskesi demisken bende Avene nem maskesine bir sans vermek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  14. Vitamini Kabuğunda, Elixir serisinin kremi TR'ye geldi mi, bilmiyorum. Bazı ürünleri buraya getirmiyorlar. Örneğin, benim çok çok sevdiğim ve toniğine aşık olduğum bir Bio serisi vardı. Bir ara 2-3 ürün getirdiler, sonra bitirdiler...

    Yurtdışında olsam özellikle indirim zamanı fena dadanırdım YR'ye muhtemelen. Siz keyfini çıkarın :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  15. Bahsettigim krem Yorgunluk Karsiti Canlandirici kür olarak geciyor (Anti-Cure solution), sanirim Türkiye´de de var. Yves Rocher senede bir kez birkac günlük bir kampanya yapiyor ve sepete attigin ilk ürün -istedigin ürünü secmekte özgürsün- hediye oluyor ve minimum 10€luk siparis vererek eve ücretsiz postaliyorlar. Istersen arka arkaya siparis verebiliyorsun. Acikcasi bende akillandim ve yilin o zamanlari alisveris yapiyorum, cok cok uyguna gelmis oluyorlar :)

    YanıtlaSil
  16. Vitamini Kabuğunda, evet, ok, Cure Solutions krem. Onu hiç denemedim...

    Hmm, kampanyaları süpermiş. TR'de yalnızca her ayın son günü Kelebek İndirimi var. Genelde%40 oluyor oranı ve her üründe geçerli olmuyor.

    Buradan Yves Rocher'ye sesleniyoruz o zaman: Yurt dışındaki gibi kampanyalar istiyoruz :)))

    YanıtlaSil
  17. Ben de indirime kanıp bunu aldım, senin bu postunu almadan önce görseydim vazgeçerdim büyük ihtimalle.
    Sayfana ilk defa yorum yapan birinin yorumlarını ne kadar ciddiye alırsın bilemem ama Sephora'nın instant moisture mask'ını deneyebilirsin belki. Pembe bir shaker içinde 4 nem maskesi var.
    Her iki blogunu da severek takip ediyorum :) kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  18. Merhaba Didem,
    Aşkolsun, niye dikkate almayayım :) Sephora'nın o nem maskesini daha önce de bir yerlerden duymuştum sanki... evet, kesinlikle aklımda, uygun olan ilk fırsatta alıp deneyeceğim :) Nem bu ara en çok ihtiyacım olan şey! Teşekkürler öneri için, sevgiler :))

    YanıtlaSil
  19. merhaba, bu blog bu yazidaki fotonuzu calip bir yazi hazirlamis : http://gununmakyaji.blogspot.com/2013/04/yves-rocher-hydra-vegetale-moisture.html#.UZ55jbW1HkA

    YanıtlaSil
  20. Kitten çok teşekkür ederim, benim ruhum duymazdı... insanlar bu yaptıklarının hırsızlık olduğunu ne zaman anlayacaklar merak ediyorum. Bloguna yorum yazdım, fotoğrafı kaldırmazsa şikayet edeceğim... Teşekkürler yeniden :)

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.