H&M Matte Metallic Oje -Purple Metal ve H&M Mini Glitter Oje Seti


15 Ağustos 2013 Perşembe

H&M'in kozmetik ürünlerini piyasaya sürdüğünün ertesi günü soluğu H&M'de aldım ve bir kaç şirin ürün seçtim! Bu ürünlerden en çok beğendiklerim, mat efektli duochrome oje ve dörtlü simli oje seti oldu!


H&M Matte Metallics Purple Metal oje, içinde dore/altın yansımaları olan sıcak tonlu bir mor. Sürülmesi gayet kolay; tek katta bile yeterince opaklaşıyor; fakat iki katta hem pürüzsüzlük, hem de opaklık açısından tam sonuç alınıyor. Fırçası ince, ama sürerken zorluk yaratmıyor. Yine de, biraz kalın bir fırça kullanmış olmalarını tercih ederdim.


Kuruması oldukça hızlı ve bitişi mat. Metalik renklerde bu mat bitiş çok hoşuma gidiyor; ojeye farklı bir efekt veriyor. Kalıcılığını da oldukça beğendim. Üzerine top coat süremediğim halde 3 gün boyunca ciddi bir soyulma olmadan dayandı! Fiyatı 8,95 TL; oje için biraz pahalı, fakat kesinlikle öneririm!

H&M Matte Metallic Purple Metal üzerine H&M Pink Glitter


H&M Mini Glitter Oje Seti'ni ise resmen karşı koyamadığım için aldım; ama iyi ki almışım! Biri mat beyaz, diğer üçü simli ve pullu 4 minik boy ojeyi içeren bu setin fiyatı 14,95 TL.



Tüm ojeler ve fırçalar minicik, ama pul sürüldüğünden fırça sıkıntı yaratmıyor. Pulları almak ve dağıtmak zor değil. Kuruma hızları iyi. Tırnak yüzeyi pütürlü kalıyor; ama bir kat top coat geçerek hallediyorum. Çıkarmak için alüminyum folyo yöntemi şart!


Beyaz oje baz olarak düşünülmüş; çok da iyi olmuş! İlk katta biraz çizgilense de, ikinci katta opaklaşıyor.


Blue Glitter, şeffaf baz içinde büyük, açık ve koyu mavi ve küçük çingene pembesi altıgen pullardan, gümüş şeritlerden ve minik açık mavi simlerden oluşan çok tatlı bir top coat. Lacivert, pembe ve gümüş tonlu ojelerin üstüne çok yakıştırıyorum. 

Üst: Black Glitter, Alt: Blue Glitter

Pink Glitter da, yine şeffaf baz içinde altıgen açık pembe, koyu pembe, kırmızı, eflatun, leylak rengi pullar ve minik gümüş simlerden oluşuyor. Renk çok pembe görünse de, aslında şeffafa yakın. Bu yüzden, pembe ve mor tonlu bütün ojelerin üstünde hoş duruyor!


Black Glitter, şeffaf baz içinde minik siyah topcuklardan, gümüş çubuklardan ve metalik pastel renklerde altıgen pullardan oluşan şık bir top coat. Uçuk renk bütün ojelere ayrı bir hava katıyor, pek sevdim!


H&M ojeleri genel olarak başarılı buldum, sizin yeni kozmetik serisinden denedikleriniz var mı?










18 yorum

  1. Bayıldım, ayrıca mor olanı önceden tırnaklarında görmüştüm sanki fotoğraflarda ayrı bir güzel durmuş o da kuzum:)

    YanıtlaSil
  2. evet mor olanı ben de tırnaklarında gördüğümde bayılmıştım. Ama şu an OPI'nin bir ojesine dibim düşmüş vaziyette. Güdük tırnaklı olmasam koşa koşa bayılacam many'leri..

    YanıtlaSil
  3. Evet Aysel'im, bir videoda vardı tırnaklarımda, böyle yanar döner renk olunca bayılıyorum ben :)))

    Aytül'üm teşekkürler! Hangi OPİ'ymiş o, merak ettim :)

    Öperim güzeller sizi!

    YanıtlaSil
  4. hafta sonu kesinlikle H&M'e gitmem gerekiyor benim o mor ojeye bayıldım..

    YanıtlaSil
  5. Sende kim bilir nasıl güzel durur İrem'cim :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  6. İkisini de aldım ve bayıldım ben de hepsini güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullanalım Ceren'cim :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  8. çok güzel bayıldım özellikle mor tam bir 'beni al' der gibi :)
    glitter seride fena değil, iyi günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  9. Sena teşekkürler, ben glitter seriyi de çok sevdim. Mini mini, renkleri de değişik :) Sevgileer :)

    YanıtlaSil
  10. Başak'ım öldüm bittim bunlara, ah ah beni yeni aşklara sürükledin gene :)

    YanıtlaSil
  11. Çok coşkulu di mi Gonca'm? :)) Öperim!!

    YanıtlaSil
  12. Bende pembeyi çok beğendim
    Dün gittim ankamall h&m ye ojelerden simliler vardı bi de metalim gri vardı
    Far paketine niyetlenip gitmiştim kalmamış
    Gelir devamı dediler
    Hüsranla ayrıldım oradmciktan
    Sana çok yakışmış ablam

    YanıtlaSil
  13. çok beğendim. Yazdan beri tırnaklarım haşat..imrenerek bakıyorum sadece...

    YanıtlaSil
  14. simli setten kesin almalıyım bayıldım...

    YanıtlaSil
  15. ama ama mor olana bayıldıııımmm :) ilk firsatta hm yapilacak :) ya bir de kalem ruj gormustum ama sadece testere kalmıstı tukenmis aninda :( harika bir nude rujdu :( testerini elime denedim yumusacık suruluyordu nemlide hissettiriyordu. denenebilir.

    YanıtlaSil
  16. Hepsi çok güzelmiş canım. Metalik olanın elimde benzeri olduğundan başka renklerine bakabilirim.Pullu ojeler ise her zaman favorim. Güzel günlerde kullan her birini :))

    YanıtlaSil
  17. Ama ama bunların hepsi harika ♥ Güle güle kullan canım :*

    YanıtlaSil
  18. Ekin'cim, H&M'deki kozmetikler kapışılmış anında; yerine getireceklerse iyi. O kalem rujların çok talibi var. Öptüm!

    Teşekkürler Demet'cim, tez vakitte uzar tırnakların umarım :)

    Nilgün'cüm, simli set çok kullanışlı, şimdiden güle güle kullan :)

    Burcu'cum, ojeleri gerçekten başarılıymış! O kalem rujlardan bir sürü vardı ben baktığımda, çok var sonra alırım dedim, kapışılmış :/ Dur bakalım ne zaman bulabileceğiz?...

    Makyaj Kelebeği, çook teşekkür ederim :)

    Fatma'cım, di mi, çok harikalar :) Öptüm!!!

    Herekse sevgiler!!!

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.