Gosh Prime'n Refresh Illuminating Eye Roll-on -Instant Tightning


18 Kasım 2014 Salı

Gratis'in Gosh lansmanında bize hediye ettiği ürünlerden biri de bizim bu lansmana katılmamıza vesile olan sevgili Anlam'ın da favorilerinden bu göz altı bazıydı. Açıkçası "baz" olan her şey çok ilgimi çektiğinden, bu ürünü de hemen denemeye başladım!


Öncelikle söylemeliyim ki, Illuminating Eye Roll-on far bazı değil; göz altı bazı. MAC Vibrancy Eye Primer'a çok benziyor. Vaatleri göz altını aydınlatmak ve toparlamak. Bu bazlar aynı zamanda kapatıcının çizgilere dolmasını engelliyor ve kalıcılığını arttırıyor. 


15 mL'lik tüpte sunulan bu bazın en ilginç yeri başlığı. Üçlü masaj başlığı gözlerde oldukça ferah bir etki yaratıyor ve ürünün kolayca uygulanmasını sağlıyor. Tüpten göz altıma yeterli miktarda ürünü uyguladıktan sonra yüzük parmağımla tampon hareketler yaparak göz altlarıma yediriyorum. İçindeki optik tanecikler sayesinde hemen göz altlarımın biraz daha aydınlık görünmesini sağlıyor. 


Benim gözlemlediğim etkileri ise:
  • Anında ferahlık ve göz altlarında rahatlama hissi yaratıyor,
  • Bir miktar daha aydınlık bir görünüm sağlıyor,
  • Kapatıcının çizgilere dolmasının nispeten engelliyor, ve
  • Kapatıcının kalıcılığını da arttırıyor.
Kıscasası, vaat ettiği hemen hemen her şeyi yapıyor ve kullanmaya başladığım günden beri favori Gosh ürünlerimden. Üstelik, aynı işi yapan MAC'e kıyasla fiyatı da uygun. 

Siz de böyle bir baz arayışındaysanız Gratis'lerden 27 TL'ye satın alabilirsiniz. 








26 yorum

  1. hah bunu bekliyordum işte en kısa zamanda ben de alıp deneyeceğim :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ilk bu ürünü almıştım. Tek başına bile kullandım göz altlarımı serinletiyor, rahatlatıyor diye. Hem de Başak'ın dediği gibi 1 tık daha aydınlık duruyor. Concealer altı olarak denemedim ama deneyeceğim üşenmezsem. İnşallah kalıcılığını arttırır zira MAc'e bi dünya para bayılmaya hiç niyetim yok.

      Sil
    2. Aytül'ün de aynı fikirde olmasına sevindim. Ben pek sevdim bu bazı İrem'cim; umarım sen de seversin! İkinizi de kocaman öpüyorum!

      Sil
  2. Merak ettiğim ürünlerdendi indirimde bulamadığım için alamamıştım.
    MAC'in ürününden çok çok memnun kalmadım ama Gosh'un bu ürününü denemeden de durmayacağım.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MAC'i de sevmiştim ben Ayşe'cim, ama Gosh'u daha çok sevdim desem? Göz altını ferahlatması da cabası! Öperim!

      Sil
  3. Kapatici olmadan da kullanilir gibi, merak ediyordum, ilk firsatta deneyecegim, sevgiler......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz altları çok sorunlu değilse kapatıcı olmadan da kullanılır bence Peris scope :) Sevgiler!

      Sil
  4. bu ürünün yorumunu bekliyordum merakla, teşekkürler :))

    Benim gittiğim gratislerde sadece testeri kalmıştı. İşte kapatıcı tazelemekten kurtarsın beni başka bir şey istemem :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Ne Giysem :)

      Kapatıcıyı tüm gün yerine mıhlamadı; ama bazsız halinden daha çok dayanmasını sağladı bende :) Öperim!

      Sil
  5. Göz kremi+Baz+Corrector+Concealer????
    Boya badana bu olsa gere???
    Erkek olmak varmış diyorum ama yine dünyaya gelsem yine KADIN olmak isterdim ;))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha Ayşen :))))))) gerçekten işimiz çook zor :))))) Ben erkek olmak isteyebilirdim; makyaj yüzünden değil de, çok rahatlar yahu!

      Sil
  6. hafiften sedefli galiba ,göz altlarında güzel duracağını hissedebiliyorum ,bir indirime denk getirip alınabilir the balmın bazını almayı düşünüyordum aslında ama fikrim heran değişebilir bu yorumlardan sonra, güle güle kullan başak abloşcum ... :* )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Madame Kokoş, biraz sedefli bir yapısı var. Bu yüzden de optik yanılma yaratıp rengi aydınlatıyor sanırım. Ama far bazı değil bu; dolayısıyla, Balm'ın bazının işlevini görmeyecektir. Yani ikisi farklı amaçlar için kullanılıyor. Çok teşekkürler, öperim!!!

      Sil
  7. işte beklediğim yazı,benim göz altlarımda kapatıcı uçup gıdıyor , ılk fırsatta alacağım bunu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu bence performansını güzel arttırdı Şebnem'cim, umarım aldığında sen de memnun kalırsın :) Öperim!

      Sil
  8. İlk gördüğümde far bazı sanmıştım. Gosh ürünlerinden en çok merak ettiğim buydu. Alıp denemeye değer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kasdın ve Kozmetik, en azından indirimde değerlendirilmeli diye düşünüyorum :) Ben artık normal fiyatından bile alırım, indirimde de yedeklerim :) Sevgiler!

      Sil
  9. Beğenmene çok sevindim:) Güle güle kullan Başak'çım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlam'cım, gerçekten övdüğün kadar varmış, çok çok beğendim! İlk indirimde de yedekleyeceğim ^_^ Sevgiler!!!!

      Sil
  10. Basakcigim keske bu yazini daha onceden gorseydim . Mac'i cok merak ediyordum ama hakkinda pek olumlu yorum okumayinca vazgecmistim. Bu baslangic icin iyi olabilirmis. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıyı keşke ben daha önce yazsaydım ama önce denemek istedim Gözde'cim :) Bence bir sonraki indirimde aklında olsun, sevgiler!

      Sil
    2. Başak'cıgım Fake Up ile bu urunu birlikte denedin mi ? Etkisi nasıldı ? İndirim bitmeden alsam mı diye dusunuyorum. Pudradan daha aydınlık ve ıslak bitişli durur kapatıcım herhalde :)

      Sil
    3. Fake Up zaten ıslak ve aydınlık duruyor ama bu ürünle kalıcılığının da biraz daha arttığını hissetmiştim kullanırken :) Bence hazır indirimdeyken kaçırma Gözde'cim, öperim!

      Sil
  11. Mac'i denemedim ama sanırım Gosh denemeye değer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk indirimde aklında olsun derim İlke'cim, öperim!

      Sil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.