h2o+ Sea Clear Mattfying Toner/Matlaştırıcı Tonik


23 Şubat 2013 Cumartesi

h2o+ ürünlerinin içinde en çok sevdiğim ikisini sona sakladım. Beni kendisine hayran bırakan ve hazır indirimdeyken yedeklediğim Sea Clear Mattfying Toner bugünkü, Dual Action Göz Makyajı Temizleyicisi de yarınki konuğumuz!
 
 
 Sea Clear Mattfying Toner dibinde kil bulunan çift fazlı bir tonik. İçindeki kilden dolayı cildi güzelce temizleyeceğini düşünmüştüm alırken, yanılmamışım. Gerçekten bana göre çok etkili bir tonik ve yağ dengesini kurmakta da başarılı.
 
 
 İçeriğinde parlamayı nötralize eden yosun ve matlık sağlamak için ince bir mineral pudra bulunuyor. Parlamayı önleme konusunda da fena değil; ama bendeki asıl etkisi cildi aydınlatmak oldu. Yaklaşık bir aydır sabah-akşam kullanıyorum bu toniği ve cildimle ilgili neredeyse herkesten övgüler alıyorum.
 
 
Kullanmak için şişeyi bütün kil sıvıya karışacak şekilde çalkalıyorsunuz ve bir pamuk yardımıyla cildinize uyguluyorsunuz. Son derece başarılı iki köpük temizleyiciden sonra aldığım sonuçlar aşağıdaki fotoğrafta:
 
 
Toniğin içeriğinde paraben bulunmuyor; ancak SD Alcohol 40-B var. Bir kaç yerde, super denature alkolün -özellikle de 40-B olanın, denature alkole göre daha zararsız olduğunu okudum; ama çok uzman değilim. İçeriğinin nasıl göründüğüne Good Guide'dan bakabilirsiniz... Bana kalırsa, piyasadaki gerçekten işe yarayan tonikler arasında en masum içerikli ürünlerden.
 
Sanırım Boyner'de indirim hala devam ediyor. Bu tonik 250 mL ve %50 indirimle satış fiyatı 22,50 TL. İhtiyacınız varsa, hazır indirimdeyken bakmanızı öneririm. İyi haftasonları!







12 yorum

  1. tam benlik bir ürünmüş buuu :) mutlaka bakmam lazım :)

    YanıtlaSil
  2. Başakcım, cildim kuru olduğu için bu toniğe ihtiyacım olmayabilir. Ama senin H20 nem serumunu günlerdir arıyorum.çok aklım kaldı.Ciddi neme ihtiyaç duyuyorum. Panora boyner de kalmamıştı..başka yere bakıcam artık. Bir de makyajın üstüne veya altına da sıkılabilen fısfıs şişede nem veren bir ürünü vardı H2o'nun. O konuda bilgin var mıydı acaba?

    YanıtlaSil
  3. Bu postu Tepe Nautilus AVM'de kahvemi icerken okudum. Ve hemen Boynere gidip aldim :) Bu kadar hizli sonuclandirdigim bir yazi olmamisti simdiye kadar. Hep not alip daha sonra alirim diyerek unuttugum bir suru urun oluyordu. Buyuk bir hevesle denemeyi bekliyorum simdi. Cok tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  4. Bu postu Tepe Nautilus AVM'de kahvemi icerken okudum. Ve hemen Boynere gidip aldim :) Bu kadar hizli sonuclandirdigim bir yazi olmamisti simdiye kadar. Hep not alip daha sonra alirim diyerek unuttugum bir suru urun oluyordu. Buyuk bir hevesle denemeyi bekliyorum simdi. Cok tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  5. hımm sanırım seni takip eden herkesi h2o+ fanı yapmaya kararlısın :) gittiğim boyner'de serumunu bulamayınca internet sitesinden bi setini sipariş verdim. allahım biri beni durdursun :D

    YanıtlaSil
  6. Acaba kalmış mıdır Boyner'de diye düşünmedim değil :D

    YanıtlaSil
  7. Pekbilmiş, hazır indirimdeyken bir dene bence :)

    Demet'cim, başka bir yerde var mıdır bilmiyorum... olmadı ben sana tester getireyim :)

    Seda D., gerçekten süper hızlı olmuş :))) Umarım memnun kalırsın :)

    Didem, ben kendim h2o+ fanı değilim aslında; ama kullandığım 3 ürününü gerçekten sevdim. Fanı olmayın; ama deneyebilirsiniz ;)

    j.d., Panora'da epeyce vardı :D

    Herkese sevgiler!!!!

    YanıtlaSil
  8. bu ürünü senin sayende duydum canım. alışveriş yapmamak için zor tutuyorum kendimi:)

    YanıtlaSil
  9. Makyajlı Kareler, ihtiyacın varsa, güzel bir ürün :) Ama yoksa, boşver! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  10. merhaba..

    bu ürün yağlı ciltler için uygun mu?

    YanıtlaSil
  11. Merhaba, bu ürün zaten asıl yağlı ciltler için :) Amacı cildi matlaştırmak, yağlanmayı önlemek. İşinid e yapıyor diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.