Essence Home Sweet Home Koleksiyonu Oje -03 Hot Fruit Punch


14 Şubat 2013 Perşembe

Essence'in Home Sweet Home koleksiyonunda ilk gördüğümde rengine bayıldığım oje 03 Hot Fruit Punch oldu. Şişesindeki bordoya yakın gül kurusu rengiyle daha önce kullandığım hiçbir renge benzemiyor.


Jel parlaklığında olarak geçen bu ojenin yapısı hafif. Kalın iki kat sürmek gerekiyor. Ama, tırnaklarımdan da görebileceğiniz gibi, bu durumda da biraz baloncuk baloncuk görünüme neden oluyor. Fırçası ne ince, ne kalın. Tam ideal boyda. Kuruma hızı gayet iyi ve kalıcılığı da son derece başarılı! 


Rengi, şişedekinden biraz daha kahveye yakın bir bordo. Ne soğuk ne sıcak tonlu olarak tanımlayabiliyorum. Fakat, özellikle beyaz tenlilerde çok asil duran, oldukça zarif ve farklı bir renk. Hem şık hem spor giyimle kullanılabilir. Ben bayıldım bu renge!


Son fotoğraf rengi en iyi yansıtan fotoğraf olmuş. Essence Home Sweet Home koleksiyonu hala tüm Gratis ve Rossmann mağazalarında bulunabiliyor. Ojelerin fiyatı 2,50 TL. Bu güzel kış rengini kesinlikle öneririm. 







18 yorum

  1. ben bu rengi bir türlü bulamadım ama güzelmiş..

    YanıtlaSil
  2. Ben de Berry Me Home almaya gittim, ikisiyle birden çıktım ilk gün :))

    YanıtlaSil
  3. Benim de tek aldığım renk bu oldu bu koleksiyondan cidden şahane:)

    YanıtlaSil
  4. Değil mi Aysel... kırmızı tonlu bir şey süreceksem elim başka ojeye gitmiyor :)

    YanıtlaSil
  5. Bende serideki 2 koyu renkli ojeyi aldım sadece ve elim açık renklere gitmedi.Renk çok güzel ve göründüğünden biraz farklı bir renk çıkıyor sürünce.Selin.

    YanıtlaSil
  6. Evet aslında Seregon, ben de ambalajında durduğu gibi soğuk, pembe alttonlu bir renk beklemiştim; ama yine de çok hoşuma giden bir sonuç çıktı :)

    YanıtlaSil
  7. sweet home koleksiyonundan bende birşeyler almak istedim standı talan olmuştu :( güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  8. Nereye baktın bilemiyorum ama, Rossmannlar'da daha çok Essence ürünü bulunuyor; insanlar daha orayı keşfedemediler sanırım :)

    YanıtlaSil
  9. Şişesini görmüş olsaydım almazdım ama tırnakta rengi çok hoş duruyormuş. Bitmediyse mutlaka edineceğim :)

    YanıtlaSil
  10. Aaa, gerçekten mi Gonca? :) Ama sonuç daha önemli ve tırnaktaki hali bence de çook güzel :)

    YanıtlaSil
  11. rengi güzelmiş canım. kalıcı olması iyiymiş:))

    YanıtlaSil
  12. Makyajlı Kareler, evet kalıcılığı gerçekten şaşırtıcı :)

    YanıtlaSil
  13. Merhaba,ojenin rengini sevdim fakat o kabarcık olayı çok sinir bozucu olabiliyor :/ Bu arada kameranızın modelini yazabilir misiniz rica etsem :))

    YanıtlaSil
  14. Selin merhaba, kabarcık konusunda haklısın; çok dikkatli sürmek lazım...

    Kameram Canon 550D, 18-55 mm kit lens kullanarak manuel ayarda fotoğraflarımı çekiyorum.

    YanıtlaSil
  15. Cevapladığınız için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  16. Renk süpermiş ve ellerine çokkk yakışmış. Güle güle kullan Başakcığım! :)

    YanıtlaSil
  17. Ben de yakıştırdım kendime, çok teşekkürler Tannesi'cim :))

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.