Nashi Argan Serisi: Şampuan, Anında Nemlendiren Şekillendirici Maske, Bakım Yağı


1 Nisan 2014 Salı

Nashi'nin bu güzel seti, sevgili Serap'cığımın Vintage Party'sinde bizlere çok şık bir çanta içinde hediye edilmişti. Ben de 1 ay boyunca şampuanını kullandım; diğer ürünleri kullanmaya hala devam ediyorum. Yeteri kadar zaman geçtiğine göre de, sizinle paylaşma vakti geldi!


NOT: No-poo ne oldu derseniz, İstanbul'a gittiğimde saçımı bir kez şampuanla yıkamak zorunda kaldım. Sonra yeniden no-poo'ya döndüğümde ilk başladığımdan bile kötü oldu saçlarım. 4-5 kez azimle deneyip hiçbir düzelme görmeyince, "sürdürülemeyecek şeyi yapmam" felsefem ağır bastı ve temiz içerikli şampuanlara devam kararı aldım.


Nashi Argan ürünlerinde, İtalya'dan ithal ve Sağlık Bakanlığı onaylı tam saflıkta argan yağı kullanılıyor. Burada bahsedeceğim ürünler dışında derin bakım maskesi, dökülme karşıtı ve güneş/yaz mevsimine özel serileri de var. Nashi Argan ürünlerinin sevdiğim yanı sodyüm, klorür, fosfat, sülfat ve paraben içermiyor. Ama bazı ürünleri, benim saç ürünlerinde pek sevmediğim silikon içeriğine sahip ne yazık ki... Nashi Argan ürünlerinin bir güzel tarafı ise, hayvanlar üzerinde deney yapmıyor olması. Tüm ürünlere BURADAN ulaşabilirsiniz.

Nashi Argan Şampuan


Nashi Argan şampuanı 200 mL boyutunda ve satış fiyatı 50 TL. Her saç tipine uygun olduğu ve mat saçlara ışıltı ve güç verdiği iddiasında. 100% doğal ve organik özlerden üretilen argan yağı, Omega 3 ve 6 ile E vitamini de içeriyor. Ben kullandığım süre boyunca çok değişik bir etkisini görmedim. Saçlarımı güzel temizledi ve yumuşattı; ama ekstra bir nemlendirme ya da hacim fark etmedim. 


Nashi Argan Instant Hydrating Styling Mask -Nemlendirici Maske


Sprey şeklindeki bu nemlendirici, şekillendirici ve durulanmayan maske 150 mL ve satış fiyatı 78 TL. Argan yağı, Omega 9 ve 6, E vitamini, Skualen, Steroller içeriyor vfe yine tüm saç tipleri için öneriliyor. Bu ürün benim setteki favorim oldu. Islak saça uygulayıp tarayarak saça dağıtıyorum. Sprey olduğu için uygulaması ve tarakla dağıtılması çok kolay. Saçlarım çok kolay açılıyor, yumuşacık oluyor ve çok kolay şekil alıyor. Kuru saça da az miktarda elime sıkıp dağıttığımda hem daha parlak, hem de daha yumuşak bir görünüm elde ediyorum. Adında geçtiği gibi, saçın şeklini korumasına da yardımcı oluyor. Elektriklenmeyi önlüyor. Silikon içerdiği için saç diplerime değil, saç uçlarıma püskürtüyorum yalnızca.


Nashi Argan Oil -Besleyici Yağ 


Nashi Argan Besleyici Yağ 100 mL'lik şişede satılıyor ve fiyatı 96 TL. Her argan yağının olduğu gibi bu yağın da saçı canlandırmak, beslemek, ince telli saçlara hacim vermek, saçı pürüzsüzleştirmek gibi çeşitli vaatleri var. Ancak, bu yağın bileşimine baktığımda, yoğun miktarda silikon gördüm. Dolayısıyla, besleyici vb özelliklerinden değil, pürüzsüzleştirici etkisinden söz etmek bence daha anlamlı. Ben de kullandığım süre boyunca yalnızca bu etkisini gördüm. Saç uçlarını gerçekten güzel pürüzsüzleştiriyor ve yumuşatıyor. Kuru saça uygulandığında bile saçı yağlandırmıyor Ama bunun dışında başka bir etkisi bence yok. Keşke bu kadar iddialı bir ürün bu kadar çok silikon türevi içermeseymiş... 


Denediğim bu üç Nashi ürününden genel olarak memnun kaldım; ama bittiği zaman yenileyeceğim tek ürünü Instant Hydrating Styling Mask olacak; çünkü bu maskeden ve etkisinden gerçekten memnun kaldım. 

Bu ürünlerle tanışmama vesile olan canım Serap'cığıma ve Nashi Argan ailesine çok teşekkür ediyorum!!!

--------------------------------------------
NOT: İçi Dirty Works ürünleriyle ve bir kaç da renkli kozmetikle dolu Dirty Works makyaj çantası hediye ettiğim Bahar Çekilişime katıldınız mı? Katılmadıysanız BURADAN lütfen :) BUGÜN SON GÜN!! Sevgiler!







9 yorum

  1. Hayatımda bir üründen bu kadar memnun kalabileceğimi düşünmezdim. Allah Serap'tan razı olsun valla iyi ki tanıştırdı bu ürünle beni yoksa saçlarım her ürünü deneyecekti sayemde :) Canım benim güle güle kullanalım :) Seviyorum seni, opuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullan Fulya'cım :) Sevgiler ve öpücükler :)

      Sil
  2. Güle güle kullan bebeğim:)

    YanıtlaSil
  3. Bende argan yağını kullandım memnun kaldım ama dediğin gibi içeriğinde silikon olmasa çok daha iyi olurdu aklımda bir de marakesh oil var bakalım o nasıl:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marakkesh Oil'in içeriği de bunun aynısı Melal'cim; etkisi de bire bir hatta :) Ben Amerika'dan almıştım 10 Dolar'a, burada satılan parayı vermeye değeceğini düşünmüyorum... Öperim :)

      Sil
  4. Benim bu setten en çok beğendiğim spreyli nemlendirici ve yağı oldu. Hele spreyli okadar kolay kullanımlı ki kesinlikle bitsin yenisini alacağım. Ben açıkçası banyodan sonra ilave yağ serum vs kullandığım için şampuana o kadar dikkat etmiyorum bu nedenle bir şampuana 50 tl vermek biraz fazla geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sprey maske benim de favorim. Aslında şampuan şöyle önemli, direkt saç derisiyle temas eden o ve ne kadar kaliteli ve tek başına iyi bir ürün olursa, o kadar iyi. 50 TL de verebilirim; ama beklentilerimi karşılamalı. Bu yüzden Nashi Argan şampuanı almayı pek düşünmüyorum. Öperim :)

      Sil
  5. DOA Kozmetiğin argan yağını da denemenizi öneririm. http://www.doakozmetik.com/argan-yagi-pmu14

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.