Kırmızı Ruja Alternatif "Bold Lips" Yılbaşı Makyajı -2014


30 Aralık 2014 Salı

Yılbaşı makyajı denince herkesin aklına kırmızı ruj geliyor, değil mi? Kırmızı, yeşil, altın yılbaşının ruhunda var çünkü...Kırmızı ruju sevmediğimden değil; ama, bu sene daha cesur, daha koyu ve daha farklı dudaklar ön planda olduğu için benim de içimden daha koyu renk bir rujla daha farklı bir makyaj yapmak geldi. Aslında @alevkarsli MUA'nın hesabında gördüğüm nefis bir makyajdan esinlenip bir yeni yıl kutlamasında kullanmak istedim diyebilirim...


Göz kapaklarımda The Balm Put a Lid on It far bazı kullandım ve göz altlarımı da Gosh Prime'n Refresh Roll-on ile makyaja hazırladım. Wet'n Wild I'm Getting Sunburned paletindeki altın rengini MAC 239 fırça ile göz kapağıma, katlanma bölgesine kadar uyguladım. MAC Embark farı MAC 217 fırça ile katlanma bölgesine dağıttım ve altın rengini biraz yumuşattım. Sigma E30 Pencil Brush'a yine MAC Embark alarak gözümün dış köşesine v şeklinde gölge yaptım ve yine MAC 217 fırça ile dağıttım. Yine aynı farı, aynı fırça ile alt kiprik dibine de uyguladım. Essence Twilight koleksiyonundan soğuk altın rengi 03 A Piece of Forever simli pigmenti Sephora Glitterguard sürdüğüm fırçama aldım ve göz kapağıma tampon hareketlerle uyguladım. Bobbi Brown Gel Eyeliner Black Ink'i üst kirpik diplerime uyguladım ve göz içime de Essence Long Lasting Black Fever göz kalemini kullandım (bu kalemden çok memnunum; akmıyor, taş gibi duruyor...). Kaşlarımı Amway Artistry Automatic Brow Pencil Taupe rengiyle doldurup Catrice şeffaf kaş rimeliyle sabitledim. Kirpiklerimi belirginleştirmek için Essence Lash Base Mascara ile L'Oreal Volume Million Lashes Excess Black rimeli kullandım.


Ten makyajında Lancome Teint Miracle fondötenin 02 numarasını tercih ettim. Bu açık ara şimdiye kadar kullandığım en iyi fondöten! Ama, aydınlatıcı kullanılan makyajlar için ışıltısı biraz fazlaymış, NOTE Terracota 01 Stardust ile çok iyi uymadı, fazla parladım. Bu aydınlatıcıyı kullanacaksanız; daha mat fondötenler tercih etmenizi öneririm. Göz altı kapatıcısı olarak da en sevdiğim Helena Rubenstein Magic Concealer 02 Medium kullandım. Fondöteni ve kapatıcıyı NARS Light Reflecting Setting Powder ile sabitledikten sonra Guerlain Terracota Bronzing Powder 02 Brunettes ile hem kontür yaptım, hem de allık/bronzer olarak uyguladım. Belirgin hatlar için NOTE Terracota 01 Stardust 'ı elmacık kemiklerime, burun kemiğime, dudak üstüme, çeneme ve alnıma geçtim.


Gelelim gecenin yıldızına! Dudaklarımı MAC Vino Lip Pencil ile çerçeveleyip doldurduktan sonra MAC Heirloom Mix koleksiyonundan Tribalist ruju uyguladım. Bu rujun ve dudak kaleminin dudakta parça parça durmasını sevmesem de, gece biraz loş bir ortamda çok da belli olmadığı için iyi sonuç verdi.


Umarım makyajı beğenmişsinizdir! Ev için biraz ağır kaçabilir; ama, dışarıda kutlama yapacaklar için hoş bir alternatif olduğunu düşünüyorum...

Herkese mutlu seneler!!!!








28 yorum

  1. Tatlım güzele ne yakışmaz diyorum benim asla yapmayacağım bir makyaj olsa da sana çok yakışmış fıstığım:))
    Bu arada mutlu yıllar diliyorum umarım 2015 sağlıkla, huzurla, bol kazançla geçer ve tüm dileklerinin gerçekleştiği bir yıl olur.;)
    Oğluşlarını çok öpüyorum ufaklığı benim için ısır.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşe'cim, ben de asla bu renkleri kullanamam diyordum; ama kullanabiliyormuşum :) Çook teiekkür ederim güzel dileklerine, sana ve ailene de musmutlu yıllar!!!

      Sil
  2. Fotoğraflara bakmaktan yazıyı okuyamadım..Nefis olmuş! Çok güzel bir makyaj ve kesinlikle çok çok yakışmış. Fotoğraflardan gözümü alıp okuyabildiğimde ben de kesinlikle deneyeceğim (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyaj Maceraları çoook teşekkür ederim bu güzel yorum için ^_^ Bence de denemelisin! Öperim!

      Sil
  3. Işte beklediğim yazı! Bugün ig de paylastigindan beridir sayfana bakıyorum :) Biz evde kutlayacagiz arkadaslarla ama ben bu makyajı bir sekilde kullanirim arkadaş! :) Ellerine sağlık ve de maşallah! :* ♡ ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bengü'cüm beğenmene çok sevindim :) Ya aslında evde arkadaş kutlamasıysa olurdu bence hani; merak ettim denedin mi? :)) Sevgiler!!!

      Sil
    2. Ya hic sorma! Eşimin amcası vefat etti apar topar yollara düştük :( Bu seneye böyle tatsız tuzsuz girdik ama yeni yıldan yine de çok umitliyim!
      Kocaman opucukler :*

      Sil
    3. Başınız sağolsun Bengü, çok üzüldüm... her şeye rağmen mutlu bir yıl olur umarım sizin için... sevgiler!!!!

      Sil
  4. Lancome fondötene ben de bayılıyordum şimdiye kadar denediklerim arasında en güzeli idi ama işte CF olmaya karar verdiğimden beri uzak duruyorum markaya. :)
    Mutlu yıllar olsun hepimize. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dofa Dofa evet ya, fonfötenin tek kötü yanı bu ne yazık ki :/ Sana da musmutlu yıllar!!!!

      Sil
  5. Çok hoş bir makyaj olmuş gerçekten,size de çok yakıştırdım:)
    Mutlu yıllar diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Vanilyalı Dünyam, size de mutlu yıllar :))

      Sil
  6. Ayyyy nasıl güzel olmus ya. Ellerine saglıkkk <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözde'ciiim, teşekkür ederim canım!!! Öperim!!!!

      Sil
  7. Her makyajınız ayrı güzel ama bu efsane güzel olmuş!
    Bayıldım bayıldım bayıldım. Wet'n Wild'ın o altın renkli paletine bakıp bakıp "alsam bu rengi nasıl kullanabilirim ki" derken bu makyaj bomba etkisi yarattı bende. :) Yılbaşını bilmem ama pazar günü kuzenimin sözü olacak ve bu makyajı kesinlikle deneyeceğim. :)
    Şimdiden iyi seneler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Weba, ne güzel sözler bunlar ^_^ Ya o altın rengini ben alırken "ben bunu kullanırım ya" deyip almıştım paleti. İyi ki de almışım :) Bence sözde kuzenden rol çalabilirsin bu makyajla :))) Ama hafif simli pigment desteği almayı unutma derim. Çook öpüyorum, iyi seneler!!!

      Sil
  8. Wuhuu! Makyaj müthiş olmuş, sondan bir önceki fotoya bayıldım! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demre'cim çok çok teşekkürler canım! Öpüyorum kocaman!

      Sil
  9. Nasıl güzel olmuş, nasıl yakışmış !!!
    Musmutlu bir yıl diliyorum ^^
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cansu çook teşekkürler, mutlu mutlu yıllar :)

      Sil
  10. Resmen havan değişmiş Başak :)) Koyu renk rujlar nasıl yakışıyor sana gözlerim kamaştı.Ailecek çok güzel bir yıl geçirmeniz dileğiyle. Kocaman öpücükler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilay, senin yorumlarını ayrı seviyorum ya... çok teşekkür ederim, ne tatlısın! Umarım sen de tüm sevdiklerinle birlikte süper bir yıl geçirirsin! Kocaman sevgiler&öpücükler!!!

      Sil
    2. Sen benim yorum yazmaya başladığım ilk bloggersın ve yazarken de ayrı bir keyif aldığım kişilerin top 10 listesindesin :)) Şaka bir yana ben senin enerjini,üslubunu ve nezaketini (kısaca seni )çok sevdim be Başak tatlılık senden geçti sanırsam :))

      Sil
    3. Çok çok teşekkürler Nilay, nasıl mutlu oldum anlatamam!!! Ay hatta o kadar utandım ki ne yanıt yazacağımı şaşırdım ^_^ Kocaman öpüyorum ve yeniden mutlu mutlu seneler diliyorum!!!!!

      Sil
  11. Çok güzel,çok başarılı bir makyaj olmuş:)

    YanıtlaSil
  12. Bayıldım sana Başak :) Harika bir yıl dilerim. Seni ve minnak kuzuları çok öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kezban'cım çoook teşekkür ederim!!! Seni ve Çınar'ı koccaman öpüyorum, Özgür'e de selamlar! Hepinize iyi yıllar!!!

      Sil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.