Max Factor Excess Shimmer Krem Farlar: 25 Bronze ve 20 Copper


5 Mart 2015 Perşembe

8 Mart Dünya Kadınlar Günü şerefine yine bütün kozmetik mağazaları indirimlere başlamışken ve neredeyse tüm mağazalarda Max Factor %50 indirimdeyken, Sevgililer Günü indiriminden aldığım bu iki harika farı yazmak istedim. Karşınızda Max Factor Excess Shimmer krem farlar...



Excess Shimmer krem farlar köpük formunda, oldukça yumuşak ve pigmentli ürünler. Yapıları öyle yumuşak ki, rengi almak için dokunmak yetiyor. Kalıcılık olarak çok başarılı değiller; altına far bazı kullanılırsa günü kurtarıyorlar. Renkler, adına uuygun olarak, oldukça ışıltılı. İster parmakla, ister fırçayla göz kapağına kolayca uygulanıyorlar ve karıştırılabiliyorlar. 

5-6 rengi olduğunu gördüğüm farlardan benim seçtiklerim ise 20 Copper ve 25 Bronze oldu. 


20 Copper aslında "bakır" ile ilgisi olmayan bir renk. Daha çok sıcak yansımalı bir şampanya rengi diyebiliriz. Bu rengi göz kapağımda ve göz pınarımda kullanmayı seviyorum. Farın yoğunluğu üst üste uygulamayla epeyce arttırılabiliyor.


25 Bronze ise içinde altın ışıltıları olan nefis bir kızıl-kahve. Yine tek başına göz kapağımda da dağıtarak kullanabiliyorum; ya da, Copper ile kombinleyip gözün dışına gölge de yapabiliyorum. Tek başına kullanıp dağıttığımda rengin farklı tonları da çıkıyor ortaya...


Tek başına far olarak kullanabileceğiniz gibi, toz farlara baz olarak da kullanmanız mümkün. Ancak kalıcı olmaları için, altına mutlaka ayrı bir far bazı geçmenizi öneriyorum. İki rengi kombinlediğim makyajı ise aşağıda görebilirsiniz.


Max Factor Excess Shimmer krem farların normal satış fiyatı 36-38 TL civarı. %50 indirim varken kaçmaz diyorum!

Herkese iyi alışverişler diliyorum :)







13 yorum

  1. yapma bunu banaa o bronze'un peşine düşmezmiyim ben şimdi :-)))

    YanıtlaSil
  2. Valla ben her iki renge de bayıldım...ama kalıcı olmaması kötü olmuş zira ben bu tür farları baz olarak kullanmayı seviyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Demetcim :) Gerçi ben baz olarak bile kullansam illa şeffaf far bazı da sürüyorum; elim alıştı artık. Öperim!!

      Sil
  3. Başak'cım güle güle kullan. Baktım aşık oldum. Bugün gittim aldım, ayırttım daha doğrusu renkleri :D Yarın indirimde alıcam :D

    Öperim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha, güle güle kullan Kezban'cım :) İndirim başlamamış mı yahu?

      Sil
    2. Renkleri çok güzel bayıldım sana da çok yakışmışlar bu indirimi es geçsem de anneler günü indirimine alınacaklar listesine ekledim :) güle güle kullan .

      Sil
    3. Sevgi evet, sık sık indirim oluyor zaten; çok ihtiyaç yoksa aceleye gerek yok... ama aklında olsun :) Sevgiler!

      Sil
    4. Aldım ürünlerimi Başak'cım :) Çok mesudum :) Dünde Gratis ziyaretim oldu :D

      Sil
  4. Tatto sandım bir an ama değilmiş onlar kadar kalıcı olaydılar iyiydi yeah! Farlara duruşuna bayıl-d-ımm ,renkler şahane fiyat bahane (-: güle güle kullan ablacm :-* sevgiler !!

    YanıtlaSil
  5. Bu renkler siZe çok ama çok yakışıyor!! Güzel günlerde kullanın!! Hatta bu renkler bi harika dostum demek istiyorum !! ;)) ruj allık uyumu da öyle tabi :)) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Damla, ben de biraz renklerimi bulduğumu düşünüyorum; artık çok macera aramıyorum :) Güzel sözlerin için de ayrıca teşekkürler... bu arada fikir olması açısından, allık Benefit Rockateur, ruj ise Nars Dolce Vita ^_^ Sevgiler!!!

      Sil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.