Bobbi Brown #anindafiltresizguzellik Günü ve Ürünler: Bellini Mini Eye&Lip Palet ve Lip Color -Tulle


20 Ekim 2016 Perşembe

Bir önceki Cumartesi günü, sevgili Ankaraetkinlik Ayşegül'ün daveti ile Bobbi Brown'ın yeni lanse edilen "Anında Filtresiz Güzellik" ürünlerini tanımak için Kentpark Bobbi Brown mağazasını ziyaret ettik. O gün aynı zamanda sevgili Ojemrujumrimelim Nihal'in ev sahipliği yaptığı Bobbi Brown aktivitesi de vardı ve Kentpark'ın ortasında çok neşeli bir makyaj stüdyosu ve Bobbi Brown standı kurulmuştu. Tüm ürünleri doyasıya kurcaladığımız ve sevilen arkadaşlarımızla sohbete doyduğumuz bu özel günde hepimize yeni ürünlerle makyaj ve rötuş uygulaması da yapıldı. Bugünle ilgili ufak bir vlog da hazırladım; hemen aşağıdaki linkten izleyebilirsiniz! Benim uygulamamı, bize ürünleri de tanıtan makyaj artisti sevgili Muhammet Sağır yaptı, videodan da ne kadar tatlı ve yetenekli olduğunu izleyebilirsiniz...



#anindafiltresizguzellik ya da #nofilterrequired hashtagleri ile tanıtılan yeni lansmanda kendinden süngerli aplikatörüyle gün içinde cildinize anında rötuş yapmayı sağlayan Retouching Wand ve gölgeleri aydınlatmayı, koyu lekeleri örtmeyi ve kızarıklıkları nötrlemeyi sağlayan Reoutching Face Pencil bulunuyor. 


Retouching Wandfondöten gibi kullanmak mümkünken, Retouching Face Pencil'ı kusurları kapatmak, kontür yapmak ya da cildi aydınlatmak amacıyla kullanmak mümkün. Retouching Wand'ın 9, Retouching Face Pencil'ın ise 10 farklı rengi bulunuyor. Bana yapılan uygulamada ise Retouching Wand'ın Light rengi ile Retouching Face Pencil'ın Light to Medium ve Deep (kontür için) kullanıldı. Project Pan bittikten sonra, yılbaşında bu ürünleri almayı planlıyorum; çünkü özellikle Wand'ı ve kontür için Pencil'ın Deep tonunu çok beğendim. 

Bobbi Brown'dan hızlı makyaj eğitimi aldığınızda böyle bir karne dolduruyorlar :)

Bobbi Brown ile selfie de çektirmişiz, haberimiz yok :)

O gün Bobbi Brown ekibi bizi eli boş göndermedi ve Bellini Mini Lip&Eye Palet ile Lip Color rujların Tulle rengini hediye etti. Ben de hiç vakit kaybetmeden paleti ve ruju kullanarak makyaj yaptım ve hemen sizinle paylaşmak istedim. 


Bellini Mini Lip&Eye Palet bir adet pırıltılı lip gloss, 3 adet mat, 1 adet sedefli ve bir adet de ışıltılı fardan oluşuyor. Palet siyah ve kabartmalı Bobbi Brown logosuna sahip, oldukça şık ve sağlam bir ambalaja sahip. İç kapağında, kapak boyutunda bir aynası bulunuyor. Bobbi Brown'un deyimiyle, tam parti makyajları için çantaya at-çık paleti Bellini! 


Bellini High Shimmer Lipgloss içinde altın ışıltıları olan şeffaf bir somon rengi. Tek başına uygulandığında dudakta ancak ışıltıları belli oluyor. Fazla yapış yapış olmayan ve dudakları kurutmayan bir yapısı var. Ben genelde mat rujların üzerine dokundurmayı tercih ediyorum. 

Bobbi Brown Lip Color-Tulle üzerine Bellini High Shimmer Lipgloss

Orta sıradaki mat farların isimleri ise açıktan koyuya doğru Bone, Sable ve Rich Brown. Yapıları yumuşak ve renk koyulaştıkça pigmentasyon artıyor. Sıcak tonlu açık bej olan Bone tüm göz kapağının rengini eşitlemek için başarılı; ama çok homojen dağılmıyor. Soğuk sütlü kahve olan Sable hem geçiş rengi olarak, hem de göz kapağında kullanmak için bir harika. Yumuşacık ve tam kararında dağılan bir far. Rich Brown ise rengini fırçayla tam veren, acı bir koyu kahve. Ben gölgelendirme için kullanıyorum; ancak Bobbi Brown açılı bir fırça ile eyeliner olarak kullanılabileceğini de belirtmiş. Aslında dumanlı makyajlar için bu kullanım daha hoş durur gerçekten. 


Alt sıradaki farlardan biri Metallic Eyeshadow serisinden Golden Pink. İçinde pembe yansıma olmasa da tam bir altın rengi! Fakat pigmentasyonu oldukça zayıf ve normal far bazlarıyla rengini veremiyor. Ben Sephora'nın Glitter Guard'ını hafifçe göz kapağıma uygulayıp üzerine bu farı geçtiğimde ancak sedefli etkisini alabiliyorum. Bu şekilde görüntüsü de gayet hoş oluyor. Diğer açık renk far ise Sparkle Eyeshdow serisinden ışıltılı bir inci beji olan Blazing Star. Bu rengin de pigmentasyonu oldukça zayıf ve yalnızca simleri belli oluyor diyebiliriz. Bu farı da yine ya glitter farlara özel bir bazla ya da Sable'ın üstüne, makyaja hareket katmak için kullanıyorum. Göz pınarında da oldukça hoş durduğunu belirtmem lazım.


Lip Color serisinden Tulle isimli ruj ise yumuşacık bir gülkurusu-pembe. Benim dudaklarım rujların rengini biraz koyulaştırıyor gibi; normalde bir tık daha açık duruyor olabilir. Sürümü oldukça yumuşak, tek sürüşte tam opak, kremsi, içinde sedef-ışıltı olmayan harika bir günlük ruj diyebilirim. 


Kalemsiz de çok rahat sürebildiğim, kalıcılığı orta düzeyde ve dudaklarımı kurutmayan, ağırlık yapmayan, oldukça başarılı bir yapısı var. Rujun ambalajı ise klasik Bobbi Brown şıklığında. 


Bellini Mini Eye&Lip Palet'in satış fiyatı 125 TL, Bobbi Brown Lip Color rujların ise 95 TL. Her iki ürüne de Bobbi Brown mağazalarından ya da Bobbi Brown Online satış sitesinden ulaşabilirsiniz. 

Far: Bobbi Brown Bellini Mini Eye&Lip Palette
Ruj: Bobbi Brown Lip Color -Tulle

Sevgili Ayşegül'e daveti için, sevgili Nihal'e ev sahipliği için, sevgili Muhammet Sağır'a ürünlerle yaptığı uygulama ve detaylı anlatımı için ve Bobbi Brown Kentpark ekibine de hem bizi çok güzel ağırladıkları, hem de güzel hediyeleri için çok teşekkür ediyorum!







17 yorum

  1. BB rujlarını çok seviyorum. Sana da pek yakışmış maşallah ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu'cum çok teşekkür ederim, Bobbi'nin rujları gerçekten çok güzel!

      Sil
  2. Bobbi Brown'ın BB kremini çok merak ediyorum, denedin mi acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belgin'cim hayır denemedim... Ben de merak ediyorum; ama elimdekiler bitmeden almamaya niyetliyim :)

      Sil
  3. Ya bunların hepsinin rengine bayıldım! Ruj ayrı güzel, lipgloss ayrı farlar harika...çok hoş valla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebru'cum aynen ben de! Farların özellikle pırıltı olanlarını nasıl kullanırım ki diye düşünmüştüm; ama, sonra neredeyse her makyajın üstüne, göz kapağına bir pıt dokundurmaya başladım! Ne demişler? When in doubt, add glitter :))) Öptüm çok!

      Sil
  4. Ben palete bayıldım Başak'cım :) BB kremleri hariç Bobbi'yi seviyorum :D Güle güle kullan, öpüldün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aahaha Blana'cım ya, BB kremiyle ilgili deneyimin üzücü cidden... concealer dışında ten ürünü denemedim Bobbi'den; ama renkli kozmetiklerini, bilhassa eyelinerlarını aşırı başarılı buluyorum :) Öptüm!

      Sil
  5. Evet o gün instagramda da gördüm. Çok enerji dolu bir etkinlik olmuş. Ama sloganda onlara katılmıyorum. Siz hersekilde güzelsiniz kızlar. Filtre olsun olmasın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün'cüm, çok tatlısın! Çok çok öpüyorum seni!

      Sil
  6. O Retouching Wand ne kadar güzelmiş, Maybelline Age Rewind'i anımsattı biraz :) Makyaj her zamanki gibi süper olmuş, rujun rengi ise şahane! Güle güle kullan canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Age Rewind'a benziyor yapı olarak da, ama o kadar tam kapatıcı değil sanki Ayşegül'cüm. Ben çok sevdim, yılbaşı gelsin diye bekliyorum :))) Çok teşekkürler güzel sözlerin için, sevgiler!

      Sil
  7. Selfielerde çok tatlı çıkmışız ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normal şartlarda da aşırı tatlıyız da bence ondan Gül :)) Öptüm çok!

      Sil
  8. Ause'cim çok teşekkür ederim, daha güzelleri senin olsun! Öperim!

    YanıtlaSil
  9. Palette rujda harika hele o kadar ürünü mıncıklamaken güzeli içim gitti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kelebek Etkisi, aynen; ennn güzeli doya doya ürün mıncıklamak :) Teşekkürler, sevgiler!

      Sil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.