The Body Shop Yeni Yıl Koleksiyonu: Frosted Plum, Frosted Berries, Vanilla Chai ve House of Holland İşbirliği


22 Kasım 2017 Çarşamba

Yeni yıl deyince, yıllardır aklıma ilk gelen markalardan biridir The Body Shop. Bunda her yılbaşı zamanı çıkarmış oldukları şirin hediye setlerinin ve özel koleksiyonların payı büyük tabii ki! Marka bu sene de 3 özel seri ve House of Holland işbirliği ile özel bir yılbaşı koleksiyonu piyasaya sürdü. Koleksiyonda hem makyaj, hemd e tabii ki vücut bakım ürünleri bulunuyor. Yeni Yıl Koleksiyonunu ilk kez Ankaralı bloggerlar olarak inceleme fırsatımız oldu. Bu özel güne daveti için öncelikle sevgili Ojemrujumrimelim Nihal'e, daha sonra da, böyle neşeli bir lansman için Ankara'yı seçen Body Shop Türkiye ailesine teşekkür ediyorum!


Bu yıl Body Shop'ın geçen yıllardan da sevdiğimiz 3 özel aroması var: Frosted Plum, Frosted Berries ve Vanilla Chai. Frosted Plum serisine tatlı ve ferahlatıcı bir erik kokusu hakim. "Frosted" kelimesini kokuyu alırken hissediyorsunuz. Frosted Berries de tam bir kızılcık kokusu. Bana çok hitap etmese de, bu seri de Plum serisi gibi ferahlatıcı bir kokuya sahip. Vanilla Chai serisindeki ürünler ise sıcacık, tam kışlık, mis gibi bir baharat-vanilya kokusuna sahip. Üstelik diğer iki meyveli serinin kokuları daha hafifken, Vanilla Chai daha baskın ve çok kalıcı! Elime denemek için sürdüğüm Body Butter'ın kokusu akşama kadar kaldı diyebilirim. Ben en çok Frosted Plum serisinin kokusunu beğenmiş olsam da, vanilya sevenler Vanilla Chai'yı kaçırmasınlar derim! Fotoğrafların altındaki başlıklara tıklayarak, Body Shop web sitesine gidebilir ve tüm ürünleri, fiyatlarıyla görebilirsiniz.

Frosted Plum

Frosted Berries

Vanilla Chai

Bu serilerden benim ilgimi çeken ürünlerden biri Shimmer Mist'ler oldu. Tam yılbaşı ruhuna uygun, hafif ışıltı veren koku fikrine bayıldım. El kremlerinden çeşit çeşit alıp çantama atasım geldi! Boddy Butterlar zaten bir Body Shop klasiği... Vanilla Chai özellikle Ankara ayazı içn pek uygun sanki.





Girişte de bahsettiğim gibi, yılbaşı için sunulan bu 3 koleksiyondan ürünleri tek tek seçmek, ya da şirin yılbaşı setleri halinde satın almak mümkün. Açıkçası, setler o kadar güzel olmuş ki, tek ürün almayı düşünemedim bile! Üstelik, TBS yılbaşı koleksiyonu setlerinden yapacağınız her alışveriş ile, mülteci çocuklara "Play for Peace" kampanyası ile de yardım etmiş oluyorsunuz! Benim favori setim ise, çam ağacı süsü küresi içinde sunulan duş jeli, el kremi, body butter ve body scrub'dan oluşan tatlı setler oldu. İçinde sunulduğu küreye ayrı, setin içeriğine ayrı bayıldım! Ama diğer minnoş setlerde de gözüm kalmadı değil! 







Body Shop'un House of Holland ile işbirliği sonucu çıkarmış olduğu parfüm/vücut bakımı setleri ile makyaj koleksiyonu da ilgimi çeken diğer ürünler arasındaydı. Baharatlı ve oryantal kokuların ön planda olduğu White Musk ve Black Musk parfüm ve vücut bakım setlerinin ambalajları da, koleksiyonun genel teması olan yıldızlarla süslü!


Bu işbirliğinden ortaya çıkan makyaj koleksiyonunda ise yine değişik ve eğlenceli parçalar mevcut. Mat metalik likit rujlar, çift uçlu eyeliner, yıldız biçiminde ambalaja sahip vücut simleri, şirin vücut pudrası ve 4'lü far paletlerinden oluşan yeni yıl makyaj koleksiyonu ile The Body Shop bu sene hem renkli, hem de iddialı!! Benim favorilerim mat metalik bitişli rujlar oldu. Özellikle Pink Nickel rengine bayılmış olabilirim! O ruj alınacak, kesin bilgi! Bir tarafı keçe uçlu, diğer tarafı yıldız damgası şeklinde olan eyeliner'a ise bayıldım! Şimdi bunu kullanmaya yer arıyorum resmen! 


The Night is Mine Palette

We Rule the World Palette




Pink Nickel ve Rose Gold

Keyifli bir lansman sonrasında The Body Shop'un bizler için hazırlanmış tatlı hediyelerini görmek harika oldu! Ama bu yazıyı çok uzatmış olmamak için, bu hediyelerden ve benim izlenimlerimden daha sonra bahsedeceğim... Son olarak buraya, bu güzel lansmandan bana kalan iki tatlı kareyi bırakıp kaçıyorum.

Nihanlamakyaj ile :)

Ojemrujumrimelim ve Nihanlamakyaj ile :)

Peki siz The Body Shop yeni yıl koleksiyonunu merakla bekleyenlerden misiniz? Özellikle incelemek istediğiniz bir şey oldu mu yazıyı okurken? Sevgiler!







6 yorum

  1. çok tatlı kokuları da harikadır eminim benim tercihim vanilla chai olurdu ama elimde o kadar çok body butter body mist vs var ki bu sene pas geçeceğim.. :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah İrem, Vanilla Chai'ın kokusu accayip güzel ve kalıcı! El kremini sürüyor, sonra da bütün gün kokluyorum :)))) Öptüm çok!

      Sil
  2. Ay Bodyshop'a girmeyeli aylar yıllar olmuş resmen onu farkettim. Tabii bizim bu taraftaki mağazalarının kapanmasının da etkisi büyük bunda. Yeni yıl serileri yine çok şeker gözüküyorlar sanırım ben bu sene yeni yıl için alışveriş yapamayacağım ama yılbaşı sonrası indirimlerde kurcalamak isterim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de en çok yılbaşı zamanı gidiyorum Body Shop'a Asude'cim :) Bu özel seriler ve kokuları çok hoşuma gidiyor. Ama ben de indirim zamanını beklerim gibi geliyor setler için ^_^ öptüm çok!!!

      Sil
  3. O kürelere bayıldım desem. Özellikle kışı bana tek sevdirecek yeniyıl süslemeleri, renkleri ve hediyeleri...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ben de bayıldım Nilgün!!! Gerçi ben kışı zaten severim de, süslemeler de tuzu biberi adeta :)) Öperim!

      Sil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.