NYX Professional Makeup 🍭Sugar Trip🍭 Koleksiyonu 🍭Önizleme🍭


19 Aralık 2018 Çarşamba

İki hafta önce NYX Cosmetics Türkiye'den devasa bir yeni yıl paketi aldım. Yeni yıla özel çıkartmış oldukları Sugar Trip Koleksiyonu'nun belirli ürünlerinden oluşan bu koca paketin içinden çıkanları tabii ki sizlerle ayrı ayrı da paylaşacağım; ama, hepsinden ilk etapta hızlıca bahsedip yeni yıl hediyelerini seçme konusunda da önden birazcık yardımcı olmak istedim! Çünkü gerçekten, her bir parça yalnızca ambalajı ile bile gönülleri fethedecek cinsten!!!




Sugar Trip Koleksiyonunun altında Land of Lollies, Licorice Lane, Whipped Wonderland, ve Sprinkle Town isimli farklı alt kategoriler bulunuyor. Ürünlerin renkleri ve yapıları alt kategorilerin isimlerinin çağrıştırdıklarına göre çeşitlendirilmiş. Oldukça geniş bir ürün skalası mevcut; hepsini aşağıda sizin için özetledim:


  • 1 adet Soft Matte Metallic Lip Cream Set (Whipped Wonderland -Bir sette 12 adet ruj)
  • 3 farklı renkte Vinyl Lip Gloss (Licorice Lane)
  • 1 adet Shimmer Eye and Lip Set (Sprinkle Town -2 parlatıcı, 2 pigment)
  • 3 farklı renkte Duo Chromatic Lip Gloss (Sprinkle Town)
  • 4 farklı çeşit Far Paleti (Land of Lollies, Whipped Wonderland, Sugar Trip Squad, Licorice Lane)
  • 1 adet Aydınlatıcı Paleti (Sugar Trip)
  • 3 farklı renkte Powder Puff Lippie (Whipped Wonderland)
  • 2 farklı renkte Liquid Highlighter (Whipped Wonderland)
  • Dudak Bakım Seti (Sugar Trip -dudak peelingi, dudak balmı, dudak yağı)
  • 3 farklı yapıdan oluşan ve içinde 3'er adet ruj bulunan 3 farklı çeşit Lolipop Ruj Seti (Land of Lollies -Intense Butter Gloss set, Soft Matte Lip Cream set, Metallic Gloss set)
  • 3 farklı renkte Glossy Lip Tint (Land of Lollies)
  • 2 farklı renkte Sıkıştırılmış Toz Aydınlatıcı (Land of Lollies)
  • 3 farklı yapıda 18 renk ruj ve 18 renk Suede Matte dudak kaleminden oluşan 36 parçalık Lippie Vault seti (Sugar Trip)
  • 24 günlük Advent Calendar (Sugar Trip 24 parçadan oluşan yeni yıl takvimi)

Bize gönderilen neşeli basın kitinin içindense Sugar Trip Lip Treats Dudak Bakım Seti, Whipped Wonderland Liquid Highlighter, Land of Lollies Highlighter, Lolipop Ruj Seti ve Whipped Wonderland far paleti çıktı. Bu yazımda hepsinden çok kısa bahsedip, sonuna da bu ürünleri kullanarak çekmiş olduğum bir videoyu ekleyeceğim. Ürünlerin ayrıntılı yorumları ise bu yazıyı aralıklarla takip ediyor olacak.


Sugar Trip Lip Treats Set (Dudak Bakım Seti), #thisiseverything Dudak Peelingi, #thisiseverything Dudak Balmı ve #thisiseverything Dudak Yağından oluşan tam bir dudak bakım seti. Şeker biçimli kutusunda, bakım seven kişilere verilebilecek en güzel hediyelerden olduğunu düşünüyorum. Özellikle dudak yağına bayıldığımı söylemeliyim! Fiyatı 115 TL.



Whipped Wonderland Liquid Highlighter, silikonumsu kıvamda bir krem aydınlatıcı. Bendeki rengli Flight of the Fairy. İnci beyazı baz içinde pembe-lila ışıltıları mevcut. Tüm yüze baz olarak uygulamak için biraz simli ama elmacık kemiklerinin üstünde çok hoş duruyor. Ben baz olarak kullanıp, üstüne fondöten geçerek daha içten bir aydınlık yakalıyorum. Fiyatı 71 TL.




Land of Lollies Highlighter benim bu koleksiyonda en çok ilgimi çeken ürünlerden biriydi (kimse şok olmamıştır herhalde). Özellikle Powdered Sugar rengine ayılıp bayılıyordum ki kutumdan da bu renk çıktı! Bundan iyisi nasıl olur? Hafif sarıya çalan inci beyazı baz içinde duochromatic pembe yansımaları bulunan bu aydınlatıcı sim sim durmayan, boyutlu ve ıslak/parlak bir sonuç veriyor. Merak ettiğime değmiş diyorum! Fiyatı 74 TL.




Land of Lollies Lip Trio ise ambalaj Oscar'ına aday olarak çubuklu bir kürenin içine yerleştirilmiş 3 adet yarım boy likit rujdan oluşuyor. Bendeki rujlar Metallic Lip Gloss serisinden. Opak, yarı metalik görünümlü ve parlak sonuç veren bu rujların renkleri oldukça iddialı! Benim favorim ise Sucka oldu! Setin fiyatı 127 TL.




Whipped Wonderland Shadow Set ise koleksiyondaki 4 farklı far paletinden biri. Çok neşeli bir tasarıma sahip metal bir kutu içinde 4'ü mat, 4'ü sedefli/ışıltılı 8 adet fardan oluşan bu setin hem avantajı, hem dezavantajı ürünlere göre kocaman olan kutusu. Benim yer sorunum olmadığı ve seyahatlerimde de yanımda taşımayacağım için çok severek kullandığım bir ambalaj oldu, aşırı sevimli! Farlar gayet pigmentli, ve çok kolay karışıp dağıtılıyorlar. Sedefli farlar parlaklıklarını göz kapağında da koruyor. Son zamanlarda NYX Cosmetics'in çıkardığı paletler arasında da, alıp kullandığım diğer far paletleri içinde de en sevdiğim olduğunu söylemeliyim! Fiyatı 152 TL.

Ürünlerden çok kısaca bahsettikten sonra sizi videoyu izlemeye davet edebilirim. İzlemek için BURAYA tıklayabilirsiniz! 


Umarım önizleme hoşunuza gitmiş, size biraz fikir vermiştir. Keyifli alışverişler dilerim!!! 







14 yorum

  1. Gerçekten hediye edilen insanı mutlu edecek, aşırı cici bir koleksiyon olmuş ♥♥ Highlighterların ikisine de bayıldım! Far paletinin ambalajı ne kadar güzel olsa da ben de fazlaca büyük ve kullanışsız buldum ama renklerin hepsi nasıl güzel öyle!! Favorim palet oldu kesinlikle ♥
    Hepsini güle güle kullanın, çok sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fulya tüm yorumlarına katılıyorum :) Kesinlikle mutluluk verici ambalajlar! Ve evet, far paletinin kutusu daha makul olsaymış keşke dedirtiyor :) Çok teşekkür ederim, benden de sevgiler!!!

      Sil
  2. Profosyonel kullanıcı deneyimleriniz bize ışık oluyor teşekkürler editor

    YanıtlaSil
  3. Far paletinin renkleri gerçekten çok güzel özellikle sedeflilere bayıldım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keisnlikle Büşra'cım, ben de bayılıyorum!!!

      Sil
  4. Başak’cım bu koleksiyon aşırı şeker gerçekten😍 Powdered sugar benim de aşırı merak ettiğim bir aydınlatıcı ama pembelerin bende çok sağlıksız durduğuna kendimi ikna etmem lazım artık🥺
    Far paletinin performansının şahane olmasına ise, çok sevindim! Makyajın gerçekten harika duruyor ve videoyu akşam evde kahvemi yapıp izleyeceğim.
    Nyx’in son zamanlardaki fiyat politikasından şahsen hiç memnun olmasam da, bu cici koleksiyonun ambalajları kadar performanslarının da güzel olması, en azından verdiğimiz paranın boşa gitmeyeceğini gösteriyor.
    Kocaman öpüyorum❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blana'm, ilginç şekilde bu aydınlatıcı pembe durmuyor (bende); ama tabii sende nasıl olacağını bilemedim zira ten renklerimiz farklı. Makyajı beğenmene de çok sevindim! NYX fiyat politikası konusunda da inanılmaz haklısın! Yani uygun fiyatlı, kaliteli, CF marka skalasından çıkmasalardı ben de çok sevinecektim... artık indirimlerde denk geldikçe bakabileceğiz diyorum. Çok öpüyorum!!!

      Sil
  5. Highlighterlar şahaneymiş özellikle likit olanı çok beğendim. Güle Güle Kullan Başak'cım.♥

    YanıtlaSil
  6. Kutuyu görmemle gözlerimden kalpçikler çıktı! Nasıl güzel paketleme, nasıl güzel ürünler bunlar böyle. Hepsini çoook aşırı beğğendim. Güle güle kullanınnn!

    Çok sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahah Kübra'cım, aynısı bana da oldu!!! Kutuya da, ürünlere de bayıldım! Çok çok teşekkür ederim, çok sevgiler!!!

      Sil
  7. Muhteşem vallahi hepsine bayıldım :) güle güle kullan. Ayrı ayrı incelemelerini bekliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Burçak'cım, vakit bulabilirsem gelecek inşallah :))) Çok sevgiler, mutlu yıllar!!!

      Sil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.