Sokak Stili -3 Parçalı Kıyafetlerle Sonbahardan Kışa Geçiş


5 Kasım 2021 Cuma

Sonbahar geldi-gelmedi gibi bir şey oldu bu sene ama soğuk havalar kapıda... hissediyorum :) ve ben yine kışı ve soğuk havayı sevdiğim için heyecan yapıp biraz kalınca kıyafetler almış olabilirim bu ara! En son aldığım ve hem sonbahara, hem de kışa uygun kombinlenebilecek ve hem normal, hem de dış giyim olarak kullanılabilecek parçaları size anlatmak istedim... Burada benim formulüm "3 Parça". Yani alt giyim-üst giyim ve üst giyim gibi de kombinlenebilecek bir dış giyim parçasından oluşuyor. 


3 Parçalı Kombin formulümde en sevdiğim parça ise yelek! Hava soğuyunca mont içine, daha ılıkken sweat ya da kazak üstüne tam kurtarıcı bir kıyafet kesinlikle. Online olarak bakınırken patirti.com sitesinde farklı bir çok kadın yelek modeli buldum; ama, aralarında en çok bu leopar desenli olan ilgimi çekti! Bir de siyahı var bu yeleğin; ama, ben kendi kıyafetlerime uyumu açısından kahvesini tercih ettim. 
Patırtı kadın yelek

Patırtı kadın yelek

Yelek peluş kumaştan, astarı saten ve önü fermuarlı. Dik yakalı olduğu için boyun bölgesini de koruyor. Uygun fiyatına rağmen peluşu oldukça güzel, ve dikişleri de çok düzgün geldi. Boyu tam kalça hizamda bittiği için boyumu da kesmedi. İç astarı saten olduğu için terletmiyor, ancak peluşundan ötürü sıcak da tutuyor. Ben geçen haftasonu hem kazağımın, hem sweatimin üstüne dış giyim gibi kullandım. Ancak soğuk havalarda montlarımın içine de giyebilirim. Bu tarz ince sayılabilecek yeleklerin, şişme yeleklere göre avantajı da bu çoklu kullanım imkanı oluyor...

Patırtı kadın yelek

Patırtı kadın yelek

İçindeki kazağı da yine aynı siteden aldım. Kırçıllı ama konforlu bir kumaşı var ve sıcacık tutuyor. Modelinin fitilli oluşu çok güzel, çok şık bir ürün! Yelekle kombini de şahane oldu bence! Siz beğendiniz mi?

Bir de yine sitede bu eşofman altına denk geldim! Patırtı'da uygun fiyata pek çok kadın eşofman altı modeli bulmak mümkünmüş. Mickey'li olunca da dayanamadım. Resmen zayıf noktam :) 

Patırtı kadın eşofman

Patırtı kadın eşofman

İkinci fotoğrafta rengi tam yansıdı. Kumaşı şardonlu değil; ince. Bu nedenle evde de terletmeden ve sıkmadan giyilebilecek bir ürün. Boyu tam bileğimde bitti; daha uzun boylulara biraz kısa olacaktır ama şimdi moda böyle zaten. Beli ve paçaları lastikli olduğu için bedeni rahat ayarlanıyor ve kilo alıp verme durumunda giyilebilme aralığı geniş. Aldığım yelek ve içine sweatle çok güzel kombinlendi. Pandemiden beri zaten eşofmanlar yükselişte biliyorsunuz, bu Mickey desenli eşofman da üstüne bu peluş yelek gibi şık bir yelek ve açık tonlarda bir sweatle her yere gidebileceğiniz, tarz bir kıyafete dönüşüyor.

Siz bu formulü ve kıyafetleri nasıl buldunuz? Sizin de sonbahardan kışa geçiş için kombin önerileriniz varsa, duymayı çok isterim! Mutlu haftasonları!







Hiç yorum yok

Yorum Gönder

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.