Günün Göz Makyajı


17 Ocak 2012 Salı

Bugün yaptığım göz makyajını çok sevdiğim için paylaşmak istedim! Zaten, bu ilkbaharda böyle pastel yeşiller tırnaklarda da çok moda olacakmış! Aklınızda bulunsun!
 

1- Göz çevresi nemlendirme: MAC Strobe Liquid (TBS fondöten fırçası ile)
2- Concealer: MAC Select Moisturecover NC20 (göz altı ve göz kapağına; parmakla uyguluyorum)
3- Kaş altına: Flormar terracota matte, beyaz M101 (parmakla uyguluyorum)
4- Göz kapağına: Nina Ricci Velours d'Ombre Mono -08 Celadon Aquarelle (kendi aplikatörü ile)
5- Gölge için, göz kapağının üst kısmına ve alt kirpik dibine: Clarins Mono-couleur Silver Green No.23 (gölge Sigma blending brush E25 ile, alt kirpik dibine kendi aplikatörü ile)


Bunlar da makyajda bana yardımcı olan farlarım :) Bu üç farı birbirinden tamamen ayrı zamanlarda almıştım! Renkleri birbirini nasıl da tamamlamış! Clarins Mono-couleur silver green, benim en sevdiğim farlarımdan bir tanesi. Hem rengi hem de yapısı muhteşem. Flormar'ın terracota serisi farları hem pigmentasyon hem de kalıcılık açısından başarılı. Üstelik gramajları oldukça büyük ve fiyatları da uygun. Nina Ricci'nin farını vaktiyle Strwaberry Net'ten almıştım. Tamamen o anda rengini beğendiğim için, aklıma estiği için aldığım bir üründü; ama, bir dönem -yazın- sürdüğüm tek far oluvermişti!

Umarım beğenmişsinizdir, sevgiler :)








2 yorum

  1. süper olmuş! benim de bu ara favori far rengim yeşil...

    YanıtlaSil
  2. Ya aslında ben bu fotoğrafın rengini düzeltmiştim de, yanlış olanı yüklemişim :D

    Beğendiğine sevindim Canan'cım :)

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.