Inglot 7FS Far Fırçası


13 Aralık 2012 Perşembe

İndirim bitmeden Inglot yazılarına devam...

Aslında, böyle açılı far fırçası almak aklımda yoktu. EcoTools'un setinin içinde bu tür bir fırça vardı ve başlarda kullanıyor olmama rağmen, son zamanlarda gölgeyi ya blending ya da küçük shade tarzı fırçalarla yapmayı tercih ediyordum. Fakat, MUA Zeynep Hanım şöyle bir uygulamasını gösterince, tamam, dedim! %50 indirimli uygun fiyatı da karar vermemde etkili oldu tabii!


Ahşap saplı, açılı kesilmiş ince sincap kıllarından yapılma fırçanın boyutları, Inglot'un pek çok fırçasının olduğu gibi, büyükçe. Dolayısıyla ilk bakışta "nasıl bütün gözümü boyamadan gölge yapabilirim ki?" endişe yaratıyor insanda. Fakat, sonuç öyle olmuyor:

-Fırçayı yatay tutup uzun tarafı gözün dışına getirip göz kavisinizi takip ederek gözün ortasına kadar gelin,
- Bu noktadan göz pınarına doğru fırçayı dik tutarak (hafifçe çevirerek) farı uygulamaya devam edin,
- Göz pınarına gelmeden bitirin.


Benim kaş-göz mesafem çok dar olmadığı için rahat kullanıyorum; fakat, bu mesafesi dar olan çok sevgili arkadaşıma da aynı fırçayla gayet güzel uygulama yapabildik. Kaş-göz mesafesi geniş olanlar crease bölgesinden fırçayı geçirirken, dar olanlar direkt kirpik dibinden başlayıp tüm göz kapağından fırçayı geçirerek gölgeyi tamamlayabilirler. 

Bu fırçanın kullanımıyla ilgili bir video çekmek istiyorum aslında. Böylece, aşağıdaki gölgeyi nasıl yaptığımı gösterip sevgili Şebnem'in ricasını da yerine getirebilirim. 

Göz kapağına ve kaş altına 6SS ile BalmJovi paletten Metal-ica
Gölge olarak, 7FS fırça ile Inglot AMC 62 siyah far 
(yukarıda tarif ettiğim biçimde uygulandı)
Kalem: Avon Glimmerstick Diamonds Black Ice
Rimel: Lancome Hypnose Star (kirpikler Inglot kirpik kıvırıcı ile kıvrıldı)

Bu fırçayla tek adımda gözün dış kısmına doğru üçgen gölge yapabilmeye bayıldım! Kılları çok yumuşak ve farı tam gerektiği kadar alıyor. Bu kadar koyu bir farı bile gölge olarak rahatça uygulayabilmemi sağlamak her fırçanın harcı değil bana göre!

Inglot 7FS fırçanın normal satış fiyatı 45-50 TL civarında. 3 ürün ve üzeri alışverişlerde geçerli %50 indirim kampanyası ile 22-25 TL civarında bir fiyata alabilirsiniz.







17 yorum

  1. hımm fırça iyi güzel ama sincap kılı işi hiç hoşuma gitmedi hayvan kıllı fırça tercih etmiyorum pek artık ben.. sentetikler de gayet iyi bence..

    YanıtlaSil
  2. Doğal kılların verdiği sonucu alamıyorum ben pek Audrey sentetik fırçalarla. Özellikle toz ürünlerde. Kremsi olanlarda sentetikler daha başarılı olabiliyor.

    YanıtlaSil
  3. makyajına bayıldım canım :) gerçekten hoş bir fırçaymıi %50 indirmle ne kadar oluyor canım fiyatı

    YanıtlaSil
  4. Çok iyi olmuş gölgelendirme. Yakın plan video çeker misin bu konuyla ilgili? Ben bir türlü beceremiyorum, göz kapağım müsait mi değil anlamadım ama şu V gölgeyi yapamadım gitti. Çok fazla taşırıyorum, hoş olmuyor :(

    YanıtlaSil
  5. Pekbilmiş, 20 küsür TL'ye geliyor indirimde... Teşekkürler :)

    Makyajlı Anne, teşekkürler. Evet, bir video çekeceğim. Uygun ışıklandırmayı çözdüğüm anda yapacağım :) Yalnız, taşırmayla ilgili olarak, eğer gözün dışına doğru taşırıyorsan, gölgeyi yaptıktan sonra, bir makyaj temizleme mendiliyle göz ucundan başlayarak kaş ucuna dopru açı verecek şekilde silersen istediğin sonucu elde edersin gibi geliyor :)

    Sevgiler!

    YanıtlaSil
  6. Benim goz kas mesafem dar :(
    Fircalar da buyuk olunca almaya cekiniyorum. Ama yarin aksam bir goz atacagim yine de.
    Bu arada, iyi ki varsin, iyi ki yaziyorsun.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di, ne guzel bunu duymak! İyi ki sen de varsin, beni cesaretlendiriyorsun :)

      Bu arada, yarin bakacaksan fircaya, mutlaka sana uygulama yapmalarini iste :) ben yarin arkadasimda yaparak video cekmeyi dusunuyorum, tabii kabul ederse :)))

      Sil
  7. heyecanla bekliyoruz videoyu :))

    YanıtlaSil
  8. sırf sen övüosun diye gidip denycem indirim bitmeden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence sen de memnun kalirsin Merve, senin goz yapinda cok da rahat kullanilir :) sevgiler!!!

      Sil
  9. Makyajin cok guzel olmus stop. Firca da guzel stop. Gule gule kullan stop. Operim stop. Anladin sen onu! :)

    YanıtlaSil
  10. aldımmm ve bayıldım nasıl atlamışım bu fırçayıı öpüorum kocaman çok teşekkr edermm:D

    YanıtlaSil
  11. Gördüm IG'de yaptığın gölgeyi, süpersin :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  12. İndirim bitmeden bu fırçayı da alayım bari:)

    YanıtlaSil
  13. Alan herkes pek memnun, kaçırma derim ;)

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.