Günün Makyajı: Su Yeşili ve Mor/Face of the Day: Mint and Purple


18 Haziran 2013 Salı

#direngeziparki 4 gündür yazmıyorum; yazamıyorum. 15 Haziran Cumartesi gecesi tam bir şeyler yazmak için bilgisayarın başına oturmuştum ki Twitter'da "çocuklar, yaşlılar var, ne olur gaz atmayın!" diye yakaran bir Tweet gördüm. Oturduğum yerde kaldım... Cumartesi günü Başbakan ve İstanbul Valisi "müdahale olmayacak" dedikleri için, çoluk-çocuk, genç-yaşlı bir sürü İstanbullu Gezi Parkı'ndaydı. Polis 40 dakika uyarmış, boşaltın müdahale edeceğiz, diye. Neyse ne; o parkta çocuklar ve yaşlılar hala varken dediklerini yapmışlar. Ben haberlere baktığımda (21:30), Divan Otel içine sığınanları dışarı çıkarmaya çalışıyorlardı. Bu uğurda otel lobisine bile gaz bombası atıldı. Bütün gece sürdü bu dehşet anları...  Gezi Parkı ve Taksim tamamen boşaltıldı. İlk defa o gece Ankara'da müdahale ol-a-madı. Çünkü Emine Ülker Tarhan'ın başı çektiği bir grup milletvekili Kennedy Caddesi'nde direnişçilerin önünde oturdular. Bütün gece ağladım. Ertesi gün, ve daha sonraki gün de eylemler, müdahaleler eylem olan her şehirde devam etti. Gözaltılar ve de... ve ekmek almaya giden bir çocuk (Berkin, 14 yaşında) başına isabet eden gaz kapsülüyle yaralandı. Hala komada... bu arada iktidar partisi İstanbul'da "coşkulu" bir miting düzenledi. Onca acının üstüne... 

#direngeziparkı 17 Haziran Pazartesi günü sendikalar (DISK, KESK, TMMOB, TTB...) genel greve gittiler. Taksim'e kimse sokulmak istenmedi. Akşam saatlerinde bir adam AKM'nin önünde "durmaya" başladı. Gece 2'ye kadar durdu, eylem sonunda 200-300 kişi ona eşlik ediyordu. Ertesi gün #duranadam fenomeni çıktı ortaya. Herkes her istediği yerde bütün gün durdu: AKM önünde, Ethem Sarısülük'ün öldürüldüğü yerde, Sivas'ta yakılan Madımak Otel'in önünde, Haydarpaşa Garı'nda, Çağlayan Adliyesi'nde... Ve her gün 20:00'de 5 dakika "durmaya" davet edildi herkes. İç İşleri Bakanı "trafiğin engellenmemesi halinde müdahele edilmeyeceğini" söyledi. 

Gezi Özeti'ni okudunuz; şimdi biraz kozmetik...

----------------------

Bir arkadaşın blogu var: "Makeup is Rehab". Keyifli bir blog olmasının yanında, bu ara ruh halimi de tam olarak özetliyor! Makyaj yaptıkça beynim boşalıyor; ya da şöyle diyeyim, yeni bilgilere hazır oluyor. Bu yüzden sanırım, daha önce hiç kullanmadığım renkler, denemediğim kombinasyonlar yapıyorum. Bugünkü su yeşili-mor, bir nevi tavuskuşu makyajı da böyle çıktı ortaya...

I have a friend, whose blog name is "Makeup is Rehab". Besides being a pretty good blog, it definitely summarizes my state of mind nowadays! I get rehabilitated as I make myself up! Getting ready for everything I will face. I guess that's why I am trying very different colors and combinations that I have never used before. That's how this mint-purple, kind of a peacock make-up emerged...


Urban Decay Eyeshadow Primer Potion ile göz kapaklarımı hazırladıktan sonra MAC 239 fırça ile Urban Decay Feminine Palette'ten Aquarius rengini tüm göz kapağıma uyguladım. Sigma E25 Blending fırçaya Ecstacy rengini alarak gözün dışına gölge yaptım. Kaş altını yine MAC 239'a aldığım Midnight Cowboy rengiyle aydınlattıktan sonra tüm renkleri Inglot 6SS fırça ile birbirine yedirdim. Alt kirpik dibine, gözün dışından başlayarak ortasına kadar MAC 239 fırça yardımıyla Dark Horse rengini uyguladım. Ortadan göz pınarına kadar olan kısma ise yine aynı fırçayla Aquarius rengini geçtim. Üst kirpik dibine AVON Supershock Blackberry göz kalemini uyguladım. 

After I prepped my eye lids using Urban Decay Eyeshadow Primer Potion, I applied Aquarius from Urban Decay Feminine Palette using MAC 239 brush on the eye lid. I applied Ecstacy using Sigma E25 Blending Brush on the crease and towards the edge of the eye. I applied Midnight Cowboy under my eyebrows as highlighter using MAC 239 Brush. I blended all the shades using an Inglot 6SS brush. I applied Dark Horse to the lower lashline, starting from the outer edge of the eye towards the middle, using MAC 239. And continued with Aquarius until I reached the inner corner. I chose AVON SuperShock Blackberry as an eyepencil on the upper lashline. 


Kirpiklerimi DiorShow 360 Revolving Lash Styling Mascara ile belirginleştirdim. Kaşlarımı doldurmak için The Balm Meet Matte paletten çıkardığım kahverengi farlardan oluşan kaş kitimi ve Benefit Speed Brow kaş sabitleyicisini kullandım. 

I curled my eyelashes using DiorShow 360 Revolving Lash Styling Mascara. I shaped my eyebrows using the eyeshadows I depotted from the Balm Meet Matte palette and set the shape using Benefit Speed Brow gel. 


Ten makyajı için cildimi Tarte Clean State Brightening Primer ve MAC Prep+Prime Vibrancy Eye Primer ile hazırladıktan sonra tüm yüzüme Skin79 VIP Gold BB uyguladım. Göz altı morluklarımı kapatmak için Benefit Boi-ing 03 numarayı parmak uçlarımla hafifçe göz pınarıma uyguladım; üzerine aydınlatmak için Maybelline Dream LumiTouch 01 Ivory rengini geçtim ve parmak uçlarımla yedirdim. Bu aralar ten makyajımı hep bu şekilde uyguluyorum. 

After I prepared my skin using Tarte Clean State Brightening Primer and MAC Prep+Prime Vibrancy Eye Primer, I applied Skin79 VIP Gold BB on my face. I used Benefit Boi-ing 03 as corrector to cover my dark circles, and highlighted my under eyes using Maybelline Dream LumiTouch 01 Ivory. This is my current everyday makeup routine. 


Yanaklarımı Sonia Kashuk Multi Task Brush No. 17 fırçayı kullanarak Chanel Joues Contraste Powder Blush Rose Initiale ile renklendirdim. Dudaklarıma ise MAC Snob ve Urban Decay LipLove Honey-Infused Lip Theraphy Faibait'i ruj fırçası ile karıştırıp uyguladım. Tüm makyajı sabitlemek için MAC Fix+ kullandım.

I applied Chanel Joues Contraste Powder Blush Rose Initiale on the cheeks using Sonia Kashuk Multi Task Brush No. 17. I mixed MAC Snob and Urban Decay LipLove Honey-Infused Lip Theraphy in Faibait using a lip brush and applied on the lips. I set my makeup using MAC Fix+.


Üzülmediğimiz, ama renkli bir hafta olması dileğiyle.../Wish you a happy and colorful week...

------------------------------
Some of the products in this post is sponsored by Marinella Perfumes. Links are provided within. Thanks Marinella Perfumes for the amazing products....
Website: Marinella Perfumes 
Facebbok: Marinella Perfumes








16 yorum

  1. Bence bu tonlar çok yakışmış size, çok hoş olmuş. :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler Solmaz, ne kadar hızlısınız :) Ben de sevdim kendimde bu tonları, sık sık kullanacağımı tahmin ediyorum :) Sevgiler!!! Başak

    YanıtlaSil
  3. Makyajın çok güzel olmuş canım su yeşili ve moru bir arada hiç kullanmamıştım.:)
    Bi ara bende böyle birşeyler deneyeyim.:)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Melal :) Bu iki rengi birbirine hep çok yakıştırmışımdır. Bu farlarla daha bir hoşuma gitti. Teşekkürler, sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. küpelerinize bayıldım :) su yeşili ve mor da pek güzel uymuş. ben de yazamıyorum artık :/ bu gün döndüm blog okumaya biraz rahatlatıyor cidden, hem okumak hem makyaj yapmak, haklısnız.

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler Turbo Beauty-Lover! Nasıl iyi hissedeceksek öyle yapalım. Bazen süslenmek iyi geliyor, bazen kabuğuna çekilip oturmak, bazen de sokağa çıkmak! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. bu iki rengi hiç düşünmezdim yanyana ama çok güzel kombinlemişsin canım
    sana ne iyi geliyorsa ona yönelmen en güzeli yaz yap rahatla :)

    YanıtlaSil
  8. Naz'cım teşekkür ederim! Öyle yapıyorum bu ara, içimden geldiği gibi...

    Taşındınız mı siz bu arada?

    YanıtlaSil
  9. "ne yardan geçerim, ne serden, direnişi de yazarım, kozmetik de." yaklaşımına bayıldım vallahi Başak:)

    makyajına gelince ben de ne zaman dikkat çekmek istesem mor-yeşil/su yeşili birlikteliğine başvuruyorum. renklerden korkmayalım :))

    YanıtlaSil
  10. İkisi de hayatımda varsa, ikisinden de vazgeçemiyorsam, neden olmasın Didem? :)

    Evet, gerçekten bu iki renk birlikte çarpıcı oluyor! Ben de daha sık kullanacağım bundan sonra. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  11. Basak herzamanki gibi cok guzel olmus makyajin. Cumartesi gecesi olaylari takip ederken bende dayanamadim agladim bir de e5 kucukyali , maltepe ve kartal da yuruyen topluluklari gorunce daha bir kotu oldum. Cocuk yasli kadin kimseyi gozetmeden ellerinde su tabancasi varmis gibi heryese skiyorlar. Daha bir gerildigim konu da Anadolu yakasindan insanlar taksime gecmek iciin toplu tasima araci bulamazken , toplu tasima araclari mitinge gidenler tasimak icin kullanildi hemde 5 kurus ucret odetilmeden ! Bu mu esitlik , bu mu adalet ve en onemlisi bu mu savunduklari muslumanlik!

    YanıtlaSil
  12. canım eşyaları yolladık eşim gitti gelip beni ve arabayı alcak şu an göçebeyim :)
    bu haftasonu ayrılıyorum buralardan inşallah:)

    YanıtlaSil
  13. Ruh durumu bombok olanlardan biri de benim(Özür dilerim ama tam olarak beni ifade eden bir kelime bu.) Ne yazasım, ne makyaj yapasım, ne gülesim var. Tam sevinip mutlu oluyoruz, arkadan birilerinin canı yanıyor. Ne koltuk sevdalısı, kibirli, kendini beğenmişin tekiymiş be. Büyük İskender de böyle başlamıştı, arkasında koca ordu, 10 yıl gittiği her yeri fethetmiş, hiçbir savaşta yenilmemiş. En sonunda kendisini tanrı gibi görmeye başlamış ve ibretlik son:35 yaşında ölmüş. Bizimki de kendini öyle sanmaya başladı ama Allah varlığını hatırlatır. Kimse yenilmez ya da ölümsüz değil

    YanıtlaSil
  14. Balböceği, teşekkür ederim :)
    Bütün bu yapılanları, adaletsizlikleri aklı başında herkes görüyor. Parti işi olmaktan çıktı zaten. Umarım bugün bunları gören herkes yarın seçimde oyunu kullanır ve tüm kanunların tek partinin elinden çıktığı ve onaylandığı bir meclis yapısına artık bir son veririz... Geçen seçimde kullanılmayan oylar 9 milyonmuş... korkunç, değil mi?

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Hadi güle güle gidin Naz :) Umarım Edirne sana iyi gelir :) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  16. Ah Luna'm ah... Çınar olmasa ben de çok koyvereceğim de, onun sayesinde direniyorum!

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.