Sedes Holding bünyesinde
faaliyet gösteren yüzde 100 Türk sermayeli Gratis, ‘iş dünyasının Oscar’ları’
olarak nitelendirilen Uluslararası Stevie Ödülleri'nde, 2 gümüş, 1 bronz olmak
üzere finale kaldığı 3 ayrı kategoride uluslararası arenada söz sahibi
markaları geride bırakarak toplam 3 ödül aldı.
Gratis, ‘Satış alanında en
iyi teknoloji kullanımı’ ve ‘Yılın talep oluşturma programı’ kategorilerinde
gümüş, ‘Satış alanında inovasyon’ kategorisinde ise bronz ödülün sahibi oldu. Gratis,
iş dünyasının küresel
ölçekteki en büyük ödüllerinden biri olan ‘Satış ve Müşteri Hizmetleri Stevie
Ödülleri (Stevie Awards for Sales & Customer Service) ile sektöründe bir
ilke daha imza atarak uluslararası arenada da başarısını tescilledi.
ABD'nin Las
Vegas şehrinde düzenlenen törende ödülleri Stevie yetkililerinin elinden alan Gratis CEO’su Bahadır Özbek, Gratis’in Türkiye’de
kendi sektörü kapsamında Uluslararası Stevie Ödülü’nü alan ilk marka olduğunu
söyledi. Bahadır Özbek, 59 kategoride 2 bin 100’den fazla adayın yarıştığı
organizasyonda 3 farklı ödüle layık görülen Gratis Kart sadakat kart
programının hızla 3 milyon üyeyi aştığını söyledi.
Özbek, “Stratejilerimizi
müşteri odaklı geliştirmemizin en önemli göstergesi, Gratis Kart kullanan
müşterilerimizin satın alma eğilimlerine göre tasarladığımız 2 binden fazla
segment bazlı kampanya oldu. Bu kampanyalarımız yarattığı müşteri
memnuniyetinin yanı sıra bize bu ödül başarısını getirdi. Başarımızı ödülle
taçlandırmış olmaktan gurur duyuyoruz. Bu ödül, müşterilerini tanıyan ve onlara
göre şekillenen bir marka olarak doğru yolda ilerlediğimizin kanıtıdır.
Teknoloji ile bütünleştirdiğimiz sadakat kart programımız ile şu an 57 ilde 316
mağazamız ile 3 milyonu aşkın tüketiciye dokunuyoruz. Kişisel bakım sektöründe bir
ilke imza atarak hayata geçirdiğimiz Gratis Kart’ın 2 yıla yakın bir sürede bu
üye sayısına erişmesi ve sayının hız kesmeden artıyor olması bizi motive
ediyor” şeklinde konuştu. Bahadır Özbek sözlerini Gratis Kart teknoloji uygulamalarında birlikte
çalıştığı Extra Bilgi Çözümleri CEO’su İrem Tüzünalper’e teşekkür ederek sonlandırdı.
Kişinin alışveriş
eğilimlerine göre kişiye özel kampanyalar sunan Gratis Kart aynı zamanda
kampanyalar ile kazandığı puanlarla avantajlı alışveriş fırsatı yaratıyor. Her
bir Gratis Kart sahibi, web sitesinde ve mobil uygulama üzerinde oluşturulan
özel sayfalarda geçmiş alışverişleri takip etme ve yapılacak alışverişleri
planlama şansına sahip oluyor. Müşterilerin Gratis’i sürekli takip etmesini
sağlayan kampanyalar ise yine web sitesi, mobil uygulama ve sosyal medya üzerinden
anlık olarak takip edilebiliyor.
Gratis
Kart
Gratis;
sektöründe bir ilke daha imza atarak, müşterilerine tüm alışverişlerinde
avantaj sağlayacak Gratis Kart’ı “Size Güzel Bakan Kart” sloganı ile hayata
geçirdi. Gratis Kart, Türkiye genelinde yer alan tüm Gratis’lerden ücretsiz
olarak alınabiliyor. Yapılan her alışverişten puan toplatarak ve indirimlerden
yararlandırarak avantaj sağlayan Gratis Kart, sunduğu sürprizler ve hediyeler
ile de müşterileri memnuniyetini sürekli artırıyor. Gratis Kart aynı zamanda
kişinin alışveriş eğilimlerine göre kişiye özel avantajlar da sunuyor.
Gratis
Hakkında
Gratis,
Nisan 2009’da SEDES Holding bünyesinde kuruldu. Gratis, 57 ilde 316 satış
noktasıyla, müşterilerinin sağlık ve yaşam kalitesini arttırmak için ihtiyaç
duyabileceği ürün ve hizmetleri sunarak, renkli kozmetik, cilt bakım ve kişisel
bakım alanları dahil 12 kategoride geniş bir ürün yelpazesi ile hizmet
vermektedir. Renkli kozmetikten bebek bakımına, temizlik ve hijyenden
atıştırmalığa kadar birbirinden farklı ürünlerde kolay ulaşılabilir, hızlı ve
rahat alışveriş imkânı sunan Gratis’te şu an yaklaşık bin tanesi kendi
markalarına ait olmak üzere 8 binden fazla ürün müşterilere sunulmaktadır.
Hiç yorum yok
Yorum Gönder
"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.