Farmasi Yeni Mat Likit Rujlar: Red Love, Goddess, Sunset Breeze, Confident, Candy, Mauve Pink


11 Temmuz 2019 Perşembe

Daha önce Farmasi'nin likit mat rujlarını denemiş (Velvet değil, ilk çıkan seriyi) ve açıkçası yapısını oldukça kuru bulmuştum. O denemeden sonra da, bir daha Farmasi'den likit mat ruj almaya niyetlenmemiştim. Yakın zamanda Farmasi likit mat rujlarının formüllerini yeniledi ve bana da basın ürünü olarak geldi. Hiç umutlanmadan denediğim rujlar ise beni oldukça şaşırttı! Gelin birlikte inceleyelim!


Farmasi, Mat Likit Rujlarını süper pigmentli, hafif ve uzun süre kalıcı olarak tanımlıyor. Rujlar sünger aplikatörlü, buzlu cam/mika tüpte geliyor. Standard likit ruj ambalajına sahip ve ambalajları sızdırma yapmıyor, ürün tüpün ağzında birikmiyor. Sade, standart ama başarılı bir ambalaja sahip.



Toplam 15 rengi bulunan bu rujların benim elimde 6 rengi mevcut. Öncelikle hepsi su gibi, hafif, ve iddia edildiği gibi yüksek pigmentli. Tek aplikatör darbesiyle tüm dudağı boyamak mümkün. Rujların rengi dudağa çok rahat transfer oluyor. Ayrıca, aplikatörün ucu sayesinde, koyu renklerde bile dudak kalemi gerekmeksizin taşırmadan uygulama yapabiliyorsunuz. Tüm renklerin kalıcılığı oldukça başarılı. Kendime aldığım notları aşağıya madde madde yazmam gerekirse:
  • Yapısı incecik ve çooook çok rahat sürülüyor
  • Dudakta hissedilmiyor, kurutmuyor (Sunset Breeze rengi hariç; bu renk bir tık kurutuyor dudağı), dudak kusurlaırnı belli etmiyor (altına lip balm sürmek de gerekmiyor)
  • Çok tatlı, boğucu olmayan bir vanilya/çikolata kokusu var (bu dönemin favorisi sanırım bu koku)
  • Akma, dudak kenarlarından sızma yapmıyor; dişlere bulaşmıyor
  • Yağlı şeyler yediğinizde içten hafifçe silinmeye başlıyor
  • Ruju tamamen çıkarmadan üstüne yeniden bir kat geçtiğinizde pütürlenme yapmıyor.


05 Red Love tam bir bayrak kırmızısı. Benim en sevdiğim tonda. Genelde bakır/bronz makyajlarla, ya da tek eyeliner kullandığım bir makyajla kombinlemeyi seviyorum. 204 Goddess adıyla müsemma, tam bir tanrıça rengi; harika bir "nude". Yoğun göz makyajlarıyla da, rose-gold tonlu metalik makyajlarla da çok iyi gidiyor. 08 Sunset Breeze, benim en sevdiğim tonda terracota. Kiremit-kahve-turuncu arası renge sahip bu ruju yine altın-bronz makyajlara çok yakıştırıyorum. 206 Confident serinin değişik renklerinden, gri-leylak (mauve) tonlu bir ruj. Ben kendime soğuk makyajları yakıştıramasam da, kullandığımda beğeniyorlar. Leylak göz makyajıyla çok güzel kombinleniyor. 202 Candy pembe alt tonlu bir nude ve benden biraz daha açık tenlilere çok daha iyi gideceğini düşünüyorum. 01 Mauve Pink ise serideki favorilerimden, nötr tonlu bir gülkurusu, her makyaja yakışacak zamansız bir ruj. 


Bu rujlarla kombinlediğim makyajları aşağıda görebilirsiniz. Özellikle tek dudak çekmedim ki tüm yüzde nasıl görünüyor anlayabilesiniz. Açıkçası ben hem yapılarını, hem duruşlarını, hem de dudağı kurutmamalarını çok sevdim!



Farmasi Mat Likit Rujlar Temmuz ayında %50 indirimle 25,99 TL'den satılıyor. BURAYA tıklayarak kataloğa ulaşabilirsiniz. Satın almak için de bana veya herhangi bir Farmasi temsilcisine başvurabilirsiniz. 

Farmasi'ye bu güzel paket için teşekkür ediyorum. Siz en çok hangi rengi beğendiniz?







10 yorum

  1. Bu seriyi merak ediyordum beğenmeme de sevindim bi bakayım canim:) 01 e de bayıldım bu arada ♡♡♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ümran'cım, likit mat ruj seviyorsan ama kurutmasından rahatsızsan mutlaka bu seriye bak derim. Çok sevgiler canım!

      Sil
  2. Renkler şahane cidden.Mat rujlarda genelde benim sevmediğim bir özellik silinmesinden ziyade pütür pütür kalmasıdır.Bu rujlarda bunların olmaması dikkatimi dahada çekti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Şerife'cim, ben de nefret ediyorum pütürlenmelerinden. O nedenle de pek sevdim bunları. Çok sevgiler!

      Sil
  3. offff sen guzel bunlar ayrı guzel hepiniz en guzel...noktalama işareti de koymadım hauahaua :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahahahah mersi Kübiş! Kırmızıyı sana ayırdım! Buluşunca veririm. Öptüm!

      Sil
  4. Mauve Pink, Red Love ve Goddess renkleri şahane görünüyor! Ve hepsi sana çok yakışmış canımcım, bayıldım!
    Likit mat rujları günlük hayatımda hiç tercih etmesem de, özellikle kırmızı gibi iddialı renkleri kullanmak için de çok iyiler! Düğün, dernek gibi özel zamanlar için elimin altında 1-2 renk bulunduruyorum. Farmasi'nin yeni formüllerinin de konforlu olmasına çok sevindim.
    Hepsini güle güle kullan Başak beybim, öpüyorum çok <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Blana'cım, kırmızı mat ruj hakkında aynen sana katılıyorum. Bu arada, Zeynuş ve sana denemeniz için birer renk göndermek istiyorum, denemiş olursunuz ^_^ çok çok öpüyorum!!!

      Sil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.