Bitirdim #92


6 Kasım 2020 Cuma

Neredeyse blog yazmayı unutacağım; ama, gerçekten burada olmak hiç içimden gelmiyordu... çünkü etkileşim yok, yazılar okunmuyor, okuyan ses çıkarmıyor derken tüm motivasyonumu kaybettim. Şimdi ne beni motive etti, bilmiyorum... Özeldim sanırım; arada uzaklaşmak iyidir.

Ağustos'tan beri bitenleri yazmıyorum; öyleyse onlarla başlayalım dedim. Hem de, herkesin sevdiği yazılar olduğunu düşünüyorum.


Cilt Bakım Ürünleri


1- Celenes Aqua Termal Su: Normal bir termal su idi; ama, sprey mekanizması çok başarılıydı. Bir süredir MYA Rosewater gülsuyu kullanıyorum ve normal termal sulara göre daha çok memnun kaldım.

2- Avéne Ysthéal Antiwrinkle Cream: Retinal içeren bu nemlendiriciyi çok sevdiğimi biliyorsunuz. Bundna sonra başka bir retinol deneyeyim dedim, demez olsaydım... tabii ki alerji yaptı. O nedenle de bir süre retinol içeriğine yine ara verdim. 

3- Clinique Mineral Sunscreen Fluid SPF50: Clinique'in tamamen mineral filtreli bu güneş kreminin hem yapısı çok hafif, hem beyaz iz bırakmıyor, hem de çok iyi koruyor. Çok çok beğendiğim bu kremin normal satış fiyatı yüksek ve stokta hiç bulunmuyor. Ben bir indirimde toplam 79,90 TL'ye iki tane alabilmiştim. Yine böyle bir indirim yakalarsam kesinlikle yeniden alırım. 

4- Glow Recipe Avocado Melt Retinol Eye Sleeping Mask: Blogda da yazmıştım bu ürünü, gerçekten içeriği çok iyi görünüp de etkisi bu kadar zayıf bir ürün daha önce hiç kullanmamıştım. Nem de vermedi, kırışıklar üzerinde de bir etkisi olmadı... neyse denemiş oldum ve böylece Glow Recipe aşkım da bitmiş oldu.

5- Rituel de Beauté 3D Yüz Maskesi ve Purederm Hyaluronic Acid Mask: Bu iki maskeyi aynı anda yazıyorum çünkü ikisinin de içeriği çok iyi görünmesine rağmen cildimi öyle bir yaktılar ki 1 sn tutup çıkardım... ama muhtemelen o retinol faciasının öncüsüydü bu durum. Çünkü bunları kullanıp çok memnun olan kişileri de biliyorum.

6- Foreo Make My Day Maske: Bu maske hem nem bombası, hem de çok iyi bir makyaj bazı ve çok seviyorum!

7- Clinique City Block SPF40: Bu güneş kremi testerını de Blana vermişti bana. Hafifçe cilt tonunu eşitleyen, beyazlık bırakmayan, yapısı harika, çok iyi bir güneş kremi. İndirim ve stok kovalıyorum!

Kişisel Bakım Ürünleri


8- UltraCompact Antibacterial Wipes: Bunu özellikle temsili buraya koydum, çok seviyorum bu mendilleri. Hızlı dezenfeksiyonda bana çok yardımcı oluyor.

9- NewWell Derma Cover Biphase Micellar Makeup Remover: Bu ürün makyajı iyi temizliyordu ama gözlerimi ve göz çevremi o kadar çok yaktı ki, fırça temizlemek için kullanıp bitirmek zorunda kaldım. 

10- Gülşah Aseton: Oje çıkartma ve tırnak çevresini kurutmama konusunda çok başarılıydı!

11- Duru Değerli Yağlar Avokado Yağlı Sıvı Sabun: Ellerimi hiç kurutmayan ve nefis kokan bir sıvı sabundu. Sonra denk gelmedim ama rastlarsam yine alırım. 

12- Yves Rocher Pure Calmille Makyaj Temizleme Yağı: Bu tam bir fiyat/performans ürünü; hatta bende iki yedeği var. Gerçi şu an kullandığım yağ çoook iyiymiş ama indirim ya da kampanyada denk gelirseniz kaçırmayın diyebilirim. Sadece, bazı ciltlerde sivilce yapmış, eğer cildiniz sivilceye yatkında, önümüzdeki günlerde yazacağım yağı bekleyin derim :)

13- Avon El Kremi: Avon'un el kremleri çok iyi ama artık pek alışveriş yapmıyorum ve bu da elimdeki sonuncusuydu...

14- İpek Sabun Deopek: En sevdiğim krem deolardan biri. Bundan sonra Melka Naturel aldım; hatta blogda da yazdım. O da harika. Sonra bundan yine aldım, Melka ile dönüşümlü kullanacağım.

15- Nuxe Reve de Miel Lip Balm: Blana'cım tester yapmış, bu balmı nasıl sevdiğimi hatırladım ve nasıl özlediğimi fark ettim! Elimde bir sürü balm olmasa koşarak gidip alacağım, nemlendirmesi ve dudakları onarması bir harikaaa!!!

Saç Bakım Ürünleri


16- Siveno %100 Doğal Şampuan 7'li Fitokompleks: Mart'ta egzama atağım olduğunda parfümsüz şampuan ararken almıştım ve çok memnun kaldım. Egzamamı rahatlattı, içeriği de gayet iyiydi. Saçlarıma da bakım yaptı ama bir miktar ağırlaştırmış olabilir. Yine bir sıkıntı yaşarsam alabileceğim, beğendiğim bir ürün oldu. 

17- Himalaya Gentle Baby Shampoo: Bizim çocukların saçını kurutmayan ve atopik ciltlerinde sorun yaratmayan bir ürün, seviyoruz. 

18- Elidor Canlandırıcı Kuru Şampuan: Benim en sevdiğim kuru şampuan kendisi ve hatta yeniden aldım :) Beyazlık bırakmadan ve yapıştırmadan yağını alıyor ve bir tık "yapı/texture" katıyor. 

Tester Ürünler


19- Benton Fermentation Eye Cream: Verdiği nemi oldukça beğendim; hatta ufak boyunu almayı bile düşünmüştüm. 

20- Mizon Collagen 100 Serum ve Collagen Power Enriching Cream: İkisi baya güzel bir kombo oldular; cildime verdiği nemi ve dokusunu sevdim.

21- Mizon Vita Lemon Sparkling Toner: Testerından çok bir şey anlayamadım, tam boyunu alma isteği uyandırmadı :)

22- Mizon UV Sun Protector Cream SPF50: Beyaz iz bırakmayan ve yapısı hafif, nem veren, baya güzel bir güneş kremiydi. Aklımda... 


23- Boscia Luminizing Black Mask: Bu soyulabilir maskeyi Ahmet kullandı ve ikimiz de sonuca aşık olduk resmen! Siyah noktaları tamamen söktü ve cildini resmen açtı. Fakat fiyatı nedeniyle Ahmet hayatta almam diyor :))))

24- Missha Time Revolution Night Repair Probio Ampoule ve Cream: Bunları üst üste kullandım; yapı olarak da çok başarılılar. Cildi de gayet iyi yatıştıran bir ikili. Fermente içeriğiyle göz dolduruyorlar ve serumu kesinlikle istek listemde...

25- IsnTree Hyaluronic Acid Aqua Cream: Bana nemi yetmedi ama daha genç ciltler bence sever!

26- Missha MISA Cho Gong Jin Eye Cream: Bu göz öevresi kremini mağazada ilk denediğimde çok etkilenmiştim ama testerını kullandığımda beni o kadar mutlu etmedi sanki... Şimdilik dursun o nedenle.

27- Capicade Krem: Kübra vermişti bu testeri, baya güzel ve yoğun bir el kremi. Beğendim.

28- Apivita Duş Jeli: Galiba Tea Tree vardı içinde, kokusu güzeldi; ama o kadar :)

29- Lust Perfume || Lancome Idole: Lancome'un bu kokusuna bayılmadım, bana ağır geldi... ama Lust yine başarıyla tutturmuş :)

----------------------------------------

Eylül ve Ekim'in bitenlerini ortak olarak yazacağım bu ay sonunda; ama pazartesi günü blogda yeni yazı olacak diye umuyorum! Görüşmek üzere!!!








Hiç yorum yok

Yorum Gönder

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.