Siberian Wellness Renewal Face Cream || Q10 içeren Yenileyici Bakım Kremi


24 Kasım 2020 Salı

Bir süredir Siberian Wellness ürünlerini inceliyorum; hatta ürünleri avantajlı olarak denemek için üye de oldum ve kullandıkça da iyi ki üye olmuşum, dedim. Beslenme, sağlık, güzellik başlıkları altında oldukça geniş bir ürün yelpazesine sahip; özellikle takviyelerdeki çeşitlilik beni benden aldı! Denemek için ilk aldığım ürünlerden biri bugün bahsedeceğim Renewal Face Cream nemlendirici. 



Siberian Wellness'ın Endemix serisine ait bu nemlendirici, Koenzim Q10 içeren aktif yenileyici bir krem, ve strese maruz kalan yorgun, donuk cildi canlandırmak için özel olarak geliştirilmiş bir ürün. Aktif bileşenleri Q10 koenzimi, hyaluronik asit, nar çekirdekleri yağı, E vitamini, skualen, Endemix bitki ekstreleri kompleksi (Sagan Dale, Eleutherococcus, Maral kökü, Snoudon gülü, Baykal takke ekstreleri) olan bu kremde süper star içerikler olan Q10, nar çekirdeği yağı, E vitamini ve skualenin yanı sıra hyaluronik asit ve Sibiryanın şifalı endemik bitkilerinin ekstraktları da kullanılmış. Ayrıca, benim kuru cildime en iyi gelen içeriklerden olan "üre" de kompozisyonunda mevcut.

Q10 koenzimi (ubihinon), yaşlanma ile mücadelede inanılmaz derecede etkili olan güçlü bir antioksidan olmanın yanı sıra hücresel enerji üretiminde yer alan en önemli kofermentlerden biri. Kolajen sentezini ve yaralarda iyileşme süreçlerini hızlandırıp, hücrelerdeki enerji seviyesini, cilt esnekliğini ve içindeki nem oranını artıran bir bileşen. Nar çekirdeği yağı da yine bir antioksidan ve cildi koruma, besleme ve nemlendirme, derin rejenerasyon süreçlerini tetikleme, cildin görünümünü ve durumunu önemli ölçüde iyileştirme gibi görevleri mevcut.  



Krem 50mL pompalı ambalajda geliyor; hava almayacak şekilde tasarlanan bu ambalaj, ürünün bozulmasını ya da içinde bakteri üremesini de engelliyor. Yarım pompa benim tüm yüzüme yetiyor. Yapısı losyon-krem arası, çok kolay emiliyor; ancak, cilde verdiği yumuşaklık uzun zaman hissedilebiliyor. Ben bu ürünü bir dönem sabah-akşam kullandım, şu an yalnızca sabahları kullanıyorum. Cildime verdiği nemi, yumuşaklığı oldukça seviyorum ve bu kremi kullanmaya başladıktan sonra cildimin nem seviyesinin arttığını da gittiğim güzellik merkezindeki uzman teyit etti. 



Geçen Aralık'tan beri ultra hassas ve ne sürsem dokunan cildimde hiçbir sıkıntıya, alerjiye, dermatite ve sivilcelenmeye de yol açmadı. Bu nedenle ben de, kuru ve/veya olgun cilde sahip tüm tanıdıklarıma gönül rahatlığı ile öneriyorum... hatta anneme de alıp hediye ettim; onun yorumlarını da şimdi merakla bekliyorum!




İçeriği ve etkisini gayet beğendiğim bu kremin fiyatı 63 TL ve üye olarak alışveriş yaptığınızda %25'ini nakit olarak geri alabiliyorsunuz :) puanlarınız biriktikçe de prim kazanmaya başlayabiliyorsunuz.

Nemlendiriciyi BURADAN inceleyebilirsiniz. Üye olmak ya da Ayrıcalıklı Müşteri olarak alışveriş yapmak isterseniz de BU LINKE tıklayabilirsiniz.









Hiç yorum yok

Yorum Gönder

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.