Avon Anew Hydra-Advance Deep Moisture Cream // Yoğun Nemlendirici Krem


3 Nisan 2015 Cuma

Avon'un cilde yoğun nem vermeyi vaat eden Anew Hydra-Advance serisi geçen kış elime geçmişti. Serinin hem kuru hem de karma ciltler için iki ayrı kremi bulunuyor. Nemsiz ve kuru cildim için harika olacağını umarak, kuru ciltler için olanı kullanmaya başladım; karma ciltler için olanı ise, cildimin biraz yağlanacağı yaz aylarına ayırdım.


Hydro-Advance Deep Moisture Cream, içerdiği Omega yağları ile cildi 24 saate kadar beslemeyi vaat ediyor. Cam bir kavanozda sunulan ürünün açıklamasında belirtildiği gibi hafif bir yapısı var ve hızlıca emiliyor. 


Kremin sevdiğim yanı, gerçekten uyguladıktan sonra hızlıca emilmesi, ama cildimdeki nemi hissetmeye devam etmem oldu. Yoğun parfüm kokusuna rağmen kullanmaya devam edecektim ki çenemde bir-iki sivilce fark ettim. Biraz ara verip yeniden kullanmaya başladığımda yine sivilceler ortaya çıktı. Dolayısıyla ben de kullanmaktan vaz geçtim... halbuki nemlendirmesini gerçekten beğenmiştim.


Anew Hydra-Advance serisi kremleri Avon'dan online olarak satın alabilirsiniz. Bu serinin fiyatı şu anda 36 TL; ama, dönem dönem indirimler olabiliyor. Ben şimdi yeni Nutra Effects serisinden yine yüksek nem vermeyi vaat eden Hydration kremi sipariş ettim ve önümüzdeki haftadan itibaren kullanmaya başlayacağım. Deneyimlerimi yine paylaşırım! Zaten ömür biter, nemsiz cilde nem veren ürün bulma derdi bitmez...

Mutlu cumalar!!!


NOT: Ürün firm tarafından gönderilmiştir; yorumlarım objektifir.







2 yorum

  1. merhaba ben bu üründen sene önce almıştım ama hiç kullanmadım acaba son kullanma tarihi geçmiş olabilirmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kutusunun üstünde son kullanma tarihi yazıyordur; onu kontrol etmenizi öneririm. Eğer yoksa, batch code'u yazıyordur mutlaka. İçinde hem harf, hem rakam olan bir kod bu. Check cosmetics sitesin kodu girerek raf ömrünü doldurup doldurmadığına bakabilirsiniz. Çok sevgiler!

      Sil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.