Inglot'tan "Marsala" Seçimlerim: Matte Lipstick 509, AMC Blush 124, Pearl Eyeshadow 450


6 Nisan 2015 Pazartesi

Inglot ülkemizden gitmeden önce defalarca alışveriş yapmış ve özellikle farlarının yapısına hayran kalmıştım. Ha geldi he gelecek diye bekleye bekleye 2 sene geçti ve hala bu hem kaliteli hem de nispeten daha ulaşılabilir marka hala ufukta görünmüyor. Neyse ki Instagram'da severek takip ettiğim medusa_sheka bizi dönem dönem markayla buluşturma imkanına sahip olduğunu öğrendim ve Ocak sonunda, bu senenin rengi olan "marsala" tonlarına bir allık, bir far ve bir refill ruj siparişi verdim.


Daha önceki Inglot alıiverişlerimden elimde içinde allık, pudra ve iki adte far koymak için yer olan boş bir paletim olduğu için seçimlerimi kare far, kare ruj ve allıktan yana yaptım. Daha önceden almış olduğum pudram zaten palette mevcuttu; bu güzelleri de koyunca takım tamamlandı!


Matte Lipstick 509 aslında bir "marsala" değil; ama, allık ve farla iyi bir kombin oldu. Uçuk, tamamen mat ve soğuk bir gül kurusu. Yapısı yumuşacık. Ben parmaklarımla sürmeyi tercih ediyorum, çokda kolay uygulanıyor. Kalıcılığı fena değil; ve yapısı nedeniyle dudakları hafifçe kurutuyor. Ama standart bir mat yapıda ruja kıyasla çok daha az kurutuyor diyebilirim. Çizgilere dolma potansiyeli var; ama, kusurları çok fazla göstermiyor ve mattan ziyade saten gibi duruyor.


Pearl Eyeshadow 450 ise içinde belli belirsiz ışıltıları olan nefis bir sedefli bordo. Bu renk farlara karşı zaafım var; ton ton mevcut elimde... seviyorum! Bu farı da iyi ki almışım dedim. Kızıla daha yakın bir renk, pigmentasyonu orta düzeyde ama yumuşaklığı ve kalıcılığı başarılı. Rahat uygulanıyor ve çok rahat dağıtılıyor. Ben tüm göz kapağıma uuygulamak yerine, gözün dış kısmına gölge olarak ve alt kiprik dibine hafifçe uygulamayı tercih ediyorum.


AMC Blush 124 ise herhalde aldığım en koyu renkli allık! Biraz NARS Almeria'ya benziyor, evet... ama ona göre daha mat, daha pembe tonlu ve daha pigmentli bir allık. Gerçekten korkutucu! Dolayısıyla ben de, Real Techniques Blush Brush'ın ucuna minicik alıp yanaklarıma dağıtıyorum. Aslında sanki fan brush ile de uygulanabilir gibi geldi yazarken, denemeli! Rahat dağıtılıyor ve yine son derece kalıcı bir ürün.


Üç ürünün birden tendeki duruşu ise şöyle...

Soldan sağa: Matte Lipstick 509, Pearl Eyeshadow 450, AMC Blush 124

Bu üçlüyü kullanarak çok hoşuma giden bir  makyajı da aşağıda paylaşıyorum. Gülsen'in 8 Mart etkinliğine de bu makyajı yaparak gitmiştim... 


Inglot ürünleri de şu anda ülkemizde satılmıyor; ama, yazının başında da belirttiğim gibi, Medusa_Sheka'ya siparişlerinizi iletebilirsiniz. Sanırım bir sonraki sipariş dönemi Haziran civarı olacak. Ben şimdiden liste yapmaya başladım bile! (Not: fiyatları yazamıyorum; çünkü kur değişken... muhtemelen benim aldığım fiyattan farklı olacaktır. Herhangi bir yanlış anlaşılmaya neden olmak istemem. Ama gayet uygun olduğunu söyleyebilirim.)

Mutlu haftalar!!!









4 yorum

  1. Süper makyaj, süper renkler, süper BAŞAK!!! Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Zayıflamışsınız sanki, yüz bu sefer incelmiş daralmış geldi. Ve çok fresh görünen bir makyaj olmuş, çok beğendim. Ayrıca size ten makyajında (pudra, fondoten, bb, cc vs.) açık renk çok çok iyi gidiyor bence. Bu başlık için görüşlerim de bunlardı, sıradakine geçebiliriz başka başlıklarda görüşmek üzere :) Selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öz, biraz zayıfladım evet... bu açık-uçuk pembeler hep taze bir görünüm veriyor, beğenmene çok sevindim :) Önerini de dikkate alacağım, kocaman sevgiler!!!

      Sil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.