Bitirdim #31


15 Nisan 2015 Çarşamba

Mart ayı uzun ay! Kalabalık bir bitmiş ürün ekibi var karşımızda. Hiç vakit kaybetmeden başlayalım mı?


Bu ay hem cilt bakımı, hem vücut bakımı, hem saç bakımı hem de renkli kozmetik ürünleri bitti... bir şey almayıp olanları kullanıp bitirmeye devam edeceğim... Vücut grubuyla başlayalım. (NOT: Firma gönderisi olanları * ile işaretledim; Görkem'in aklına sağlık.)


1- Dr. Ooc El Kremi: Tamamen bitkisel ve temiz içerikli bu el kremi aloe vera, jojoba, aynısefa gibi değerli yağları ve özleri içeriyor. Nemlendirmesine, kokusuna, her şeyine bayılıyorum. Evde 2 tüp daha var; ama önce firmalardan gelenleri deneyeceğim. Ezcanelerde satılıyor, sanırım fiyatı 10 TL (bana hep annem alıyor)... kesinlikle tavsiye!

2- Nivea Soft El Kremi*: Klasik ve hoş Nivea kokusu; kremin daha losyonumsu hali. Yapısı hafif ve çok çabuk emiliyor. Seviyorum; ama içerik konusuna Nivea'nın eğilmesi lazım.

3- Durance Poppy EDT: Geçen sene aldığım Durance'ın ödüllü gelincik kokusu bitti... çok severek kullandım. Durance parfümleri sade içerikleriyle dikkat çekici; ancak, benim tenimde hiç kalıcı değil.

4- Kiehl's Superbly Restorative Aegan Body Lotion*: Bu losyonu oldukça sevdim; vücudu yumuşacık yapıyor... ancak, kremin yapısı yoğun olduğu için bu pompayla almak imkansız! 

5- Elizabeth Arden Green Tea Body Lotion: EA'nın nefis Green Tea kokusunun tanecikli, ballı vücut losyonu. Benden çok eşim kullandı ve yumuşatmasıyla kokusunu çok sevmiş.


6- Elidor Canlandırıcı Kuru Şampuan: Bir Gratis alışverişimde kasa önündeki indirimden yararlanarak öylesine almıştım; ama, hem kokusunu hem de işlevini çok sevdim. Beni kuru şampuan kullanmaya alıştıran üründür. Çok daha iyi denildiği için şimdi Batiste aldım; ama, yarı fiyatına iyi iş gören ürün isterseniz, Elidor'a şans verebilirsiniz.

7- Ecowell Baby Shampoo: Ecowell bir Türk markası ve içerikleri gayet iyi pek çok cilt bakım ürünü mevcut. Bebe şampuanını ilk bir etkinlikte tanımıştım. Bu kullandığımız 3. şişe! Bayılıyoruz. Şimdi ise yine merakıma yenik düşüp Dermokil'in bebe şampuanını aldım :)


8- Lilibe Bio wattepads Pamuk: Bu temsili tek paket, her bitenler yazısında var, geleneği bozmayalım... hastasıyız! Rossmann'da satılıyor.

9- Cyréne Makyaj Temizleme Suyu: Deneme boyunu severek kullandım. Annem de bayılıyor buna. Elimdeki sular bitince artık buna geçeceğim sanırım.

10- Vichy Purete Thermal Micellar Solution*: Misel su ama resmen deterjan gibi köpürüyor... sevmedim...

11- Sephora Waterproof Eye Makeup Remover: Çift fazlı göz makyajı temizleyicisini bitirdim ve koşa koşa Garnier Express Çift Etki'ye geri döndüm!


12- The Body Shop Tea Tree Oil: Sivilceleri söndürmek için doğal bir alternatif, ben çok etkili buldum; Ahmet yeterli bulmadı.

13- Nuxe Masque Creme Fraiche: Nuxe'ün bu nem maskesi gerçekten çok çok başarılı. Yeniden alınabilir bir ürün!

14- Ceradolin-P Krem*: Losyonun krem versiyonu nasıl ki diye merak edip testerı açtım ama pişman oldum... Çok etkilemedi beni, losyonuna devam.

15- Kiehl's Rare Earth Cleansing Mask: Amazon beyaz kili içeren bu maskenin içeriği de fena değil, etkisi ise gayet başarılı. Yalnız, kuru ciltleri biraz kurutma eğilimi var. Yağlı ve karma ciltler sevecektir.

16- Rival de Loop Hydro Maske: Bu maskeyi gerçekten çok sevdim, cildi neme doyuruyor! Keşke poşet yerine tüpte satılsa...
,
17- Rival de Loop Hydro Maske -tek kullanımlık, yüz şeklinde*: Bunun gibi yüze komple uygulanan maskeleri sevemiyorum ben... bundan da çok etkilenmedim.

18- Totes Meer Anti-stres Mask: Bu marka güzel içeriklere sahip ve aslında nem maskesini bulamayınca bari strese karşı olanı alayım demiştim. Uzun vadede etkisi görünür mü bilmiyorum; ama, kısa vadede ben, dışarı çıkmadan hemen önce kullanmayı tercih ediyorum ve cildime verdiği aydınlığı seviyorum.


19- Note Full Coverage Concealer -03: Bunun bittiğine nasıl üzüldüğümü anlatamam, hiçbir ürün yerini doldurmuyor! Biraz beklersem indirim olacağını bildiğim için şimdilik bekleyip elimdekileri kullanıyorum... indirimde yedekleyeceğim, orası kesin!

20- Amway Artistry Kaş Kalemi: Bu biten 3. idi; 4'cüyü ve 5.'yi de aldım. 

21- Max Factor Masterpiece Transform rimel*: Bu rimeli sevmiştim ben, ama kirpikleri uzun göstermemesi nedeniyle çok kullanamadım. Kurumaya yüz tuttu, gidiyor.

22- Rimmel London Kate Mascara*: Rimmel'in sevdiğim ender rimellerinden sanırım. Altına Essence baz kullanınca iyice hoşuma gidiyordu. Simsiyah rengini özleyeceğim...

-------------------------------

Sizde neler bitti bu ay? En çok cilt mi, saç mı, renkli kozmetik mi?? Sevgiler...







17 yorum

  1. Note'un concealerını bende denemek istiyorum. İnşallah elimdeki123 concealerı bitirebilirsem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha Özge, valla ben concealer sayısını 3'e indirdim... ama bitiremeyeceğim zira Note'a alışınca diğerleri hiç olmuyor! Öperim!

      Sil
  2. note conceları ilk indirimden alıp deneyeceğim bakalım.. benim de 1-2 gün içinde dolu bir bitenler yazım olacak :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sen de seversin, benim vazgeçemediğim ürünüm oldu. Yalnız, ten rengine uymazsa yapıda da ilginç şekilde sorun yaşayabiliyorsun... aklında olsun :) Öperim!

      Sil
  3. Dr. Ooc El Kremi hakkında -eğer yoksa- kısa da olsa bir yazı yazabilir misin? İçerik listesini merak ediyorum zira elimde bir merakla alınmış; kullanılma sırasını bekleyen 20 tane el kremi oldu :/ Rossmann 'larda satılan çay ağacı yağı var; bir de ona bak istersen. Seviyorum böyle dolu dolu bitenler yazılarını :) Gönül rahatlığıyla yenileri gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmamıştım Bea Theo, yazarım ama :) Rossmann çay ağacı yağı da aklımda olsun, TBS pahalı geliyor çünkü :)) Teşekkürler, sevgiler!

      Sil
  4. Ayy masallah ne kadar cok urun bitmis :)) aa evet rossmannlarda satilan cay agaci yagindan cok memnunum ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mart ayı uzun olunca öyle oldu Gözde :)) Rossmann aklımda, teşekkürler :)

      Sil
  5. Note 1 numarası var bende, kullanıyor olsaydın keşke, hedıye etmek istiyorum abla, bana çok sarı geldi morlarımı dahada ortaya çıkardı genede kullanırım dersen bir ara görüşelim vereyim ya sen kullan yada çevrende varsa 1 no seven ona aktarırsın .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Madame Kokoş'cum, 1 numarasını ben de kullanamıyorum; çok açık geliyor rengi. Muhtemelen sana da açık olduğu için istediğin verimi alamadın. Çok teşekkürler teklifin için, sorarım tanıdıklara da :) öpüyorum seni!!!

      Sil
    2. Yok nerede keske acik gelseydi aydınlatıcı olarak kullanırdim en azindan 😊 sari duruyor bende uyum sağlamadi : / cok sevinirim en azından birinin işine yarasin .♡ 😚

      Sil
    3. Yok nerede keske acik gelseydi aydınlatıcı olarak kullanırdim en azindan 😊 sari duruyor bende uyum sağlamadi : / cok sevinirim en azından birinin işine yarasin .♡ 😚

      Sil
    4. Hmm, anladım canım. Evet o kapatıcıların renk skalasında sıkıntı var; markanın fondötenleri de çok sarı mesela... Henüz soramadım ama sorunca haberleşiriz, öpüyorum!

      Sil
  6. Ne çok ürün bitmiş Başak ben bitirmişim gibi sevindim :D Rossmann'da satılan Altapharma 'nın çay ağacı yağını ben de sevenlerdenim , yetersiz geldiği durumlardaysa devreye Essence sos giriyor :) Totes Meer'in diğer çeşitleri de güzel gerçekten bulamadığın nem maskelerinden ben göndereyim sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilay'cım çok teşekkür ederim güzel teklifin için :) Ben biraz daha arayayım, canıma tak ederse kapını çalarım :) Çok öpüyorum!!!

      Sil
  7. Sephora Waterproof Eye Makeup Remover'ı sevmemene nasıl şaşırdım, bende ayıla bayıla kullanıyorum. Çok başarılı geliyor. Ablama ,kuzenlerime falan da aldırdım, memnunlar. Ya zevkler göreceli yada garnier express daha bir başarılı demek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öz, sevmemek değil; Garnier'i daha çok sevdim ve makyajımı daha zahmetsşzce temizliyor :) Herkesin beğenisi çok değişiyor ama bu konuda... sevgiler!

      Sil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.