Beauty Coffee Türk Kahvesi Vücut Peelingi


17 Nisan 2015 Cuma

Bir süre önce Coffee Beauty firması bana ulaşıp yeni ürettikleri Türk kahveli peelingi göndermeyi teklif etti. İçeriğinin %100 doğal yağlardan ve Türk kahvesinden oluştuğunu öğrenince, iflah olmaz bir kahve-sever olarak nazik tekliflerini kabul ettim. Öncelikle kendilerine teşekkür ediyorum!


İçeriği Türk kahvesi, soğuk preslenmiş saf hindistan cevizi yağı, esmer şeker, deniz tuzu, vitaminler ve diğer saf yağlardan oluşan bu peeling düzenli kullanımda vücuttaki selülitleri ve çatlakları azaltmayı hedefliyor. Her kullanımda cildi nemlendirmeyi ve cilt tonunu düzenlemeyi de vaat ediyor. En iyi sonuç içinse, haftada en az 2 kez kullanılması önerilmiş.


150 gr'lık ürün ağzı kilitli bir karton poşet içinde geliyor. En pratik kullanımı ürünün tamamını kapaklı, cam bir kaba almak ve her duştan önce de sıcak su dolu bir kabın içine koyarak biraz yumuşamasını/erimesini beklemek. Duşta ıslak cilde uygulayıp 10 dakika beklenmesi ve kuruduktan sonra yıkanması öneriliyor. Ben ıslak cilde uyguladım; ama duşta 10 dakika kurumasını bekleyecek vaktim olmuyor; bu yüzden uyguladıktan 1-2 dakika sonra durulandım. Evet, duş inanılmaz batıyor; ama, durulanırken temizleniyor. Korkmanıza gerek yok...


150 gr'lık ürünü ben 4 kez tüm vücudumda kullandım. Eğer sadece selülit/çatlak olan bölgelerde kullanırsanız çok daha uzun süre kullanabilirsiniz. İki doğuma rağmen herhangi bir çatlağım yok; selülitlerim ise epey az (biz buna genetik açıdan şanslı insan diyoruz). Dolayısıyla, çatlaklar ya da selülit üzerindeki etkisini göremedim.

Ama vücudumu nemlendirmesine ba-yıl-dım! Duştan sonra herhangi bir nemlendiriciye gerek kalmadan iki gün boyunca pamuk gibi dolaştım. Uygularkenki mis kahve kokusu da cabası!

150 gr'lık bu Türk kahvesi peelingini Beauty Coffee blogdaki mail adresine mail atarak ya da Instagram'dan sipariş vererek satın alabilirsiniz. Fiyatı 70 TL. Açıkçası, içerdiği doğal yağları özenerek seçtiklerini bilmeme rağmen, ürün miktarını ve etki etmesi için kullanılması gereken ürün adedini düşününce fiyat bana biraz fazla geldi. 

Siz hiç Türk kahveli peeling denediniz mi? 

Mutlu cumalar!!!!







4 yorum

  1. bayılırım kahve kokusuna bu da güzel görünüyor.. fiyatı biraz fazlaymış haklısın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatı dışında her şeyi çok güzel İrem'cim... fiyata bakınca "evde yapılır ki bu" diyesim geldi hihihi :)) Öperim!!!!

      Sil
  2. İflah olmaz kahve-sever ne güzel tanımlama Başak'cım ben de o gruptayım :D Fiyatı cidden uçuk geldi bana da evde de kolayca uygulanır bir şey için.Kalan kahve telvelerinden vücuduma hatta yüzüme bile peeling yapıyorum duşta hem de etkisi uzun süre kalıcı oluyor diğer kullandığımız ürünlere göre :) Kokusu ve verdiği yumuşaklıkta cabası :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet Nilay, bir arkadaşım da evde aynısını yapıyormuş, o da çok memnun :))

      Sil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.