Yves Rocher Pure Light Fondöten -100 Beige


22 Nisan 2015 Çarşamba

Yves Rocher'nin nemlendirici fondötenlerinin methini bir süredir duyuyordum. Hatta Gözde'den Youthful Glow fondötenini minik bir kapta alıp kullanmıştım. Genel olarak sevsem de, çok kuru bölgelerde biraz pullanma yaptığını fark ettim. Kuru cildim için nemlendirme özellikle bir fondöten ararken, doğumgünü kampanyamdan yararlanıp bu sefer Onur'un sevdiği, çok daha az kapatıcı ve daha nemli duruşa sahip olan Pure Light'ı almaya karar verdim.


Pure Light fondöten "light&luminous, second skin effect" olarak lanse ediliyor. Yani hafif, parlak ve cildinizmiş gibi durmayı vaat ediyor. İnce, zarif, pompalı bir ambalajı var ve ürünü bu amlajadan alıp kullanmak çok çok kolay.


Ürün adına uygun olarak oldukça sıvı, akışkan kıvamda. Ben kışın aldığım için 100 Beige rengini seçtim (çok açık tenler için). Bu renk ne tam sarı, ne tam pembe alt tonlu (sarıya pembeden daha yakın) ve tonu benim cildime tam uydu. 


İçinde sim ya da ışıltı yok; ama, uygulandığında ciltte gerçekten nemli ve aydınlık duruyor. Ciltteki hiçbir kusuru kapatmıyor neredeyse, dolayısıyla, sorunsuz ciltler için uygun. Buraya kadar her şey iyi, güzel; ama, ben bu fondöteni cildime uygulamakta çok zorlanıyorum. Parmakla ya da fırçayla uyguladığımda homojen dağıtamıyorum ve burun kenarı gibi sıkıntılı bölgelerde pütür pütür duruyor, üstüne bir de gözeneklerime doluyor. Halbuki nemli ve aydınlık duruşu bir harika. Fakat -tabiri caizse- kaymak gibi cilt istiyor. Bir de kuru Beauty Blender ile deneyeceğim; sonuca göre burayı revize ederim. Bu dağılmama sorunuyla birlikte, kalıcılığı da bana vasat geldi. Cildimden çok çabuk siliniyor.

Sol: Sadece Yves Rocher Pure Light, Sağ: Yves Rocher Pure Light + Concealer + Bronzer

Bu fondötenin tek başına duruşu beni çok tatmin etmediği için gerekli yerlere kapatıcı uygulayıp Beauty Blender ile dağıtıyorum. Biraz bronzer ve allık takviyesiyle görüntüyü epey kurtarmış oluyorum. Ya da, bir önceki yazımda görebileceğiniz gibi, altına Gosh CC Cream kullanıyorum.

Belki de bir koyu rengi daha iyi olabilirmiş diye düşündüm yazıyı yazarken; çünkü bazen, renge göre ten ürünlerinin performansı değişebiliyor...

Yves Rocher Pure Light Fondöteni 62,90 TL'ye Yves Rocher mağazalarından ya da online olarak satın alabilirsiniz. Hafif kapatıcı ve nemli duran fondöten seviyorsanız, kalıcılık da sizin için sorun değilse, aklınızda bulunsun.








6 yorum

  1. Memnun kalamamana üzüldüm Başakcım. Senin de belirttiğin gibi kapatıcılığı çok düşük, ben bu yüzden çok sevdim sanırım. Cildimde aşırı belirgin kusurlar olmadığı için diğer fondotenler hep ağır geliyor. En son Yves Rocher'ye gittiğimde bu ürünün yenilenmiş olduğunu gördüm bu arada, formulasyonuna bakmadım ama ambalajı değişmişti. Gosh CC Cream'i not aldım, bir ara bakacağım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapatıcılığı değil de kalıcılığı delirtti beni Onur'um yaa... iş yerinde fondü yenileme şansım yok; böyle gün sonunda sıfırlanmış oluyor :( Yoksa yapısı, dokusu gayet hoş! Bak yenilenmiş formül işini merak ettim.
      Gosh CC epey parlak, bunun kadar doğal durmuyor yalnız, bilgin olsun canım. Öperim!

      Sil
  2. nemli gibi durması iyi gibi gelmişti aslında ama yazının sonlarına doğru benim de içime sinmedi:) blogunuzu takibe aldım. ben de beklerim. sevgiler:)
    http://theruj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalıcı bir ürün arıyorsan evet, çok uygun değil The Ruj... bloga da bakıyorum hemen, sevgiler!!!

      Sil
  3. kapatıcılık yoksa bende yokum, kalıcılık yoksa daha da yokum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bu fondüden koşarak uzaklaş Rabia'cım :))))

      Sil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.