Holika Türkiye Alışverişi, İlk İzlenimler, İndirim!


14 Nisan 2015 Salı

Geçen cumartesi Holika Türkiye'nin resmi açılışı vardı. Kore Kültür Ateşesi'nin de katılımıyla gerçekleşen açılış benim hiç tahmin etmediğim kadar büyük bir kalabalıkla gerçekleşti. İlk gittiğimizde mağazada adım atacak yer bulamadık diyebilirim. Kasa kuyruğunda yaklaşık 20 dk beklemiş olabiliriz, öyle anlatayım kalabalığı... Video ve fotoğrafları Instagram hesabımdan (TIKTIK) paylaşmıştım. Aşağıdaki kolajdaki fotoğrafları mağaza sakinledikten sonra çektim :)


Açılışa özel tüm ürünlerde %20 indirim yapmıştı Holika. Ben de sevgili Makyaj Maceraları'ndan okuduğum iki ürün ile, ilk gittiğimden beri aklımda olan fırçayı aldım. Bir de, çok sevdiğim bir arkadaşımın tatlı kızı için cupcake şeklindeki lip balmı attım sepete (burayı okumadığını bildiğim için fiyatını yazabilirim, indirimsiz olarak 24 TL)! 


Fotoğrafta Beauty Blender benzeri sünger görünüyorsa da ondan son anda vaz geçtim... Yapısı biraz sert geldi; ama fiyatı 25 TL; yani Beauty Blender'ın yarısı. Daha sonra bir şans verebilirim. Çift olan ürünlerin birer tanesi ise sevgili Kova Kadını'nın :) Aldıklarıma gelirsek...


1- Sweet Cotton Pore Cover Powder: Bu pudranın yorumunu Makyaj Maceraları’nın IG hesabında okudum ve tamam, dedim, bu benlikmiş! Bembeyaz renkli bir toz pudra ve gözeneklerin görünümünü hafifletmeyi vaat ediyor. Ve vaadini de gerçekleştiriyor! İçindeki minik puf süngerle az miktarda pudrayı tampon hareketlerle gözeneklerimin üstüne uyguluyorum ve anında silikleşiyorlar. Pudranın rengi ilk başta beyaz beyaz kalacakmış gibi gelse de sonradan şeffaflaşıyor. Ben burun etrafıma ve alnıma, hatta kapatıcımı sabitlemek için göz altlarıma da biraz uyguluyorum ve cildi kadife gibi gösteriyor. Kek gibi görünüm de vermiyor. Kalıcılığı da bence gayet başarılı. Sadece toz olmasından dolayı kullanımı sıkıntılı, her yere pudra dağılabiliyor; kesinlikle çantaya at-çık ürünü değil. Bir de, içinde minik ışıltılar var… hoşlanmayanların aklında olsun. Detaylı yazısı daha sonra gelecek. İndirimsiz fiyatı 42 TL.

2- Pig-Nose Clear Black Head Deep Cleansing Oil Balm: Yine Makyaj Maceraları önerisi! Bir de üstüne sevgili Özge'nin yorumları da çok etkili oldu! Bu balm haftalık bir bakım; haftada 1-2 kere, yüzünüzü yıkadıktan sonra siyah noktalarınızın ve gözenekleriniz olduğu bölgelere parmaklarınızla masaj yaparak uyguluyorsunuz. 1-2 dakika masaj yaptıktan sonra ılık suyla yıkıyorsunuz. Siyah noktaları temizleyip gözenekleri de küçültmeyi vaat ediyor. Ben ilk kullanımda sevdim, burun bölgem daha temiz göründü. Uzun vade etkisini de yazacağım... İndirimsiz fiyatı 34 TL.

3- Holika Holika Karıştırma Fırçası: Inglot 4S'e benzediği için aldığım bu fırçanın far dağıtma performansını beğenmedim doğrusu. Kısaca, yeteri kadar dağıtmıyor, flulaştırmıyor. Ama, göz altı kapatıcısı uygulamak için fena değil. Yine de çok alınması gereken bir ürün olduğunu düşünmüyorum. İndirimsiz fiyatı 19 TL.


Açılışta #holikaturkiye etkiketiyle Instagram'da paylaştığımız tüm fotoğrafların çıktılarını Holika bize hediye etti. Dolayısıyla o gün mağazadan sadece ürünlerle değil, güzel anılarla da ayrıldık. 

Holika'daki indirim bu hafta boyunca devam edecek; dolayısıyla, aklınızda alınacak şeyler varsa bir uğrayabilirsiniz. Benim aklımda Sleeping Mask'lar kaldı; ama daha sonraya saklıyorum. Bir de o açık pembe simli ojesini bulsam affetmeyecektim :)

Ankaralılar, siz açılışa geldiniz mi? Neler aldınız? Neler önerirsiniz? Hadi konuşalım burda! Sevgiler...







10 yorum

  1. pig nose'u alıp almamak için tereddütte kalmıştım Ankara'ya geldiğimde artık senin de yorumuna göre online satış açıldığı zaman bakacağım.. fırçayı ben de karıştırma diye aldım ama konturdan far sürmeye kadar her şeyi yapıyorum :-))) güle güle kullan ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben biraz dneyeyim, kesin sonucu yazacağım İrem'cim :) Ama Makyaj Maceraları gayet memnunmuş :) Ay fırça bir tek karıştırmıyor desene :))) Neyse, kocaman olunca illa yapacak bir şey bulunuyori aydınlatıcıyı da güzel sürüyor mesela :)) Öptüm çok!!!

      Sil
  2. ben de en çok pig nose'u merak ettim. en kısa zamanda yazısı gelir inşallah. Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pig Nose'u 1 ay sonra falan yazmak istiyorum, umarım iyi sonuçlar alırım :) Öperim!

      Sil
  3. Pig Nose en merak ettiğim oldu yazını merakla bekliyorum tatlım Holika'nın İstanbul'da mağazasının olması mı iyi yoksa olmaması karar veremedim.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pig Nose'u 1 ay sonra falan yazmak istiyorum, umarım iyi sonuçlar alırım Ayşe'cim :) Valla yakında açılacak diyorlar İstanbul'a mağaza, online satış da başlayacakmış... bunşar da iyi haberler mi kötü haberler mi ben bilemedim :)))) Öperim!

      Sil
  4. Cildim hala soyulduğu için pig nose'u deneyemedim ama pudraya bayıldım:)) ve Başakcım ben de fırçadan nefret ettim resmen. Burun kenarı kontür fırçası yaptım ben onu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pudra şahaneymiş Özge ya, iyi ki almışız valla :)) Ay evet, fırça için de özür dilerim, ben dürttüm sizi, gayet başarısızmış... neyse başka işlere yarayabiliyor hiç olmazsa :))) Öperiim!!!

      Sil
  5. Güle güle kullan :*
    İlk izlenimlerinin olumlu olmasına çok sevindim :) Balmı umarım daha uzun vadede de aynı şekilde beğeniriz.
    Fotoğrafları Instagram'da gördüğümden beri kıskanıyorum zaten. Çok şirinler :)

    Ben bir dahaki alışverişimde göz kalemi veya dudak kalemi almayı düşünüyorum. Honey Sleeping Pack'te de gözüm var ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Makyaj Maceraları :)

      Balm'dan umutluyum, bakalım :) Göz kalemleri resmen çıkmıyor ya, çok güzel görünüyorlar. Benim de aklımda ama daha sonrası için... sleeping pack ise ilk sırada listede :) Öperim!

      Sil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.