Lancome Hypnose Drama Eyes 5 Color Palette // 5 Renkli Palet -Vert Mystére


8 Nisan 2015 Çarşamba

İnci'ciğimin bana yılbaşında gönderdiği hediyelerden olan bu güzel paleti bir türlü yazmaya fırsat bulamamıştım. Hazır bahar da geliyorken (inanıyorum, gelecek...) belki bu su yeşilli palet daha bir sevilir diye düşündüm...


Lancome'un Hypnose Drama serisinden çıkmış olan bu 5'li palet gözlerde buğulu bir görünüm yakalamayı hedefliyor. Klasik Lancome ambalajında, kapağında aynası olan bir ambalaja sahip. İçinde çift uçlu sünger aplikatör ile bir de karıştırma fırçası bulunuyor (hayır, pek işe yaramıyor ikisi de).


Renkler tam bahara göre, pastel. Özellikle büyük ve nispeten daha koyu yeşil ile karşısındaki uçuk pembe "kaçmadan yakalanacaklar" arasında. Farların yapısı yumuşak; ama, ne yazık ki biraz tozutuyorlar ve pigmentasyonları zayıf. Fakat, fırçayı ıslatıp kullandığınızda renkler çok belirginleşiyor. Islakken de rahat uygulanıp dağıtılabilen yapıdalar. Ve paletteki renkler, hedefine uygun olarak gerçekten smoky/dumanlı makyaj ortaya çıkarıyor.

Kuru iken...

Islakken...

Sol ve sağdaki iki renk ana renk olarak düşünülmüş sanırım. Boyutları daha büyük. Sol taraftaki yeşil, griye çalan bir su yeşili tonu. Benim için en riskli renk o. Daha çok crease/katlanma bölgesinde kullanmayı seviyorum. Sağdaki uçuk pembe ise kaş altı ayfınlatmaya daha uygun (dumanlı görünümde). Ama, baharda pembeli-yeşilli makyajda kendini göseterebilir. Her iki far da sedefli yapıda.

Orta sıranın en üstündeki kahverengi ise çok güzel bir acı kahve ve içinde altın ışıltılar var. Mat, ama içinde belli belirsiz ışıltıları mevcut. Gözün dış kısmına ve alt kirpik dibine gölge vermek için kullanıyorum. Ortadaki açık su yeşili ise tam aydınlatma ve göz kapağı rengi. Yine sedefli yapıda. En alttaki ise tam bir kömür siyahı. Tamamen mat bir far. Islattığım eyeliner fırçası ile üst ve alt kirpik diplerini belirginleştiriyorum.


Lancome Hypnose Drama Eyes paletlerin 4 değişik renk kombinasyonu var. Benim favorilerim bu yeşille birlikte Khaki Chic palet. Ayrıca, Doll Eyes ve Star Eyes diye iki farklı serisi daha var (her birinde 4'er adet palet var). 

Ben bu yeşil ve tonlarını kullanmayı çok zor buluyorum; ancak havalar ısınınca azıcık cesaret edebiliyorum. Siz nasıl buldunuz? Kendinize hiç yakışmadığını düşündüğünüz bir renk/ton var mı?








2 yorum

  1. ortadaki far hariç benim renklerim değil ama sana yakışmış güle güle kullan :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem'cim, su yeşillerini çok seviyorum ama ben de kendimde tereddüt ediyorum... teşekkürler beğeni için, sevgiler!

      Sil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.