Absolution La Creme du Jour // Gündüz Kremi


10 Nisan 2015 Cuma

Başlarken: Bu yazıyı canım arkadaşım Kübra ve annesiyle birlikte yazdık. Kremi hem ben, hem de Sevim Teyze kendi gözünden anlattı. Nedenlerini yazıda okuyabilirsiniz; ama, keyifli bir çalışma oldu... Kendisine çok teşekkür ediyorum.

---------------------------------------------------------

Geçen ay Lila Kutu'dan gelen şirin paketin içinden benim merakımı çok cezbeden organik içerikli, temiz kozmetik markası Absolution ürünlerinden La Creme du Jour // Gündüz Kremi çıktı! Çok sevindiğimi ve hemen denemeye başladığımı söylememe gerek yok sanırım. 


Absolution, girişte de bahsettiğim gibi organik ve temiz içerikli bir cilt bakımı markası. BB krem gibi renkli ürünleri de var. Ecocert sertifikalı, çevreye duyarlı, paraben, fitalat, PEG, OGM, sentetik renklendirici ve parfüm içermeyen ürünlere sahip. Çeşitli serumlardan göz kremine, makyaj temizleme ürünlerinden peelinge cilt ihtiyaçlarına yönelik bir skalası var. 


La Creme du Jour, yani Gündüz Kremi, cildi korumayı, cilde enerji vermeyi ve cildi yenilemeyi vaat ediyor. %99 doğal, %63 organik içeriğe sahip. Centella, kalsiyum ve yeşilçay içeriyor. Antioksidan yeşil çay, cilde enerji veren ve kolajen sentezini arttıran centella ve epidermisin bağını güçlendirip hücre yenilenmesini arttıran Kalsiyum ile birlikte seçkin bir kokteyl olarak lanse edilmiş.


Krem, şimdiye kadar gördüğüm en innovatif ambalaja sahip ürün. 30 mL'lik silindir ambalajın üst kısmında, ortasında delik olan hafif çukur bir platform var. İki parmağınızla bu platformu aşağı ittiğinizde krem bu çukur platforma çıkıyor. Tek başına buradan alıp yüzünüze uygulayabileceğiniz gibi, La Solution adı verilen ve çeşitli amaçlar için üretilmiş (donuk görünüm, yağ dengesi kurma, vb) serumlarla platformun üstünde karıştırıp yüzünüze uygulayabilirsiniz. Ben elimdeki serumlarla karıştırmayı tercih ettim.


Etkilerine gelirsek... Kremin tuhaf bir bitkisel kokusu mevcut. Kıvamı güzel, emilimi hızlı. Fakat benim en büyük sorunum olan nemsizlik konusuna bir çözüm olmadı. Tek başına ilk sürüldüğünde güzel nemlendiriyor; fakat, 10-15 dakika sonra cildim resmen emmiş oluyor. Elimdeki serumlarla karıştırarak sürdüğümde ise güzel sonuçlar alabildim; ama, sonuçta bu da beni ürünlere bağlı hale getiriyor. Bir de tabii, kendi serumlarını almak gerekirse, bütçeleri aşabilir. Çok iyi nem vermediğini düşünmeme karşın kullanmaya devam edecektim ki, çenemde iki adet kocaman sivilce fark ettim. Kremi kestiğim zaman sönmeye başladılar. Benim cildim fazla bitki içerikli ürünlerde genelde aynı reaksiyonu veriyor. Dolayısıyla, bu krem benim için çok sağlıklı olamadı... Açıkçası, bu krem tek başına kullanılacaksa, ben daha çok karma ve yağlı, genç ciltlerde sonuç alınacağını düşünüyorum.


Kendim çok verim alamayıp da diğer kullanan arkadaşlarımdan olumlu yorumlar okuyunca, fikirlerini almak için kremi Sevim Teyze'ye götürmeye karar verdim... buyrun onun izlenimlerini okuyalım:

Yaklaşık 2 haftalık kullanım sonucunu yazıyoruz. Ürünü ben cildimi temizledikten sonra uyguladım. İki parmak hareketi ve iki defa pompalama yetiyor. Ürünü yüzüme ve boynuma hafif masaj hareketleriyle yediriyorum. İlk his tamamen duru bir cilt. Cildim cabucak emiyor, yapısı kıvamlı kremsi bunu belirtmek lazım. Yani cok fazla almaniza gerek yok; uygulama Yazısını dikkate almak yeterli. Cildim daha sonrasında bir reaksiyon gostermedi, kaşıntı veya kızarıklık yaşamadim; ama, sanırım daha öncesinde de bir ürüne karşı hassaiyet yaşadığımı hatırlamıyorum. Ancak benim cildim son derece kuru olduğundan izlenimlerim bu. Karma ciltlerde belki bir yağlanma soz konusu olabilir bu yüzden dikkat... İçeriğinde kalsiyum, yeşil çay olduğu yazılı... Cildi koruduğu ifadesi kullanılmış, Canlandırma evet, ama koruma? Bilemiyorum. Nemlendiren bir ürün oldu; ayrıca daha sonrasında nemlendirmeye ihtiyaç duymadim. tek başına görevini yerine getirdi. Enerji veren etki nedir bilemedim ama canlandırma açıklaması yetiyor... Yüzümdense boynumdaki etkisini daha çok sevdiğimi de belirtmem lazım; zira gergin bir boynu daha çok seviyorum. Gün içinde yumuşaklığını yitirmiyor, etkisi devam edebiliyor...Ambalajı ise bu yüzyılın en güzel icatlarından...Ne dökülen ne de bozulan bir kapak... Bu açıklama 15 günlük izlenimlerim sonucu yazıldı. Özetle, sevilen bir ürün oldu, yenilenebilir; yeniden alınabilir.


Gördüğünüz gibi, aynı krem hakkında iki farklı görüş olabiliyor. Benim cildime çok yaramadı ve bu fiyata tek başına da, serumla karıştırıldığında verilen etkiyi göstermesini dilerdim. Dolayısıyla da, çok övülecek bir yönünü bulamadım. Ama diğer yandan, Kübra'nın annesinin çok işine yaramış. Ürünler kişiden kişiye, ciltten cilde farklı sonuç verebilir gerçeğini bir kez daha görmüş olduk. Kübra'cığımın anneciği Sevim Teyze'min ellerine, kalemine sağlık; çok teşekkür ediyorum!

Absolution ürünlerine Lila Kutu'dan BURAYA tıklayarak ya da Yaşam Dükkanı'ndan ulaşabilirsiniz. Ürün için çok teşekkürler Lila Kutu!! 

Mutlu Cumalar!!! 







6 yorum

  1. bana da gün içinde nemlendirmesi fena gelmedi ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana yetmedi İrem'cim ya kesinlikle; ama emzirme dönemi vs gibi hormonel durumlar da cilt yapısını çok etkiliyor. Bir de şöyle bir şey var, Ankara ve İstanbul'un nem düzeyindeki fark da ürünlerin performansını etkiliyor :D Mesela, Ankara'da hiç işime yaramayan bir kremi yazın Antalya'da bayılarak kullanmıştım :) Cildim cins benim :) Sevgiler!!

      Sil
  2. Başak'cım ben de bu markanın BB kremini kullanıyorum, kutunun içinden tester'lar çıkmıştı ve gündüz kreminin o yoğun ve ilk başlarda nem veren yapısı çok hoşuma gitmişti. Bitkisel bir bakım yağı karışımını uyguladıktan sonra bu kremi uyguladığım için olsa gerek, verdiği nem yeterli geliyordu. Hattta yapısını o kadar çok beğendim ki tam boyunu almayı düşünüyordum. Fakat şimdi senin yazını okuyunca tekrar terredüt ettim, tek başına verdiği nem, bana da yeterli gelmeyebilir mi acaba? :/ Neyse elimde 1 adet tester daha var onu tek başına kullanarak test edeyim en iyisi :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşegül'cüm, İstanbul daha nemli bir iklim, o yüzden belki tek başına da sevebilirsin. Ama fiyatını düşününce denemekte fayda var. Bu kremi çok fazla beğenmeyen bir tek ben varım gibi duruyor zaten :)) İrem'e de dediğim gibi, emzirme dönemi nedeniyle cildim de tuhaf davranmaya başladı, bundan da olabilir. En güzeli o son kalanı tek kulanıp sonuçlarına bakmak; hatta bu soğuk havalardan daha iyi fırsat da bulunamaz deneme sürüşü için :) Sevgiler!!

      Sil
  3. Ben de biraz daha deneyimleyip yazmayı düşünüyordum :) aslında gündüz kremini sevince göz kremini de aldım aynı markanın ^^
    Cildim karma-yağlı. Yağlı his yaşatmayan ve uyguladıktan sonra ağırlık hissetmediğim iki kremden biri oldu. Yalnız ben boyun kısmına yarım pompa kadar; yüze ise yarımdan da az kullanıyorum. Hafif bitkisel kokusuna alıştım eşim alışmasa da ^^ bitince almayı ciddi ciddi düşünüyorum. Fiyatı dışında Tereddüt etmemi gerektirecek bir özelliğini göremedim henüz . La solution serumları da merak ediyorum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gamze, ben de La Serum Anti-soif'ı merak ettim çok, tam benlik olabilir... bakalım, deneme boyunu bulursam deneyeceğim. Göz kremini nasıl buldun, blogda yazmadın henüz değil mi, yoksa kaçırdım mı?

      Sil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.