Cyréne Argan Milk Ultra Rich Hydrating Skinfood Serum // Zengin Nemlendirici Cilt Besini Serumu


12 Nisan 2015 Pazar

Cyréne ürünlerini çok sevdiğimi biliyorsunuz. Hem Türk markası olması, hem de temiz içerikli ve etkili ürünler üretmeleri takdire şayan. Bir de üstüne hayvan deneyi de yapmamaları da cabası! Hal böyle olunca, yeni ne çıksa denemek istiyorum. Bu serumu da almaya niyetliydim ki Şubat sonunda vermiş olduğum sipairşin hediyesi olarak geldi (o dönem setlerden alana bir tam boy ürün hediyeydi). Cyréne'in alışverişlerdeki hediye ürün uygulamalarına bayılıyorum (ve bunun için blog yazıyor olmanız gerekmiyor).


Zengin, nemlendirme özellikli ve "cilt besini" serumu olarak lanse edilen bu ürün %100 saf argan yağının saf su ve defne yaprağı ekstratı ile karışımından oluşuyor. Ayrıca cildi nemlendirmek, korumak ve yatıştırmak için mikro boyutlarda süt tanecikleri içeriyor (bu süt taneleri içerikte ne olarak görünüyor onu bilemiyorum). Gerçekten de süt renginde, çok yoğun olmayan, akışkana yakın yapıya sahip bir serum. İçeriği de son derece sade. Paraben, esans, etil alkol, boya, kimyasal emülgatörler ve petrokimyasallar içermiyor. 


Bu serumun sabah veya akşam temiz cilde uygulanması öneriliyor. İçeriği oldukça sade ve saf olduğu için göz çevresine de uygulanabileceği ürünün soru-yanıt kısmında belirtilmiş. Tüm cilt tiplerine uygun olduğu belirtilen bu serum 30 mL'lik damlalıklı cam bir şişeye sahip. Böylelikle ürün miktarı rahatça ayarlanabiliyor. Ancak, damlalık kısmının çok iyi çalışmadığını söylemem lazım. Ambalaj konusuna biraz daha eğilebilir bence Cyréne...


Ben bu ürünü gece yüzümü yıkayıp, tonikleyip, üstüne de AHA ekfoliyanımı sürdükten sonra uyguluyorum (gece bakım rutinim için TIKTIK). Ürünün ağzı kapalıyken damlalığa bir kez basıp ürün çekiyorum ve sonra kapağını açıp çekilen miktarı elime alıyorum. Bu noktada, kutunun üstündeki 3-5 damladan kasıt nedir bilmiyorum; ama benim aldığım miktar tüm yüzüme ve boynuma rahatlıkla yetiyor. 3-5 defa aynı işlem yapılırsa vücudunuza da yaymak zorunda kalabilirsiniz :)

Aldığım serumu avucumda biraz ısıtıp dairesel hareketlerle tüm yüzüme ve boynuma uyguluyorum. Cildimi o kadar güzel yumuşatıyor, dokusunu öyle güzel sıkılaştırıyor ki! Etkisine tek kelimeyle ba-yıl-dım! Gece kremi sürmeden yatıp uyuduğumda, sabah kalkınca yüzüm hiç yağlanmamış ve yumuşacık oluyor. Gündüz serumum bittiği zaman bu serumu gündüze geçireceğim ve bittikçe yenileyeceğim. Bence nemlendiricinin altına süper bir baz olur. Her cilt tipine uygun olduğu söyleniyor; ama bence, en çok kuru ve nemsiz ciltler sevecek bu serumu... bu arada, göz altlarına uygulanabileceğini yeni fark ettiğim için o böglede etkisini bilemeyeceğim; ama, nemlendirilmesine katkıda bulunacağı kesin!


Şiddetle önerebileceğim ürünlerden Cyréne Argan Milk Ultra Rich Hydrating Skinfood Serum'u Cyréne'in kendi sitesinden ya da Lila Kutu'dan satın alabilirsiniz. Fiyatı 85 TL ve bence sonuna kadar da hak ediyor. Cyréne'den alışverilerinize 3 deneme boy ürün mutlaka hediye geliyor; ayrıca, puan da kazanabiliyor ve alışverişlerinizde para olarak kullanabiliyorsunuz. Aynı şekilde Lila Kutu'da da tester gönderimi ve Lila Puan uygulaması mevcut. 

Mutlu pazarlar!!!







8 yorum

  1. Başakcım ya içindekiler bölümünde bir şey aklıma takıldı. Sodium benzoate maddesi görülüyor, zararlı maddelerden biri değil mi o? Yine de birçok ürüne göre çok çok temiz tabii içeriği, öyle olsa bile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule'cim, aşağıda İlke çok güzel anlatmış sodium benzoate'le ilgili durumu... umarım yardımcı olmuştur, sevgiler!

      Sil
  2. Sodyum Benzoate özelikle Mitokondriyal DNA'yı etkilediğine dair ciddi araştırmalar vardı. Fakat bu genellikle gıdalarda kullanımı içindi ki bu çoğunlukla cola, pepsi vs gibi gazlı içeceklerde va @birazmakyajçokçabakım mesela sodaları C vitaminli olanlarında özellikle sodyum benzoate ile etkileşimi sonucu oluşabilecek benzen nedeni ile kansorojen hale geliyor.. Ciltte bir etkisi ya da emilimi olduğunu sanmıyorum ama doğrudan yiyerek içerek almamaya dikkat etmelyiz diye düşünüyorum.

    Bu arada Cyrene ürünleri hakketen verdiğin parayı hakediyor. Ama seninde değindiğin gibi ufak tefek ambalaj sorunlarına bende denk geldim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlke'cim çook çok teşekkürler bu ayrıntılı açıklama için, kocaman sevgiler!!!

      Sil
  3. Ilk ciktiginda istek listemdeydi . Daha sonra yaptigim bir alisveriste buyuk bir deneme boyu geldi. Henuz kullanmaya baslamadim ama cok merak ediyorum . :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence hemen başla Gözde, ben bayılıyorum! Öperim!

      Sil
  4. caudalie serumum bittiği anda bunu alacağım bakalım ben de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım seversin İrem'cim, ben çook sevdim!!! Öperim!

      Sil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.