Essence Dudak Kalemleri: 06 Satin Mauve, 12 Wish Me a Rose, 15 Honey Berry


19 Ocak 2015 Pazartesi

Essence'in dudak kalemlerini pek çok bloggerdan duymuş ama denememiştim. Bundan bir ay önce Gosh Boheme rujumun altına kullanmak için mor tonlarında kalem ararken Essence'de buldum. Fiyatını uygun görünce denemek için iki renk daha aldım. Ve kalemlere ba-yıl-dım!


Öncelikle kalemlerin ortak özelliklerinden başlayayım: hepsi yumuşacık, çok ama çok kolay uygulanıyor, tamamen mat ve oldukça pigmentli! Dudak kusurlarını göstermiyor ve mat bir ruj gibi uygulanabiliyor. Hepsi de oldukça kalıcı. İster ruj altına ister de tek başına ruj gibi rahatça kullanabilirsiniz.


06 Satin Mauve rengi bordo tonlu, kahveye dönük bir gülkurusu. Tam sonbaharlık bir renk. 12 Wish Me Rose ise nefis bir somon-pembe. Canlı ve neşeli bir renk. 15 Honey Berry ise pembeye dönük bir mor ve benim bayıldığım rujum Gosh Boheme'in altına kullanmak için de çok uygun.

Essence Lip Liner 06 Satin Mauve

Essence Lip Liner 12 Wish Me a Rose

Essence Lip Liner 15 Honey Berry

Fiyatı 3,75 TL olan bu harika kalemlerin alsında her rengini toplayasım var! Siz de aklınızda olan bir rengi görürseniz, bence kaçırmayın...

Mutlu haftalar!







14 yorum

  1. Ben de "ben de hepsi var." diyip seviniyordum ama görüyorum ki Honey Berry bende yok! Hemen edinmeliyim! :)
    Numarasını bilmemekle beraber red blush isimli kırmızı kalemleri de efsane güzel. Denk gelirseniz almanızı öneririm. Ben renksiz lipbalmdan sonra uyguluyorum ve çok hoş duruyor. :)
    Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Weba selam :) O kırmızıyı bir kaç kişiden daha duydum. Alayım o zaman :) Sevgiler!!!

      Sil
  2. Pek dudak kalemi kullanmıyorum ama bunları merak ettim Gratis'e gittiğimde bir bakayım hangi renklerini bulucim.:)) Öptüm;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mat ruj niyetine kullanıyorum ben hepsini genelde Ayşe'cim :) Bak bakalım, öperim!!!

      Sil
  3. ben de cok memnunum, ruj yerine kullanıyorum dediğin gibi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3,75'e ruj süper oluyor valla Şebnem'cim, öperim!

      Sil
  4. bende hepsi var...çok güzeller...buldukça essence kalemleri topluyorum zaten :))

    YanıtlaSil
  5. Bu kalemler yapılarıyla harika gerçekten de.Bu üçlüyü ben de seviyorum ama nude olanından vazgeçemiyorum son zamanlarda rujları bir kenara bıraktırdı bana :)) Öptüm kocaman :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilay'cım, Nude'u ilk kullandığımda ben biraz kahveye dönük bulmuştum; ama galiba bu araki kahverengi ruj akımına kapılıp yeniden alacağım kendisini :) Öperim!

      Sil
  6. Şahane görünüyor! Tam renklerim elimdeki kalemlerde azalmışken bu kez essenceye şans vereyim. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlke'cim kesinlikle şans ver, hiç pişman olmayacaksın :) Öperim!

      Sil
  7. Wish Me a Rose'a bayıldım ya bulabilirsem alayım ben de. Gerçi aradığım hiçbir dudak kalemini bulamıyorum ama yine de bir şansımı deneyeyim. Satin Mauve bende var ve çok mora kaçtığı için hiç yakıştıramıyorum kendime, sende o morluk hiç belli olmamış ve çok yakışmış! Güle güle kullan Başak ablacım :) -Duygu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygu'cum, ben bulursam sana alırım; bir ara buluşuruz hem vesile olur :)) Satin Mauve değişik bir renk, bende daha kahveye dönük duruyor. Belki de sarı tonlu olduğumdandır :) Çok teşekkür ederim, öperim fıstık!

      Sil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.