Maybelline Color Show Far -23 Copper Fizz


23 Ocak 2015 Cuma

Yılbaşı indiriminde ne çok tekli far aldım!! Maybelline'in bu yeni çıkan  Color Show farlarından Copper Fizz rengine hayrandım; gelip gidip bakıyordum. Gratis'te %40 indirime girince denemek istedim. Daha sonra Kübiş ve Gösde'ciğimin de methettiği 34 Lustrous Beige rengini de %50 indirimle Rossmann'dayken attım sepete. Bu farın da yazısı gelecek...


Maybelline Color Show tekli farların farklı dokuları ve yapıları var. Copper Fizz renginin de hoş bir deseni ve basit, plastik bir ambalajı var. Bu güzelim renge bu ambalaj biraz haksızlık gibi geldi bana...


Copper Fizz yumuşak yapıda, ışıltılı ama simsiz, epeyce toz toz olabilen bir far. Renk tam bir rose-gold (pembe altın) ve evet, benim bu tonlara fena zaafım var!


Tozlaştığı için MAC 239 tarzı bir fırçayla, tampon hareketlerle göz kapağıma uyguluyorum. Tek başına uygulayıp dağıtarak da hoş makyajlar çıkıyor ortaya, bordo/mürdüm farlarla kombinleyerek de. Hatta, rose gold bir krem farı baz olarak kullanıp üstüne uyguladığınızda sonuç harika oluyor!

Ben en son Maybelline Color Tattoo Metal serisinden Pomegranate Punk rengiyle kombinledim. Gözün dışına önce bu krem farla gölge yapıp daha sonra göz kapağıma Copper Fizz uyguladım ve farları karıştırdım. Eyeliner olarak da Avon Supershock Blackberry kullandım. Sonuç çok çok hoşuma gitti!



Maybelline Color Show tekli farları pek çok parfümeriden 13 TL civarına alabilirsiniz. Hele indirime denk gelirse sakın kaçırmayın derim...

Mutlu Cumalar!!!









10 yorum

  1. o zaman ilk indirimde hedefim belli oldu :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hhihi İrem'cim, benim de başka renklerinde gözüm vaar :) Öperim!!!

      Sil
  2. Renk çok güzelmiş, sana da çok yakışmış Başak'cım...ve evet benim de bu tonlara zaafım var :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşegül'cüm teşekkürler; ah ya, bütün rose gold ve taupe farlar benim olsun istiyorum!!!

      Sil
  3. Ay Başakcıgımmm rengi görüp bayıldım ve yazının devamını okumadan Color Tattoolardan Pomegranate Punk ile çok yakışacagını düşünmüştüm ki sen de öyle kombinlemişsin. Harika olmus makyajın :)

    YanıtlaSil
  4. Rose Gold rengine bayılıyorum, uzun zamandır bu tonlarda bir far arıyordum, iyi ki yazmışsın! İlk indirimde alacağım, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar güzel ve yoğun renk vermiş güle güle kullan :D Çok da yakışmış.

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.