Revlon Nearly Naked Fondöten -130 Shell


5 Ocak 2015 Pazartesi

Revlon ne yazık ki ülkemizde satılmayan bir marka ve ben de yurt dışına çıkan birilerini buldukça ülkemizde olmayan drugstore ürünleri denemeye çalışıyorum. Bu fondöteni de sevgili Mor Menekşe'nin blogunda okuyup merak etmiştim. Babam da İngiltere seyahatinden dönerken bana getirdi. Mor Menekşe'ye 120 Vanilla rengi uyduğu için ben de bir koyusu olan 130 Shell rengini tercih ettim. 


Ürün 30 mL'lik, ince, uzun bir cam şişede sunuluyor. Şişenin ağzı oldukça geniş ve pompası yok. Dolayısıyla her yere dökülme riski var. Fondötende 20 GKF bulunuyor. Fotoğrafta da belli olduğu üzere, sedefimsi yapıya sahip bir ürün.


Ben kendim için 130 Shell rengini seçtim (MAC'te NW 20-25 arasıyım); ama, sanki bir tık açık kaldı. İçine L'Oreal Glam Bronze likit bronzerımı katıp bir miktar koyultmayı düşünmüyor değilim. 130 Shell rengi sarı alt tonlu bir renk. 


Fondötenin yapısı çok çok ince. Ama buna rağmen kapatıcılığı fena değil. Ciltteki tüm kusurları kapatacak yapıda olmasa da renk eşitsizliklerini ve ufak kusurları güzel gideriyor. Sedefimsi yapısı cilde hoş bir aydınlık katıyor. Ben biraz NARS Sheer Glow fondötene benzettim duruşunu; ondan bir tık daha "parlak/glowy" durduğunu söyleyebilirim. Parlak yapısından dolayı ve kuru ciltlerdeki kusurları çok vurgulamadığından bu cilt türüne uygun olduğunu düşünüyorum. Yalnız, yukarıdaki swatchlarda da görebileceğiniz gibi, biraz çizgilere dolma potansiyeli var. 

Kalıcılık konusunda ise başarılı bulmadığımı söylemeliyim. Bu ara -sanıyorum gözlük taktığım için- fondöten burnumun kenarlarında ve ayrıca da çenemde hiç durmuyor. Bu fondöten de en fazla 3-4 saat dayandı bu bölgede. Pudra ile kalıcılığı bir miktar artsa da, günü kurtarmaya yetmedi. Parlama konusunda ise, sedefli bitişli bir fondöten olsa da başarılı buldum. T bölgemde parlama yapmadı (silindiğinden de olabilir; ama, yağlı bir doku bırakmadığını söyleyebilirim).

Revlon Nearly Naked Fondöten -130 Shell

Yukarıdaki fotoğraflarda yüzümde fondöten dışında sadece allık ve göz altlarımda da göz altı kapatıcısı (NOTE Cosmetics Full Coverage Concealer 01 Ivory). Aydınlatıcı ya da pudra kullanmadan oldukça kadar düzgün bir cilt sağladığını düşünüyorum. Ben bu fondöteni en çok Real Techniques Buffing Brush ile uygulamayı seviyorum. Keşke biraz daha kalıcı olsaydı demekten de kendimi alamıyorum...

Türkiye'ye en kısa sürede gelmesini umduğum Revlon ürünlerinden bu fondötenin fiyatı 8,95 Pound idi. Aklınızda bulunsun...








4 yorum

  1. Canım sende çok goş durmuş ben asıl bu fondötenin yaz aylarında ki performansını merak ediyorum büyük ihtimal karma cildimde parlama yapacaktır diye düşünüyorum.
    Ah keşke Revlon Türkiye'de olsa da diğer fondötenlerini ve tüm ürünlerini mıncıklayıp, alabilsek böyle siparişle renkler rastgele denk geliyor ya tutuyor ya tutmuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşe'cim teşekkürler canım. Pudra ile performansını ve apaydınlık duruşunu ben de sevdim. Ve evet, Revlon gelsiiiinnn!!!!

      Sil
  2. Cildine verdiği aydınlık görüntü hoşuma gitse de ben de bu tarz fondötenler hayal kırıklığı oluyor genelde.Her şeye rağmen Revlon Türkiye'ye gelmesini istediğim markaların başında yer alıyor kediyi merak öldürürmüş napalım :) Sade ve şık tasarımlı bir fondötene pompa neden koymazlar o da ayrı bir merak konusu :)) Evde sık kullanmadığın bir fondötenin pompası uyarsa o şekilde kullanmayı dene bari yoksa böyle kullanmak kazaya sebebiyet mazallah. İmza : fondöten kazaları konusunda tez yazmış ultra hijyenik kişillik :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilay'cım, yani biraz kalıcılık ve parlama sorunu olabiliyor... hoş, bu fondötende parlama ile karşılaşmadım; ama, kalıcılık büyük sorun. Dediğin gibi, bugün kendime pompalı bir seyahat şişesi aldım, fondöteni aktaracağım. Yoksa aynen facia olacak... Hoş, yeni aldığım NARS Sheer Glow da pompasız, onun için de mağazadan soracağım :) Sevgileeer :)

      Sil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.