NARS Sheer Glow Fondöten -Light 2 Mont Blanc


12 Ocak 2015 Pazartesi

Yılbaşından önce bizim kızlarla Next Level AVM'ye gittiğimizde her zamanki gibi NARS'a uğradık. Eda MUA'ya "mat yapıda ama cildimde tabaka tabaka durmayacak bir fondöten arıyorum" dediğimde bana NARS Sheer Glow'u önerdi. Hatta önermekle kalmadı, çok da güzel bir makyaj yaptı. O akşam bu fondötene bayıldım ve bir kenara not ettim. Makyaj Trendi'nin 3 al 2 öde kampanyası sayesinde de annemin yılbaşı hediyelerinden biri olarak benim oldu!


30 mL'lik cam şişede satılan fondötenin ambalaj yönünden en önemli eksisi pompasının olmayışı. O akşam hiç dikkat etmemişim; bir gidişimde pompa satılıp satılmadığını soracağım; çünkü, ağzı geniş şişelerden fondöten almak beni çok zorluyor. Bu olumsuzluğun dışında klasik, kauçuk ve sade NARS ambalajlamasına sahip...


Bana en uygun renk olan Light 2 Mont Blanc rengi ise bej/pembe alt tonlu ve oldukça açık görünen bir renk. Ama fondötenin yapısı oldukça ince olduğundan tenimle çok güzel bütünleşiyor. Akışkan bir fondötene göre kapatıcılığı güzel; ama, NARS'ın ten ürünlerinin genel özelliği olarak tam örtücü değil. Orta diyebiliriz. Üst üste geçerek kapatıcılığını arttırmak mümkün. 

Normalden kuruya ciltler için önerilen Sheer Glow fondötenin vaatleri arasında cildi nemlendirmek ve zaman içinde görünümünü düzeltmek de var; ama, hiçbir renkli kozmetik ürününün bu tür vaatlerine inanasım gelmiyor doğrusu...



Ciltte duruşu ise tam istediğim gibi: aydınlık! Verdiği sonuç mat; ama, cildi daha aydınlık ve canlı gösteriyor. Pudralıymış gibi mat durmuyor. Kalıcılığına fena değil diyebilirim. Pudra ile sabitlemezsem T bölgesinden silinmeye ve hafiften parlamaya başlıyor. Gerçi bu durum yalnızca bilgisayarın başında saatler geçirdiğimde ortaya çıkıyor. Haftasonu kullandığımda sabitleme ihtiyacı da duymuyorum. Yalnız, normalden kuruya dönük ciltlere önerilmesine karşın, ciltteki kuru bölgeleri fazlaca vurguladığını düşünüyorum...

Bu fondöteni azar azar yüzüme parmaklarımla sürüp (dokundurup demeliyim hatta) Real Techniques Buffing Brush ile uyuguluyorum. İlk kullandığımda epey çok ürün uygulamışım, bir de parmaklarımla dağıtmaya çalışınca facia olmuştu. En iyi uygulama şekli azar azar, gerekirse üst üste bir kaç kat olabilir (benim için tek kat yetiyor).


NARS Sheer Glow Fondötenin satış fiyatı 130 TL. Ben severek kullanıyorum; ama, fiyatından ötürü bitince yeniden alır mıyım, bilmiyorum. Benzer sonuç veren fondötenler sanırım drugstore markalarda da bulunabilir; ama, çok pul pul durmadan aydınlık görünüm veren mat fondöten hangi markada var bilmiyorum... Fikri olan varsa ve paylaşırsa harika olur!

Mutlu haftalar!!!









12 yorum

  1. Rimmel London match perfection oldukça benziyor, ancak renk konusunda Nars kadar renk seçeneği yok tabi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amethyst çok teşekkürler, aklımda olsun, tester bulduğumda deneyeyim :) Sevgiler!

      Sil
  2. bu şekilde kuru ciltlere yönelik ama tabaka tabaka durmayan ve mat yapıda bir ürün varsa ben de çok merak ediyorum:))

    YanıtlaSil
  3. Ah ama cildinizdeki duruşuna bayıldım ki ben! Uzun süredir aklında Nars Sher Matte fondöten var. Cildim yağlıya dönük karma. Kışın biraz daha karmalığı belli oluyor ama asla kuru karmaya dönmüyor. :) Yağlılığım baki anlayacağınız. Günlük hayatta pudra bitişli fondötenler kullanıyorum (ki bana en iyi gelen Clinique anti blemish fondöten) son zamanlarda acaba Sheer Matte mı yoksa Sheer Glow mu alsam diyorum kendime. Pudra bitişli fondötenlerden yıldım ve macera arıyorum :) Sizce yağlıya dönük karmalar bu mevsimde bu fondöteni kullanabilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Weba, bence bu fondöteni yağlı ciltler kullanmasa daha iyi olur... ama hani kış olduğu için bir miktar daha az parlama yapabilir. Benim bu fondötenle ilgili sıkıntım yağlı bölgeleri parlatması değil de, bu bölgelerden silinmesi... sevgiler :)

      Sil
  4. Bu doğal makyaj da pek yakışmış canım :) Aydınlık görünüm vermesi bir fondöten için çok önemli gerçekten de. Denedin mi bilmiyorum ama Maybelline 'nin Affinimat fondöteni verdiği aydınlık görünüm ve en önemlisi mat yapısından dolayı fena değil ama şu aralar çok fazla kuruluk sorunu yaşamıyorsan tabii genelde karma ve yağlı ciltlere daha bir uygun.Öncesinde iyi bir nemlendirici ya da bazla kullanılabilir belki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilay'cım, önerin için çok teşekkürler :) Ya kuruluk sorunu yaşıyorum :( Ankara'da kışın yaşamamak mümkün değil zaten. O yüzden Affinimat'ı pas geçebilirim ne yazık ki... öperim!

      Sil
  5. Yalnız renk de cuk oturmuş hani :) Güle Güle kullanman dileğiyle

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel durmuş sende. Fondöten konusu beni çok geriyor ya, vallahi hepsini denedim. Ya renk, ya doku sorunu var. Lancome'un cushion fondöteni gelsin, bir de onu deneyeceğim. Mat fondötenler genelde çok yağlı ciltler için üretiliyor, ama şimdiye kadar denediklerimden çok beğendiğim Darphin melaperfect olmuştu. renk seçeneği bana göre az, belki sana olur. Mat değil ama çok parlak da değildi bence.
    Opüyorummm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşin'cim Cushion'ı ben de çok merak ediyorum, alınacak, orası kesin :)) Darphin'in yapısı nasıl, ürünlerine karşı bir sempatim var ama nedense fondötenini deneyemiyorum. Mat fondötenler benim kuru cildime hiç iyi gelmiyor ama pasparlak da pek sevemiyorum. Aslında MAC Face&Body az daha yağlı görünse tam aradığım şey diyeceğim... şimdi Yves Rıcher Pure Light aldım bir de, o da fena değil gibi... Ay bu arayış bitmez :))) Öpüyorum!!!

      Sil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.