Seyahat Makyaj Çantamda Ne Var -Uludağ


29 Ocak 2015 Perşembe

Çınar'ın ilk sömestr tatili güzel başlasın diye ananesi hepimize 3 günlük Uludağ tatili hediye etti. Ben de bu tatilde çok fazla makyaj yapmayacağımı, ama cildimin soğuktan korunması gerektiğini düşünerek ufak bir seyahat makyaj çantası hazırladım. Çanta olarak da seyahatlerimin vazgeçilmez çantası Dirty Works çift bölmeli çantayı seçtim.


Çantanın bir gözünü cilt bakım ürünlerine, diğer gözünü ise makyaj malzemelerine ayırdım. 


Havanın çok soğuk olacağını düşünerek rutinimde kullandığımdan biraz daha farklı ve yoğun ürünler götürmeyi tercih ettim. Şeffaf çantaya dökülme potansiyeli olan ürünleri yerleştirdim. Pembe şişenin içine Nib+Fab Glycolic Fix Cleanser var. Bu temizleyiciyi oldukça sevdim. Yazısı gelecek. Spreyli şişede Cyréne Moisture Boost Hydrating Facial Toner var. Bu toniği kolay kolay bırakmam sanıyorum. Göz makyajımı temizlemek için h2o+ Dual Eye Makeup Remover var, gerçekten çok başarılı bir ürün. Şişelerin arkasında Cyréne güneş kremi sample'ı ve altta da minik bir kavanozda Gözde'nin bana tester yaptığı Yves Rocher Youthful Glow Foundation var. Ciltteki duruşunu çok başarılı buldum, sime yağa bulamadan cildi aydınlatıyor gerçekten. 


Soğuk havanın yaratabileceği hassasiyeti önlemek için Darphin Intral Redness Relief Soothing Serum'u, cildimin kurumasının önüne geçmek için de Darphin Revitalizing Oil'i aldım. Bu iki ürünün performansını oldukça başarılı buldum. Yazıları gelecek. Yoğun nemlendirme için REN Hydra-Calm Global Protect Day Cream testerını çantaya attım. Denemek için koyu halkaların görünümünü hafifletmeyi vaad eden Darphin Ideal Resource Dark Circle Illuminator da benimle geldi. Fena bulmadım; ama diğer iki krem kadar etkilenmedim. 

Ten makyajımı temizlemek için Cyréne Misel Solüsyon ideal. Deodorant olarak Crystal Essence Mineral Deo Towleettes'in nar kokulusunu aldım. Bu mendiller çok pratik ve ter kokusunu gayet güzel önlüyor. Saçımı yıkama ihtimalime karşı Kiehl's Rice&Wheat Volumizing Shampoo testerını aldım ama saçımı ağırlaştırdığını düşünüyorum... pek beğenmedim. 


Makyaj malzemelerini oldukça sade tuttum. Konsepte uygun olarak, hem de renklerini kışa çok yakıştırdığım The Balm Mont Balm paleti far olarak seçtim. Eyeliner olmadan göz makyajı düşünemediğimden GOSH Velvet Touch Eyeliner'ın siyahını aldım. Bu kalemden çok memnunum; ilk indirimde kahve tonlu olanlarını toplayacağım. Kaşlar için Amway Artistry Automatic Brow Liner -Taupe rengi vazgeçilmezim, sabitlemek için de Kübiş'in hediyesi Catrice Lash&Brow Gel'i kullanıyorum. Göz içini aydınlatmak için Rimmel London Scandaleyes göz kaleminin Nude rengini aldım. Kapatıcı, bu ara tutkuyla kullandığım Note Cosmetics Full Coverage Concealer -03 Sand, allık yine Note Cosmetics Luminous Silk Blush 04 Sandy Pink. Bu allık hem tatlı bir pembe, hem de hafif kahve tonu taşıdığı için bronzer olmadan da severek kullanıyorum. Aydınlatıcı olarak da MAC CCB Pearl'ü aldım. Ara ara hatırlasam da bu aydınlatıcıyı, kullandığım zaman verdiği porselen görüntü çok hoşuma gidiyor. Rimel olarak siyah rengine aşık olduğum; ama fırçası nedeniyle her zaman aynı performansı alamadığım, yine de severek kullandığım Rimmel London Kate Mascara Jet Black'i aldım. Rimmel London Color Rush The Redder The Better ruju ise makyaj yapmayacağım zaman yüzümüm renklendirmek için yanıma aldım. Bu makyajı kullandığımda ise tercihim NARS Audacious rujlardan Anita oldu (TIKTIK).

"Tatilde yanına az malzeme almaya çalışan" bloggerın dramını okudunuz demek istedim :) Götürürken az olduğunu düşünmüştüm ama yazarken pek öyle olmadığını fark ettim. Ama götürdüğüm herşeyi de kullandığıma göre, doğru tercihler yapmışım ve gereksiz ürün almamışım.

Ne zaman olur bilinmez ama, bir sonraki seyahat çantasında görüşmek üzere!







5 yorum

  1. Selamm :) Pembe Makyaj Çantam Bloğum taşındı yeni adresimde de takibini beklerim. Sevgiler... blogkizsalseyler

    YanıtlaSil
  2. Annen ne güzel düşünmüş o tatil başta Çınar olmak üzere hepinize ne iyi gelmiştir :) Senin bu her şartta bakımlı olabilmene ve düzenine bayılıyorum inşallah ileride senin yolundan gidebilirim idolümsün şimdiden :)) Minnoşları ve seni kocaman öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilay çok teşekkürler, utanıyorum böyle şeyler okuyunca :) Biz de minnoşlarla seni kocaman öpüyoruz!!!!

      Sil
  3. Makyaj çantana BAYILDIM. Aynısını almayı düşünüyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağmur, Dirty Works'ün makyaj çantaları çok kullanışlı cidden. Şimdi renklerini değiştirmişler ama yeni renkleri de çok güzel :) Teşekkürler, sevgiler!

      Sil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.