The Balm Mont Balm Palet


21 Ocak 2015 Çarşamba

Bu aralar çok yazılıp çizilecek, Balm'ın yeni alamet-i farikası Mont Balm palet ile karşınızdayım! Bu paletten önce geçen indirimden aldığım Balmsai'yi yazmalıydım belki de; ama, o kadar çok far var ki, swatch yapmaya vaktim olmadı diyorum utanarak... Yakında yazısı gelir ama.


Mont Balm palet The Balm'ın en mini far paleti. 4 renkten oluşuyor. Kapağında kocaman bir aynası var ve yine ambalajı çok sevimli! Farların isimleri içinse paletin adıyla uyumlu olarak ünlü kayak merkezleri de bulunan dağ isimleri seçilmiş.


Farların biri mat, biri sedefli, diğer ikisi ise sedefli/ışıltılı yapıda. Yapı olarak biraz tozutmaya meyilliler ve pigmentasyonları orta. Bazsız far kullanmadığım için kalıcılıkları konusunda yorum yapamıyorum. Renkler ise gerçekten harika seçilmiş! Birbirleriyle oldukça uyumlu ve pek çok kombin yapma imkanı sağlıyor.


Cortina mat bir kemik rengi. Wet'n Wild Brulée'yi andırıyor. Hem göz kapağı rengi eşitlemek, hem kaş altını aydınlatmak hem de katlanma bölgesinde farı dağıtmak için uygun ve güzel bir renk. 

Whistler sedefli, "taupe" dediğimiz renklerden. Biraz daha eflatun alt tonlu gibi. Bu tona bayıldım. Göz kapağında harika bir duruşu var.


Aspen, mürdüm severlerin aşık olacağı bir renk -ki ben oldum! İçinde ışıltılar olan kahve-bordo arası çoook güzel bir renk. Bne bu renkle genelede gölgeleme yapıyorum.

Zermatt ise yine ışıltısı olan koyu bir füme. Bu renkle de gölgenin yoğunluğunu arttırmak, alt kirpik dibine "smokey/dumanlı" bir hava vermek için ideal. 


Bu paletle yapılmış pek çok göz makyajını Google'dan bulabilirsiniz. Ben de aşağıdaki gibi bütün farları kullanarak bir görünüm ortaya çıkardım:



Bu makyajda Whistler'ı tüm göz kapağıma uyguladıktan sonra Cortina ile katlanma böglesinde dağıttım. Gözün dış kısmına ve katlanma böglesi hattına Aspen rengini uygulayıp dağıttım. Gözün sadece dış, uçta kalan kısmına Zermatt rengini kalem fırçaya alıp V şeklinde gölge yapmaya çalıştım. Kaş altlarını da Cortina ile aydınlattım.

The Balm ürünlerine Gratis mağazalarından ulaşabilirsiniz. Mont Balm paleti ben %40 indirim ile 19,90 TL'ye aldım; normal satış fiyatı 32-33 TL civarı. İndirimde kaçırmayın derim.









11 yorum

  1. Aspen ve Whistler bu palette en sevdiklerim ama diğer iki rengi de çok sevdim bu aralar Mont Balm'a taktım nasılsa kışın koyu renkleri pek kullanmayacağım o yüzden şimdi tepe tepe kullanayım.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de tepe tepe kullanacağım bu paleti Ayşe'cim, cidden tam kış paleti! Hatta tatilde Uludağ'a gideceğiz, yanıma bunu alacağım adına uygun olarak :))) Öperim!!!

      Sil
  2. Bu paleti almayı dusunmemiştim ama Whistler rengi için bile alabilirim. Bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Gözde'cim :) 1 MAC farın yarı fiyatına MAC kalitesinde 4 far diyorum ;) Muck!

      Sil
  3. İlk gördüğümde yüzüne bakmadığım paleti şimdi almak için planlar yapıyorum ne yaman çelişki :) Whistler her daim favorim olur ama Aspen de çok zarif bir renk ilk indirimde nur topu gibi bir paletim daha olacak bu gidişle ne diyeyim yaptığın harika makyajlardan sen sorumlusun Başak :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha çok tatlısın Nilay'cım :) Bu blog yazıları mahvediyor bizi zaten! Ama indirimde gerçekten çok avantajlı hale geliyor. Çook öpüyorum!!!

      Sil
  4. Video video video !! Artık hiç video yok ;(( keşke yine video çekseniz !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gunecdamla, ne yazık ki biri bebek iki çocukla video çekmem imkansız... Belki çocuklar büyüyünce... sevgiler :)

      Sil
  5. essence honey berry mi acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Essence Honey Berry üstüne Gosh Boheme sürmüştüm Kukuletalı Kız :)

      Sil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.