L'Oréal Color Riche L'Ombre Pure Far -200 Nude


9 Ocak 2015 Cuma

L'Oréal'in sıkıştırılmış pigment formundaki Color Riche L'Ombre Pure farlarını ilk defa Essie Button videolarında görmüş ve bayılmıştım. Rossmann indiriminde yarı fiyatına inince denemek istedim. Zaten testerını kullandığımda rengine ve yumuşaklığına hayran olduğum için %50 indirime girince kaçırmadım.


Color Riche L'Ombre Pure farlar sıkıştırılmış ama preslenmemiş pigment formundalar. Işıltılı, sedefli ve mat olarak üç değişik yapıya sahip hepsi. Far ambalajı standart L'Oréal tekli farların aynısı, altın renkli ve plastik. Bendeki rengi ise Nude 200.


Nude 200 rengi kabında sedefli bir taupe/boz kahve gibi dursa da, aslında kızıla çalan, duochrome'a benzer bir bej/bakır. Tam rengi tanımlayamıyorum çünkü bana çok değişik geldi. Pigmentasyonu inanılmaz. Tek parmak darbesinde dolu dolu renk geliyor. Kalıcılığı da bir harika. Altına baz kullanmadan uyguladığımda bile saatlerce kaybolmadan, çizgilenmeden dayandı. 


Ben bu farı hem mat kahvelerle kombinlemeyi hem de tek başına dağıtarak kullanmayı seviyorum. Kullanması çok kolay, çok keyifli ve çok şık bir far. Aşağıdaki fotoğraflarda da tek başına kullanıp katlanma bölgesinde dağıttım.


Ben bu farın yapısına ve rengine bayıldım! Aslında serinin diğer farlarından mat olanları da bir sonraki indirimde değerlendirmek istiyorum. %50 indirim ile 15 TL civarına aldım (net hatırlayamadım). 

Siz bu seriyi kullandınız mı? Başka hangi renklerini önerirsiniz?









9 yorum

  1. Metalikler büyük gözlere pek gitmiyor bana göre :( o yüzden pek kullanamıyorum :( sana yakışmış güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Hilal, bence doğru teknikle büyük gözlerde de hoş durur ;) sevgiler!

      Sil
  2. Bu seri sanırım Infallible serısının yerine uretildi. Onlar da sıkıstırılmıs pigmentti Basakcıgım ama bir suredir stokları yenlenmiyordu. Bu rengine bayıldımmm. Sana da cok yakısmıs :) Seni ve kuzucukları opuyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Infallible şu dışı kare, içi yuvarlak olanlar mı Gözde'cim? Onlara göre sanki daha yumuşak ve pigmentli... ben o seriye çok bayılmamıştım ama bunları çook sevdim! Öperim :)

      Sil
  3. Ben de bu rengi ne zamandır istiyordum indirimde benim oldu çook seviyorum diğer renkleri de bakılacaklar listemde

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan canım.Gerçekten mükemmeller.Benim aldığım mat kahveti alabilirsin.Her zaman kullanılacak gölge rengi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beggummy zaten sende gördükten sonra o mat kahveyi yazdım bir kenara :) Güle güle kullan, öperim!!!

      Sil
  5. ben smoky serisinden iki tane aldım. ayıla bayıla kullanıyorum :))

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.