Farmasi Matte Lipstick -03 ve Lip Pencil -206


7 Ocak 2015 Çarşamba

Farmasi'nin harika yeni yıl paketinden çıkan renkli kozmetikleri ayrıca yorumlayacağımı daha önce yazmıştım. Bu yazının konukları çok hoş bir kırmızı tonuna sahip matte lipstick 03 numara ve Lip liner (dudak kalemi) 206 numara...


Matte lipstick 03 numara çok hoş, biraz açık tonlu bir bayrak kırmızısı. Rujun üstünde klasik Farmasi monogramı ve yazısı var -ki rujlarda bu baskılar bence çok şık durııyor. Ambalajını çok sağlam bulmadım; her an açılabilecek bir hali var.


Lip Pencil 206 numara ise standard dudak kalemlerinden; ama, yapısı ve dokusu yumuşacık. Uygulaması kolay. Rengi ruj ile aynı ve opaklığı çok iyi. 


İsminden dolayı rujun mat ve kuru yapıda olmasını beklemiştim; ama, "matte" burada sanırım "içinde ışıltı/sedef/sim olmayan" anlamında kullanılmış. Dudaklarda parlak da durmuyor, çok hoş ve net bir görünüm sağlıyor. Ben dudaklarımı kalem ile çerçeveleyip 03 numara ruj ile içini dolduruyorum. Böyle ruj daha kalıcı oluyor. Dudak kusurlarını çok vurgulamıyor. Dudağın nemini de bir miktar alıyor gibi... en sevdiğim özelliği ise şık rengi ve pigmentasyonu. Tek kat tüm dudağı örtmek için yetiyor.

Sol: Farmasi Matte Lipstick 03
Sağ: Farmasi Lip Pencil 206


Farmasi Matte Lipstick 03'ün indirimli fiyatı 10,99 TL, Lip Liner 206 numaranın indirimli fiyatı ise 4,49 TL. Beğendiyseniz güncel katalogdan bir şans verebilirsiniz.

Farmasi Kozmetik'e yeniden çok teşekkür ediyorum!!!









2 yorum

  1. Günaydın, güzel günlerde kullanın, paylaştım cnm ;)
    Bu arada Farmasi siparişi ve Farmasi Kataloğu için bloguma uğrayabilirsiniz.

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.