Farmasi Perfect Volumizing Mascara


13 Ocak 2015 Salı

Farmasi'nin yılbaşı paketinden çıkan kozmetikleri yazmaya Perfect Volumizing rimel ile devam ediyoruz...


Altın rengi hoş bir ambalaja sahip rimelin vaatleri anında hacim ve belirgin bir uzama ile içindeki keratin ile kirpikleri koruyarak güçlendirme. Topaklanma ve pullanma yapmayacağı da belirtilmiş. 


Sık kıllı, silindir bir fırçaya sahip olan rimel gerçekten de topaklanma, pullanma ve dökülme yapmıyor. Uygulaması da oldukça rahat (ben ve simetrik fırça takıntım). Fakat dolgunluk ve uzatma konusunda vaadini yerine getirdiğini söyleyemem.


Hacim ve uzatma konusunda sınıfta kalsa da ben bu rimeli haftasonu, çok hafif makyaj yaptığım zamanlar için epey sevdim. Açık siyah rengi, kirpikleri kıvırması, bir miktar dolgunlaştırıp bir miktar uzatması ile benim eyeliner sürmediğim, hafif bir görünüm istediğim göz makyajlarım için ideal oldu. Diğer rimellerim gibi göz kapağıma fazlaca bulaşıp eyeliner çekmediğim makyajımı eksik ve özensizmiş gibi göstermedi. Yani özel zamanlar için değil; ama, hafif makyajlar için tam aradığım rimeli buldum!


Gördüğünüz gibi fazlaca sıradan bir duruş; "my lashes but better" diyebiliriz :) Dolgunluk, kıvrıklık, uzatma arayanları tatmin etmeyecek bir ürün olsa da, benim gibi hafif makyajlar için rahatça kullanılacak bir rimel arayanları memnun edebilir diye düşünüyorum... 

Katalogda indirimli fiyatı 17,99 TL. Pek iddialı olmayan bir rimel için fiyatını bir miktar yüksek bulsam da, beğendiyseniz Farmasi satış danışmanı aracılığıyla satın alabilirsiniz.









Hiç yorum yok

Yorum Gönder

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.