Missha Inner Moisture Cilt Bakım Ürünleri: Temizleme Kremi, Tonik, Emulsiyon ve Nemlendirici


26 Ocak 2015 Pazartesi

Missha'nın Inner Moist serisini Görkem'in cildini kurudan karmaya çevirdiğinden beri merak ediyordum. Bundan 3-4 ay önce Missha'nın sitesinde de indirime denk gelince seriyi komple satın aldım. 


İkinci fotoğrafta Extra Renew Cleansing Cream'i görmüyorsunuz çünkü sitede içerik yazmadığı için içinde mineral yağ olduğunu bilmeden almış bulunduğum bu krem temizleyiciyi hiç sevmedim. Hatta denemesi için Gözde'ye vermiştim, o da beğenmemiş. Son derece başarısız bu ürünü kimseye önermiyorum.

Inner Moist Balance Toner ise Görkem'in bahsettiği kadar varmış. Ciltten kiri başarıyla temizliyor, kalıntı bırakmıyor. Ancak bu tonikteki alkol içeriği nedeniyle ve "fiyat-kullanım ömrü" değerlendirmesi sonucunda yeniden almamaya karar verdim (bütün şişeyi bitirmiştim). Güzel temizleyen tonik isteyenlere önerebilirim. Ben artık rutinimde daha yumuşak tonikleri tercih ediyorum.

Inner Moist Moisturize Emulsion ise nemlendiricinin altına kullanılması önerilen; ama bence, yaz aylarında nemlendirici olarak da kullanılabilecek bir ürün. Ben önce bu emulsiyonu tek başına kullandım ve nem kısmında bir gelişme göremedim. Bir dönem de nemlendirici altına serum gibi kullandım ve cildime ağır geldiğini fark ettim. Yaza belki daha kıymete binebilir!

Gelelim bu yazının asıl konusuna ve konuğuna:


Inner Moist Nutritive Cream içerdiği 17 adet nemlendirme faktörü ile cilt kuruluğunu önlemeyi hedefleyen bir ürün. 50 mL'lik cam kavanozda sunuluyor. Emulsiyondan sonra uygulanması öneriliyor. Yapısı yoğun ve hafif de bir kokusu var.


Ben ilk başta emulsiyonla birlikte kullanınca ağır geldiğini düşünmüştüm. Ama soğuk hava nedeniyle çenem kuruyup pul pul olunca, Ceradolin de çare olmayınca, Missha'ya geri döneyim dedim... Gerçekten de kuruluğunu aldığını ve tüm yüzümü güzelce nemlendirdiğini hissettim. Çok hafif bir kokusu olmasını da çok dert etmedim.



Krem yoğun olmasına rağmen avuçlarımda ısıtınca yumuşacık uygulanıyor ve eriyip gidiyor. Cildimin sonrasında ışıl ışıl olmasına ve çenemdeki kuruluğun düzelmesine bayıldım. 

İçeriği pür-i pak olmasa da kış aylarında severek kullanacağım bir nemlendirici bulmuş olmak harika! 

Missha Inner Skin Nutritive Cream'i Missha'nın sitesinden 67,90 TL'ye alabilirsiniz. Ankara Kentpark'taki mağazalarında ise fiyatı biraz daha yüksekti...

Mutlu haftalar!!!









4 yorum

  1. Senin de memnun kalmış olmana çok sevindim. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görkem'cim, bu kadar yoğun yapısı olup da sürünce neme dönüşen krem kullanmamıştım, oldukça hoşuma gitti. Ama Ankara için tek başına krem hep az geliyor... yine de epey kurtardı beni, öneri için yeniden teşekkürler! Öpücükler!!!

      Sil
  2. Canımcım ya Kentpark'ın tam olarak neresinde Missha, ay bir türlü göremedim :(

    YanıtlaSil
  3. Canımcım ya Kentpark'ın tam olarak neresinde Missha, ay bir türlü göremedim :(

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.