L'Oreal Glam Bronze Powder Duo -102 Brunette Harmony


5 Ocak 2015 Pazartesi

Yılbaşı indirimlerinin bu seferki flaş ismi pek çok markadaki %50 indirimiyle bence Rossmann'dı. Ben de hazır %50 indirime girmişken L'Oreal'den merak ettiğim iki ürün olan Glam Bronze bronzer-aydınlatıcı ikili pudra ile Color Riche L'Ombre Pure farlardan aldım. Farın yazısı da gelecek; ama, bugünün konuğu ikili pudra: Glam Bronze Powder Duo -102 Brunette Harmony.


Bir tarafı bronzer diğer tarafı aydınlatıcı olan bu ikili pudranın iki bölmesi var. Pudranın altındaki kapağı kaldırdığınızda karşınıza ayna ve minik bir fırça çıkıyor. Aslında fırça, kontür için uygun şekilde; yani başka ürünlerdeki gibi kullanışsız değil. Ürünün ambalajını ise genel olarak pek sağlam bulmadım; herhangi bir düşürmede tuz buz olacakmış gibi bir hali var. 


Bronzer tarafı tamamen mat, içinde hiç ışıltı yok; ki benim bu ürünü almamdaki en büyük etken. İçinde hafif bir tutunculuk olsa da, kontür için gayet uygun buldum ben. Toz toz olmuyor ve kolay dağılıyor. Ayrıca üst üste uygulayıp renk yoğunluğunu arttırmak da mümkün. Kalıcılığını ise beğendim!

Aydınlatıcı kısmı ise simli sayılabilecek türde. Simleri ince; ama, yine de yüze uygulandığında hafiften belli oluyor. Fotoğraflarda ise -flaş olmadığı sürece- kendini pek belli etmiyor. Aslında bu simler olmasa,  inci beyazı rengi ve yumuşak dokusuyla çok hoş bir aydınlatıcı olabilirmiş. Bronzer kısmı kadar kalıcı bulmadım ayrıca...


Ben hem kontür amaçlı olarak, hem de tüm yüzümü ısıtmak için kullanıyorum bu ürünü. Aydınlatıcı kısmının performansı harika olmasa da, gün içinde makyaj tazelerken kullanmak, ya da seyahatte taşımak için de hoş bir bronzer-aydınlatıcı ikilisi olduğunu düşünüyorum. Aşağıda kontür amaçlı nasıl kullandığımı ve duruşunu görebilirsiniz. Aslında aydınlatıcıyı da bu fotoğrafta elmacık kemiklerime ve burun kemiğimin üstüne uyguladım; ancak, gün ışığı çok yetersiz olduğu için hiç belli olmamış...


Pratik ürünleri seviyor ve mat bir bronzer arıyorsanız, indirimde bu ikili pudraya bir şans verebilirsiniz. Normal satış fiyatı 50, 95 TL olan bu ürünü ben Rossmann indiriminden 25,50 TL'ye aldım. 

Mutlu haftalar!!









Hiç yorum yok

Yorum Gönder

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.