NOTE Cosmetics Full Coverage Concealer -01 Ivory ve 03 Sand (Yeniden Değerlendirme)


14 Ocak 2015 Çarşamba

Bu yazıyı ilk önce Temmuz 2014'te yazmıştım. Note Cosmetics paketinden çıkan Full Coverage Concealer'ın 01 numarası için değerlendirme yapmıştım. Hatta yazının ilerleyen bölümlerinde de yazmışım "belki daha uygun rengini denersem daha çok severim" diye... 03 Sand rengini sonunda denedim ve bayıldım! Hatta "favori kapatıcım, şimdiye kadar kullandığıklarımın en iyisi" diyebileceğim bir ürünle karşınızdayım! 

---------------------------------

Geldik Note ürünlerinden benim uzmanlık alanıma giren concealer/kapatıcıya... Gerçekten makyaj yapmaya başladığımdan beri denemediğim çok az marka kaldı sanırım; hala tam olarak hayatımın kapatıcısını bulmuş değilim (Farmasi BB en yaklaşık sonuç) -bu kapatıcı "o" kapatıcı olabilir! Göz altlarım kuru, yaş itibariyle ince çizgiler mevcut ve bir miktar koyu halka da uykusuzlukla birlikte kendini göstermeye başladı; yani, kapatıcı yorumlarıma güvenebilirsiniz. Muhtemelen beni mutlu eden, sizi haydi haydi mutlu eder!


NOTE Full Coverage Concealer şeffaf sert plastik ambalajda sunuluyor. Fırçalı aplikatörü olan ürünlerden. İçeriğindeki soya proteini ve argan yağı ile göz çevresinde güneşten doğacak lekelenmeleri önlemeyi, cildin yaşlanma sürecini azaltmayı hedefliyor. Ambalajda yer almasa bile, kimyasal güneş koruması olan methoxycinnamate içerdiği için bir miktar güneş koruması olduğunu da düşünüyorum. Göz çevresini kurutmadan yüksek kapatıcı bir sonuç iddiası var.


Bendeki rengi 01 Ivory. Sarı alt tonlu ve oldukça açık bir renk olmasına karşın ürünün yapısı gerçekten örtücü. İçinde uygulandığında belli olmayan minik ışıltılar var, ancak bunlar göz altında aydınlık bir görünüme dönüşüyor. Göz çevresini kurutma derecesi Farmasi BB'den fazla; ama kullandığım diğer kapatıcılara göre (NARS Creamy Radiant Concealer mesela) az. 

Yeni yorum: Göz altlarımda Kiehl's Creamy Eye Treatment'ı kullanmaya başladığımdan beri gözle görülür bir nemlenme var ve bu kapatıcının şu an kullandığım 03 Sand rengi göz altlarımda oldukça iyi duruyor; kuru durma ve çizgilenme oranı minimum düzeyde.


Genel olarak çizgilere fazla dolmadığını (iyi bir göz altı nemlendiricisi kullanılırsa minimum düzeyde dolduğunu ve durumun gün boyu değişmediğini söylemeliyim) ve kalıcılığının da iyi olduğunu söyleyebileceğim bu kapatıcıyla ilgili hislerim biraz karışık.Belki bana daha uygun bir rengini denersem olumsuz hislerim de olumluya dönebilir. Olumlu özelliklerinin yanında göz altında biraz pütürlenme yapmasından ve fazlaca açık renginden pek hoşlandığımı söyleyemem..

Yeni yorum: Gerçekten de kendime uygun renk olan 03 Sand rengini aldıktan sonra kapatıcının her türlü performansından son derece memnun kaldım. Kalıcılığı oldukça iyi, gün boyu bilgisayar karşısında olmama karşın göz altlarımda olduğu gibi duruyor ve bu renginin yapısı da oldukça homojen ve başarılı!

Sol taraf: NOTE Full Coverage Concealer 01 Ivory, Sağ taraf: çıplak göz altı

NOTE Cosmetics Full Coverage Concealer 01 Ivory
NOTE Cosmetics Full Coverage Concealer 03 Sand

22,90 24,90 TL'lik uygun fiyatına göre iyi mükemmel iş çıkaran bir ürün olduğunu düşünüyorum. Aslında 02 Beige rengini alıp denesem iyi olabilir. 

Bu kapatıcının tek eksisi ise renk skalası! Renkler o kadar açık ki, MAC'te kışın NW20  olan bana bile 03 numarası ancak oldu. Ki 04 numarası gri gibi tuhaf bir renk. Yani sarışın/kumralsanız bu kapatıcının kendinize uygun rengini bulabilirsiniz.

Siz de denemek isterseniz, Ankara'da Pino Parfümeri'den (diğer şehirledeki satış noktaları için TIKTIK), Rossmann'dan, Boyner'den, bazı yerlerde Watson'sdan ya da NOTE Cosmetics web sayfasından satın alabilirsiniz. 








4 yorum

  1. Başakcım; senin kapatıcı yorumlarına güvenim tam. Çünkü bu zamana kadar hep aynı kapatıcıları sevip, aynılarından nefret ettik. Demek ki gözaltı yapımız ve ihtiyacımız aynı :)) Çok bahsediliyordu zaten,sende beğenmişsin, o zaman bende bir şans vereyim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demet'cim, umarım denediğinde bunu da beğenirsin. Bütün kapatıcılarımı bir kenara koydum, bunu kullanıyorum. Aslında yapı olarak Helena Rubenstein Magic Concealer en iyisi bizim göz altları için; ama, o da hiç kalıcı değil :/ Bu ona göre bir tık daha kuru olmakla birlikte o kadar kalıcı ki, vazgeçemedim resmen :) Öpüyorum çok!!

      Sil
  2. Ben de HR Magic concealer'ı sevemedim :((( Tamam iyi hoş kurutmuyor ama bişey kapattığı da yok. Dediğin gibi kalıcı da değil.. Şu an High End olarak Pro longwear, ekonomik olarakda maybelline affinitone dan çok memnunum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Demet biraz hafif bir kapatıcı HR ama ben kalıcılığı dışında doğal duruşunu pek seviyorum. Eğer Pro Longwear'ı seviyorsan Note'a bayılırsın bence. Çünkü aynı kapatıcılık ve kalıcık, çok daha az çizgilere dolma yapıyor :) Affinitone'u da beğenirim ben, Note ondan daha kalıcı olmasıyla gönlümü fethetti :) Öperim!

      Sil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.