Mila D'Opiz Classics Cell Support Cream


11 Ocak 2015 Pazar

Kasım ayında Lila Kutu 3. yaşını kutlarken biz bloggerları da İsviçre kökenli yeni bir marka ile tanıştırdı: Mila D'Opiz... Bana markanın Classics serisinden Cell Support kremi geldi. Öncelikle Lila Kutu'ya teşekkür ediyorum.


Mila D'Opiz İsviçre menşeili bir firma ve oldukça ilginç ve iddialı ürünleri var. Bu iddiası fiyatlarına da yansıyor; ama, kullanıcı yorumlarına baktığımda fiyatının hakkını veriyor olduğunu düşündüm. Fakat keşke temiz içerik konusunda da aynı özeni göstermiş olsalar diye de içimden geçirmedim değil (benim gibi önemseyenler için yazıyorum, pek çok ürününün içeriğinde petrolatum, mineral yağ ve paraben bulunuyor). Markanın bir diğer iyi özelliği ise hayvanlar üzerinde test yapmıyor olması.


Bana gelen ürün Classics serisinden Cell Support Cream. 50 mL'lik cam kavanozda sunulan krem ve hafif kıvamlı ama çabuk emilen yapıda. İçeriğindeki petrolatum, mineral yağ ve parabenlerden dolayı (özellikle gebelik ve emzirme döneminde bu tür kimyasallardan mümkün olduğu kadar uzak duruyorum) kendim kullanamayacağım için benimle yaşıt ve benimle benzer cilt sorunlarına sahip bir arkadaşıma hediye etmiştim. Fotoğraflar ve yorum da ondan geldi haliyle...


Etken maddelerinin başında "Revitalin" gelen kremin iddiası olgun ciltleri yeniden yapılandırmak, cildin daha sağlam bir doku oluşturup toparlanmasını sağlamak. Teknik bültenlerinde "ciddi kış/yaz şartlarına" sahip ülkelerde özel bakım sağladığı da yazıyor. Nemlendirici ajan olaraksa Pentaglycan ve gliserin dikkat çekiyor. Çeşitli kaynaklarda ise çok soğuk havalarda Mila D'Opiz Plant Effect Serum ile birlikte kullanıldığında kuruyan ciltler için en iyi sonucun alındığını okudum...

Arkadaşım ise kreme bayılmış. Cildini yumuşacık yaptığını, özellikle bu soğuklarda, günlük rutini dışında da, dışarı çıkarken mutlaka uyguladığını ve cildinin soğuktan hiç etkilenmediğini söyledi. Çok çok memnun kalmış üründen, o da Lila Kutu'ya teşekkür ediyor!

Mila D'Opiz ürünlerine Lila Kutu'dan ulaşabilirsiniz. Mila D'Opiz Cell Support Cream Formula'nın satış fiyatı 162 TL ve yine Lila Kutu'dan satın alabilirsiniz. 

Mutlu Pazarlar!!!







Hiç yorum yok

Yorum Gönder

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.