Lancome Blush Subtil -031 Pépite de Corail


1 Ocak 2015 Perşembe

Canım İnci'min bana gönderdiği şahane yılbaşı paketinden çıkan sürprizlerden biri bu göz alıcı renkteki allıktı. İnci "bu rengi ancak sen kombinlersin" deyip yollamış bana; ama, aslında renk öyle şeker ve doğal bir sonuç veriyor ki, bence kimsenin korkmasına gerek yok...


Bildiğimiz, klasik, siyah Lancome ambalajında suınulan bu allığın kapağında aynası, yanında ise pek de bir işlevi olmayan fırçası mevcut. Ambalajı sağlam, ince ve hoş. 


Renk ise kırmızıya dönük bir mercan rengi. İçinde simler belli ediyor kendini; ama, ciltte sadece aydınlık duruş sağlıyor. İlk bakışta korkutucu bir renk; ama, aşırı pigmentli olmayan ve üst üste sürüp renk yoğunluğunu arttırmaya uygun bir yapısı var. 



Ben bu allığı en çok kırmızı rujlarla yakıştırıyorum... ve hayır, palyaço gibi olmuyorum. Real techniques Blush Brush'ın ucuna azıcık alıp yanaklarıma hafif hafif uyguluyorum ve çok cici, doğal bir görünüm elde ediyorum. Kalıcılığını da ortalam bulduğumu söyleyebilirim.

Allık: Lancome Blush Subtil 031 Pépite de Corail
Ruj: Rimmel London Color Rush Balm -The Redder The Better

İnci'ciğime bu güzel hediyesi için yeniden teşekkür ediyor, herkese harika bir yıl diliyorum!!!!










6 yorum

  1. Bayıldımmm ne kadar güzelll bir renk buuuu <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler My Little Mascara, çok neşeli değil mi? :) Sevgiler!!!

      Sil
  2. Iyi seneler Basakcigimm:) goz korkutan bir renk olsa da cok tatli duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözde'cim teşekkürler, sana da iyi yıllar canım!!!

      Sil
  3. Çok yakışmış ve çok doğal durmuş. 2015 size huzur ve mutluluk getirsin Başak Abla, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, sana da mutlu yıllar gıybetsinasrakun :)

      Sil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.