Alix Avien Ürünleri: Maxilips Ruj, Terracota Far, High Coverage Concealer ve Göz Kalemi


15 Şubat 2014 Cumartesi

Sevgili Serap'ın Romantic Vintage Party'sinde gelen ehdiyelerden biri de Alix Avien'in bu güzel setiydi.


Bu güzel paketin içinden 2 adet Maxilips ruj, 1 kapatıcı, 2 terracota far ve bir de göz kalemi çıktı... hepsine kısa kısa bakalım mı?

Alix Avien MaxiLips Ruj -320 ve 406 Numara: Alix Avien'in bu rujlarının yapısına bayıldım! Hem yumuşacık, hem rahat sürülüyor. Dudak kusurlarını belli etmiyor ve nemli duruyor. Kalıcılığı orta düzeyde, dudakları da kurutmuyor. Kokusu ise nefis!


320 numarası tam bir dudak rengi. Bende pembe alt tonlu "nude" renkler güzel duruyor ve bu da tam böyle bir renk. İçinde sedef veya ışıltı yok, mat renkli fakat nemli duran bir ruj. Ve kesinlikle favorim rujlarımdan biri oldu. Dudağımdaki duruşuna bayılıyorum!!!!


406 numarası ise bordoya da çalan hafif bir kırmızı. Günlük de rahatlıkla kullanılabilen, şeker bir renk. Yine ışıltısız ve sedefsiz, mat ama nemli duran bir yapısı var. Bu renk de çok hoşuma gitti. Fakat favorim kesinlikle 320 numara. 


Alix Avien High Coverage Concealer 02: Ben genelde stick şeklindeki kapatıcıları göz altında pek kullanamam, çizgilerime dolar. Bu kapatıcının yapısını oldukça yumuşak buldum. Göz altlarını güzel aydınlattı; ancak, yine de çizgilere dolma sorunu yaşadım. Kapatıcılığını gayet iyi buldum. Göz altındansa yüzdeki diğer kusurları kapatmakta kullanıyorum.


Alix Avien Terracota Farlar 109 ve 110 Numara: Alix Avien'in bu farlarının 109 numarası içinde ışıltıları olan bir gri, 110 numarası ise belli belirsiz bir beyaz. Her ikisi de rengini çok iyi vermiyor. Beyaz far kaş altı aydınlatmaya çok uygun. Gri far ise uçuk renkli makyajları tamamlayabilecek türde.



Alix Avien Göz Kalemi 307 Numara: Bu göz kaleminin yapısı çok yumuşak değil; ama, rahat sürülüyor. Biraz akma sorunu var. Bu kalemin ben rengine bayıldım. Tam bir petrol mavisi. Böyle değişik renkleri hem göz altında hem de üst kirpik dibinde kullanmayı seviyorum.


Bu seti kullanarak yaptığım makyajı da aşağıda görebilirsiniz...

Ten: NARS Pure Radiant Tinted Moisturizer
Kapatıcı: Alix Avien Concealer 02
Ruj: Alix Avien MaxiLips 320
Allık: Jane Iredale My Steppes Kit -Cool

Farlar: Alix Avien Terracote Far 109 -göz kapağı
Alix Avien Terracote Far 110 -kaş altı
Urban Decay Far HiJack -Gölge
Göz Kalemi: Alix Avien Göz Kalemi 307
Kaş Kalemi: Artistry -Soft Black
Rimel: Rimmel London ScandalEyes Rockin'Curves

Mutlu haftasonları!!!!







8 yorum

  1. Alix Avien'in farlarından pek memnun kalmayınca, kalem hariç başka ürününe elim gitmemişti. Ama rujların özellikle 320'nin rengine bayıldım. güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Rujlarini cok ama cok seviyoruuuum bende :)

    YanıtlaSil
  3. alix avien ruj ve eyeliner ına bayılıyorum güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  4. Farlar benim de çok hoşuma gitmedi Nilgün :/ ama rujları bir harika!!! Teşekkürler canım :) Öperim!

    YanıtlaSil
  5. Rujlar benim de favorilerim oldu Makyajlı Kareler! Harika yapıları var... Sevgiler!

    YanıtlaSil
  6. Aynen Hayattan Payetler :)) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  7. kalemin ve rujun rengi çok hoşmuş, ayrıca bu ürünlerle yapılabilecek en şık makyaj budur herhalde :)

    YanıtlaSil
  8. Renkli Masallar, çok teşekkürler :) Biraz daha uğraşılsa daha neler çıkabilir diye düşünüyorum ben de! Bu arada, rujlar gerçekten gerçekten çok güzel! Sevgiler :)

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.