Tanya Burr by Eye Candy Lipgloss -Let's Travel the World!


18 Şubat 2014 Salı

Kardelen Blog Etkinliği'nin ürünlerini yazmaya ülkemizde bulunmayan ve cömert Cloud10Beauty'nin bizlere etkinlik için göndermiş olduğu Tanya Burr by Eye Candy Lipgloss ile başlamak istedim. Bilmeyenler varsa diye yazıyorum, Tanya Burr ünlü bir makyaj vlogger'ı ve yakın zamanda kendi makyaj koleksiyonunu çıkardı. Kanalına BURADAN ulaşabilirsiniz...

I'll start writing the gifts from Kardelen Blog Event with the Tanya Burr by Eye Candy Lipgloss which generous Cloud10Beauty sent us for the event. Tanya Burr is a famous vlogger and recently released her own makeup line. You can subscribe to her channel, HERE.


İnce ve zarif bir ambalajda gelen parlatıcının hem tasarımı hem de iddiaları güzel. Süper nemlendirme, inanılmaz bir parlaklık ve zengin renkler vaat ediyor. Nemlendirme ve parlaklık açısından kesinlikle iddiasını yerine getiriyor. Ben hayatımda bu kadar güzel nemlendiren ve yapış yapış durmayan bir parlatıcı kullanmadım. Üstelik verdiği nem de kalıcı. Rengini çok fazla vermese de, dudaklara verdiği parlaklık bir harika! Sünger aplikatörüyle sürümü çok kolay. Ayrıca, bir parlatıcıdan beklemeyeceğim kadar da kalıcı.

Tanya Burr Lipgloss comes in a sleek&chic packaging and claims to be super moisturizing, incredibly shiny and have a rich beautiful color. It really moisturizes the lips and does not get sticky. The moisturizing effect is not temporary and this is what amazed me. Although I found it not so pigmented, the shine is really icnredible. The sponge applicator is very easy to apply the product onto the lips. Moreover, it does not tend to disappear during the day, as most lipglosses do.


Benim paketimden yukarıda gördüğünüz muhteşem Lets Travel the World rengi çıktı. Nefis bir nar çiçeği. Ben yaz için daha uygun olur diye düşünürken bu ara yaptığım pek çok mayajı da harika tamamladı. Bu arada, parlatıcının tadı ve kokusu da nefis, meyveli meyveli! 

I got the gorgeous shade called Lets Travel the World. It is an amazing garnet. I thought it would be a summer color for me; however, it suits very well with most of the makeup I wear nowadays! By the way, the scent and color of the gloss is pretty nice, too, fruity!

Tek kat Lets Travel the World/Single layer of Lets Travel the World. 

Tanya Burr by Eye Candy Lipglosslar'ı ben çok beğendim, hatta bayıldım diyebilirim. Almak isterseniz, 8,50 Euro'ya Cloud10Beauty'den bulabilirsiniz. Genelde siparişler çok hızlı ve sorunsuz geliyor. Üstelik müşteri hizmetleri de çok ilgili! 

I loved -or literally adored- Tanya Burr by Eye Candy Lipglosses. You can purchase these glosses for 8,50 Euro from Cloud10Beauty. They have a very fast delivery and the customer services are pretty interested in answering your questions. 


Cloud10Beauty'ye ve Kardelen Blog'a bir kez daha bu harika hediyesi için teşekkür ediyorum!! 

Thanks a lot ot Cloud10Beauty and Kardelen Blog for their amazing gift!! 







9 yorum

  1. Hiç yoktan aklıma girdi şimdi bu güzellik :)) güle güle kullan Başakcım

    YanıtlaSil
  2. Valla İrem'cim, bayıldığım için ballandıra ballandıra yazmış olabilirim biraz :) Adamlar yapmış diyorum! Öperim :))

    YanıtlaSil
  3. ben bu koleksiyonu çok merak ediyordum, bu yazı iyi geldi :)

    YanıtlaSil
  4. Koleksiyonun ufak bir parçası oldu ama hoşuna gitmesine sevindim Seher'cim :) Öperim!!

    YanıtlaSil
  5. Rengî çok güzel güle güle kullan fıstığım:*

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler Yelda'cım :) Öperiiim!!!!

    YanıtlaSil
  7. walla muıhtesem olmus güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler Ceren'cim :)) Öperim!!!!

    YanıtlaSil
  9. hi friends i travel a lot more then you imagine and especally africa and europe fascinate me,for me the best is istanbul that i can suggest tours istanbul

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.