MAC Pressed Pigment -Black Grape


20 Şubat 2014 Perşembe

Ocak sonu-Şubat başında yaptığım İstanbul seyahatimde İnci'mle birlikte aldığımız şahane farı yazmamın zamanı geldi bence. Şöyle bir dolaşırken ikimiz birden rengine vurulduk. Sonra İnci ıslak denemeye karar verdi ve "tamam" dedik "alıyoruz!!!"


Black Grape, sıkıştırılmış pigment far. Zaten yapısı ve gramajı itibariyle MAC'in diğer farlarından daha farklı ve büyük. Kumlu ve metalik bir görüntüsü var. Black Grape rengi çok ışıltılı koyu patlıcan rengi olarak tanımlanmış. Griye çalan bir renk ve gerçekten çok ama çok ışıltılı. 


Kuru kullanıldığında rengini çok fazla vermiyor ve daha ışıltılı bir görünüm elde ediyorsunuz. Fırçayı ıslattığınızda (MAC Fix+ ya da termal suyla) duochrome, siyaha daha yakın, çok yoğun ve metalik bir görünüm elde ediyorsunuz. Aşağıdaki fotoğraflar ıslak uygulamaya ait. Bence rengi en güzel bu şekilde alabiliyorsunuz.


Uygularken biraz dökülme yapabiliyor, bu yüzden göz makyajını en başta yapmakta yarar var. Ancak sabitlendikten sonra ışıltıları dağılmıyor ya da dökülmüyor. Ben krem bir farı baz olarak kullanıp üstüne bu rengi uygulamayı çok seviyorum. Aşağıdaki fotoğraflarda MAC Prolongwear Paimt Pot Vinatge Selection üzerine, gözün dışına gölge olarak uyguladım. Gece makyajı için gözün dışına doğru siyah krem far uygulayıp tüm göz kapağına ve krem farın üstüne Black Grape'i ıslak geçerek tek renkle gölgeli ve dumanlı göz makyajı elde edebilirsiniz. 


MAC Pressed Pigment farları MAC mağazalarından ya da MAC Online'dan 63 TL'ye satın alabilirsiniz. 








10 yorum

  1. Far banahe aslında far da şahane ama hatun daha da şahane <3

    Şaka maka çok beğendim sendeki duruşunu,güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  2. ahh ben de bunun yazısını bekliyordum geçen baktım mac'e ama yoktu bu düşerim peşine artık -)) çok güzel durmuş tabi bu arada..

    YanıtlaSil
  3. Oyy Nazlı'cıım, utandım :)) Teşekkür ederim canım :) Ya aslında geçen haftasonu vaktim olsaydı o siyahlı olanı da çekecektim, daha bir coşkulu durmuştu. Başka bir sefer inşallah... öperim seni pek çook!!!

    YanıtlaSil
  4. İrem'cim çok teşekkürler canım! Beğenmene sevindim! Ya bu tonları ve hafif duochrome farları seviyorsan hiç kaçırma... Öperim çook!!!

    YanıtlaSil
  5. Biz de İnci'yle öyle dedik Neşeli Zebra :))

    YanıtlaSil
  6. kusum cok yakısmıs. senden sonra kullanmadım bir daha, pek goz makyajına vakit ayırmıyorum bu aralar. Eflatunumsu durmsu biraz. haftasonu yapıp, fotolayım bari ben de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler şekercim :) Aslında şöyle İnci'cim, baz olarak ne ton kullanırsan ona dönüyor. Siyah kullanırsan daha siyah-mor oluyor, böyle uçuk pembelerle daha eflatun gibi duruyor. Uygulamanın yoğunluğuna göre renk değişiyor. Çok amaçlı yani :) Ben de haftasonu daha ayrıntılı göz makyajı yapabiliyorum. Hafta içi krem far ya da duochrome sür ve dağıt halindeyim :) Öperim çoook!!!!

      Sil
  7. canım ya zaten güzeldin ama hamilelik çok yakıştı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seher'cim, beni böyle pohpohlamaya devam ederseniz, 10 çocuk falan yapabilirim :))))) çook teşekkür ederim :) Öperim kocaman!!!

      Sil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.