Flormar Mirror Oje -MR05


4 Şubat 2014 Salı

Satin Matte serisi ojeleri alırken gözüm bu seriden daha önce çıkmış olan Mirror serisinden bu renge takıldı. Seriyi zaten merak ediyordum, rengi de çok beğenince, bu ojeyi de ekledim sepete.


MR05 numaralı bu oje, griye dönük soğuk, sedefli bir su yeşili. Zaten böyle ara renklere bayılırım. Bu renge de bayıldım. Fakat bu ojenin bir diğer özelliği, alabildiğine parlak olması. Gerçekten, üstüne top coat sürülmüşçesine parlak duruyor ve Mirror adını hak ediyor.


Kullanırken, Mirror serisinin kalın fırçaya sahip olduğunu görüp şaşırdım. Fırçası kalın, fakat sürümü çok rahat değil. İlk katta çizgileniyor ama ikinci katta tam opaklık sağlıyor. Biraz çizgilenme eğilimi var. Oldukça hızlı kuruyor. Tırnaktan çıkarılması da sıkıntılı değil.


Böyle parlak, canlı ve gösterişli yapıları seviyorsanız, Mirror serisine bakmanızı öneririm. Fiyatını 4,75 olarak hatırlıyorum. Mutlu alışverişler :)







6 yorum

  1. renge bayıldım! hemen alıp denemek lazım ;)

    YanıtlaSil
  2. Ben de pek sevdim bu rengi Gülçin :) Şimdiden güle güle kullan! Sevgiler, Başak

    YanıtlaSil
  3. Oje zevkinizi çok beğeniyorum sizin yazınız sonucunda golden rose rich color serisinden 22 numarayı aldım ve bayıldımm! :)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler Duygu :) Böyle yorumlara çok çok mutlu oluyorum!!! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Güzel paylaşımlarınız için teşekkürler...

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.