Otacı Argan El ve Tırnak Bakım Kremi


14 Şubat 2014 Cuma

Bu ara hep hediyelerden gidiyorum; ama son zamanlarda o kadar çok ve cömert etkinliğe katıldım ki, bu etkinlikler sayesinde keşfettiğim ürünleri denemek ve paylaşmak pek keyifli geliyor! Otacı'nın Argan yağlı bu kremi de yine Kendinin Ruh Doktoru ve Gırla Fikir'in düzenlediği etkinlikte hediye edilmişti.


50 mL metal tüpte sunulan kremin tüpten çıkarken yoğun bir kıvamı var; fakat, sürer sürmez emiliyor ve yağlı bir his bırakmıyor. Sertleşmiş tırnak etlerimi bile gayet güzel yumuşatıyor ve kokusu da hafif -zeytinyağı-argan karışımı. 


Gündüz ofiste ya da kremin hemen emilmesi gereken her ortamda rahatlıkla kullanbileceğiniz, etkili ve güzel bir krem. Vaat ettiği gibi cildi yoğun bir biçimde, yağlandırmadan nemlendiriyor.


Bileşiminde argan yağı, shea yağı, hyaluronik asit gibi nem ajanları bulunan bu güzel kremi kışın el bakımınız için rahatlıkla tercih edebilirsiniz. Otacı'ya da bu güzel hediyesi için teşekkür ediyorum... Pek çok parfümeride ve Gratis, Watson's, Rossmann gibi zincirlerde de bulmak mümkün. Aklınızda olsun!

Mutlu Cumalar!!!









3 yorum

  1. canım benim de lush kremim bitti direk buna mı geçsem yoksa shea yağlarınımı kullansam diye düşünüyordum

    YanıtlaSil
  2. İrem'cim, Shea yağları süper! Fakat emilmesi uzun sürüyor ve yağlı kalıyor, yani gündüz kullanmak hiç mümkün değil. Ben Shea yağını gece yatarken ellerime sürüyorum. Otacı'yı gündüz kullanıyorum. Ellerimin maniküre ihtiyacı kalmadı bu ikiliyle, öyle diyeyim :) Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiye için teşekkürler Başakcım çok iyi fikir..

      Sil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.