Jane Iredale My Steppes Makeup Kit -Cool ve Jane Iredale Dissapear Concealer -Medium


26 Şubat 2014 Çarşamba

Sevgili Serap'ın partisinde hediye edilen ürünlerden beni en çok heyecanlandıranlardan biri de bu ikiliydi! Temiz içeriklere düşkün biri olarak, Jane Iredale'in bu makyaj kitini ve kapatcısını denemek çok keyifli oldu! 

Jane Iredale My Steppes Makeup Kit -Cool


Bu şeker mi şeker kitte iki adet lipgloss (Cotton Candy/Pomegranate), bir adet allık (Barely Rose) ve bir adet de bronzer (So-Bronze 3) bulunuyor. Ambalajı hem şık hem de kompakt. Ayrıca, kapağındaki aynasıyla çok da kullanışlı. Tam çantaya atmalık!


Coton Candy ve Pomegranate Lipgloss/dudak parlatıcıları renklerini oldukça yoğun veren, yapışkan his bırakmayan ve yumuşak yapılı ürünler. Dudağı çok güzel nemlendiriyor ve kurutmuyor. Ayrıca kalıcıkları bir gloss için şaşkınlık verici! Yarı şeffaf ve ışıltılı bir gülkurusu/şeftali olan Coton Candy'nin parlaklığı harika! Yarı transparan ve yine hafif ışıltılı bir narçiçeği olan Pomegranate rengini hem tek başına, hem de Alix Avien 406 numaranın üstüne kullandım ve sonuca bayıldım!


Barely Rose allık çok açık renk görünmesine karşın nefis bir pembe/gül kurusu. Rengini çok iyi veriyor. Biraz tozutma sorunu var. Kalıcılığı bütün günü kurtarmasa da gayet iyi. Yanakta çok sağlıklı duruyor. Her makyaja da uyumlu, tamamen mat ve ciltte tebeşir gibi durmayan bir allık. Çok sevdim!
(NOT: Aşağıdaki yorum kısmından Funda Hanım'ın yazdığı yoruma göz atarsanız, allığın %100 mineral olması ve koruyucu madde içermemesi nedeniyle tozlaştığını yazmış... aklınızda olsun.)


So-bronze 3 bronzer ise renk olarak turuncuya çalan, ama açık tenlerde kontur yapmak için ya da bronzer olarak kullanmak için son derece uygun, yine mat bir ürün. Tek sorunu, taşlaşıyor olması. üç-dört kullanımda bir şeffaf bant yöntemiyle taşlaşan kısmı üstünden alarak bu sorunu çözüyorum. Günlük kontur yapmak ya da cilde hafif bir bronzluk vermek için güzel bir renk. Kalıcılığı ise allık ile aynı.


Gelelim swatchlara ve ciltte allık ve bronzer ikilisinin nasıl durduğuna...

Pomegranate, Coton Candy, Barely Rose, So-bronze 3


Jane Iredale Disappear Concealer -Medium

Bir concealer delisi olarak, yeşil çay içerikli bu ürüne de çok sevinmiştim.


Bana gelen rengi Medium. İlk bakışta çok uyumlu olacağını düşündüm ama renk olarak çok sarı tonlu. Halbuki yapısı çok çok güzel. Kapatıcılığı orta düzeyde, ince bir yapısı var, göz altında nemli duruyor ve çizgilere çok dolmuyor. Fakat renginin çok sarı olması nedeniyle kullanamıyorum...
(NOT: Yine Funda Hanım bu kapatıcının aslında sivilce kurutucu ve leke örtücü olarak kullanılması gerektiğini, göz altına kullanılmaması gerektiğini iletmiş! Ben de bu şekilde kullanmaya devam edeceğim.)


Bana göre bir eksi tarafı da sünger aplikatörü. Ürün temizlenmeyince sürekli bakteri üretiyor gibi geliyor bana ve rahat edemiyorum. Belki bu kapatıcının süngeri de Maybelline Age Rewind gibi anti-bakteriyeldir...
(NOT: Funda Hanım başlığının antibakteriyel olduğunu söylemiş, sıkıntı yok yani...)


--------------------------------------------

Jane Iredale ürünlerini pek çok eczanede ya da dermokozmetik sitesinde bulabilirsiniz. Hatta, Disappear Concealer'ı buraya TIKlayıp Larcenciel kodunu girerek, mevcut indirimin üstüne %10 indirim daha elde ederek (87 TL yerine 62,60 TL'ye) alabilirsiniz. 

Makeup Kit'i göremedim, ancak diğer Jane Iredale ürünleri için de BU SAYFAYA girdikten sonra, ödeme sırasında yine Larcenciel kodunu kullanarak normal indirimlerin üzerine ekstra %10 indirimle alışveriş yapmanız da mümkün! Örneğin, bu kitte benim bayıldığım Barely Rose allığı 43 TL'ye (normal satış fiyatı 60 TL; sitede indirimli olarak 48 TL, blog indirimiyle 43 TL) SağlıkDeposu.Net'ten alabilirsiniz.

NOT: Bu indirim www.saglikdeposu.net teki tüm ürünlerde Larcenciel koduyla 15 Mart 2014'e kadar geçerlidir...







14 yorum

  1. makyaj kitini ben daha kullanmaya kıyamadım biliyormusun sen baya hırpalamışsın ben de başlayayım bari o kadar şirin ki bozamadım bir türlü.. kapatıcı ise çok uydu bana sünger konusunda ben de aynı düşünüyorum parmağımla alıp uygulama yaptım o yüzden.

    YanıtlaSil
  2. Bu tarz kitlere bayılıyorum. Özellikle seyahatlerde çok pratik. JI ürünlerini henüz denemedim ama böyle bir kitle başlangıç yapabilirim :) güle güle kullan ...

    YanıtlaSil
  3. İrem'cim, valla ben allığın rengine bakmak için azıcık parmağımı gezdirip de renge bayılınca gerçekten vahşice kullandım :))) Kapatıcı konusunda da çok şanslısın ya, bana çok sarı geldi :/ Çok sarı alt tonlu bir arkadaşımı bulursam hediye edeceğim artık, halbuki yapısı da çok güzeldi. Güle güle kullan ikisini de, sevgiler!

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle Nilgün, seyahat için, gündüz makyaj tazelemek için at çantan çık, avuç içi kadar bir şey. Bir de, Jane Iredale'in içerikleri de harika. Dolayısıyla bu ürünü baştan sona çok sevdim! Teşekkürler, öperim!!!

    YanıtlaSil
  5. Canım çok güzel olmuş cidden, bende başladım kullanmaya, özellikle bronzer ı sevdim ben, diğerlerine bende henüz kıyamadım daha:)

    YanıtlaSil
  6. Bronzer tam bizlik zaten Şebnem'cim :) Kıy bence, çok beğeneceksin! Öperim pek çok!!!

    YanıtlaSil
  7. Bende bayadır kullanıyorum bronzer ozelliklede allıga bayıldım. İlk actıgımda ambalajı cok ilgilimi cekip heyecanlandırdı beni. Bana göre tek eksi yanı lipgloss kısmı. Gereksiz olmus onun yerine keske o kısma kapatıcı veya krem aydınlatıcı koysalarmıs süper 3 lü olurmus.

    YanıtlaSil
  8. Hmm, haklısın Begüm. Glosslar fırça olmayınca zor kullanılıyor. Kapatıcı on numara olurmuş mesela :) Güle güle kullan sen de!!! Mucks!!!

    YanıtlaSil
  9. Öncelikle Merhaba verilen hediye ürünleri begenmenize Jane iredale firması olarak çok mutlu olduk. Ürünlerin %100 mineral olduğu ve size gönderilen katologlarda nasıl kullanmanız gerektiği ayrıntılı olarak yer almaktadır. Tozlanmasının nedeni %100 mineral olması ve içerisinde hiç bir koruyucu madde barındırmamasından kaynaklanıyor. Kapatıcının özelliği ise genel amaçlı kapatıcı ve aynı zamanda sivilce kurutucudur.yoğun pigmentlere sahip olduğu için dövmeleri bile kapatabilecek güçtedir. Özel abrikatörü sayesinde anti bakteriyel anti-inflamatuar dır. Göz altı kapatıcısı olarak kullanılmaması gerekmektedir. Jane iredale firması olarak tek yetkili bayilerimiz seçkin eczanelerimizdir. İyi Günlerde Kullanmanızı Dileriz. :)

    Jane İredale Ailesi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Funda Hanım Merhaba,
      Öncelikle değer verip yanıtladığınız için çok teşekkür ederim!! Tozlanmasının nedenini tahmin edebiliyordum zaten; bronzer'ın taşlaşmasıyla ilgili bir kullanım hatam da olmuş mudur acaba, bu vesileyle size sormak istedim.
      Kataloğu okudum ama kapatıcının göz altına kullanılmaması gerektiğini görmemiştim. Dikkat etmedim sanırım! Notunuzu hemen ekliyorum yazının altına, çok teşekkürler!
      Sevgiler, Başak

      Sil
    2. kapatıcının göz altında kullanılmaması gerektiği beni de dikkatimi çekmemişti, güzelce de kullandım bir kaç defa göz altıma aksi bir tesir görmedim ama tabi o şekilde kullanılmıyorsa sivilceler üzerinde deneyeceğim .

      Sil
    3. Değil mi İrem'cim, belki daha belirgin bahsetmeliler bu konudan; bizde kapatıcı deyince daha çok göz altı anlaşılıyor çünkü... Ben de öyle deneyeceğim bakalım. Öperim!

      Sil
    4. Tekrar Merhaba Başak Hanım,
      Bronzer'ınızın tozlanmasının nedeni kapağı açık kalmış olabilir.Ayrıca bilgilendirme konusunda haklısınız keşke daha uzun bilgilendirebilme şansımız olsaydı fakat eglence kısmından fazla zaman çalmamak için kısaca markayı anlattık size. Ama sormak istediğiniz ya da mineral makyakla ilgili bilgi almak istediğiniz konu olursa f.sakar@rosspharma.com adresine mail atabilirsiz :) ya da Jane iredalenin Facebook sayfasından ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.Yorumlarınız için tekrar teşekkür ederim.
      Başka bir etkinlikte tekrar görüşmek dileğiyle :)

      Sil
    5. Funda Hanım yeniden merhaba, yorumları takip ediyor olmanız mutluluk verici, çok teşekkürler. Bronzerın kapağını hiç açık bırakmadım; dolayısıyla taşlaşmasının nedeni bu olmayabilir. Neyse, çözüyorum bir şekilde :) İletişim adresiniz için de çok teşekkür ederim, bu adresten sizi rahatsız ederim.
      Sevgilerimle, Başak

      Sil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.