Vichy SPA Set: Puréte Thermale Misel Solüsyon, Termal SPA Suyu, Aqualia Thermal Night SPA Gece Bakımı


17 Şubat 2014 Pazartesi

Yine bir blogger etkinliğinde (TIKTIK) Kozmopoli tarafından hediye edilen bu şeker setten bahsederek haftaya başlamak istedim. 


Deneme boyu ürünlerden oluşan bu setin metal, silindir kutusu bir harika. Üzerindeki çizim insanda gerçekten SPA havası uyandırıyor. Ürünler bitmek üzere ama kutuyu tabii ki saklıyorum!


Vichy Termal SPA Suyu diğer termal sular gibi. Her türüne bayılıyorum. Nemlendiriciden önce, makyajdan sonra, fırçalarımı ıslatmak için, ferahlamak için... her şekilde kullanıyorum. Ben aralarındaki farkı anlamıyorum; ama, bu suyu da sevdim. Püskürtme mekanizması da başarılı. Tercih edilebilir!


Vichy Pureté Thermal 3'ü 1 arada Misel Solüsyon ise hassas ciltler için diye geçiyor ama açıkası temizliğini pek beğenmedim. Daha etkili misel sular kullandım. Bir de, sanki köpürüyor gibi geldi. Başarılı bulmadım.


Vichy Aqualia Thermal Night SPA gece bakımı ise yoğun bir gece kremi. İstenirse maske olarak da kullanılabiliyor ki ben bu şekilde kullanmayı tercih ettim. Yüzüme yopun bir tabaka halinde sürüp 10-15 dakika kadar sonra termal su sıktığım pamukla temizledim. Cildim yumuşacık oldu. Bu nemlendiriciyi gerçekten beğendim. Hamilelikle birlikte kuruyan cildime çok iyi geldi. İçeriği pek iç açıcı değil; ama cildim daha da kurursa aklımda...


Vichy Termal SPA ürünleri böyle şirin bir set halinde satılmıyor bildiğim kadarıyla, ama yukarıdaki linklere tıklayarak Kozmopoli'den alabilirsiniz. 

Mutlu haftalar!!!







4 yorum

  1. Ben bu seti onlineeczanem.com dan 10 tl gibi bi fiyata aldim ama 1 ay kadar önceydi. Almak isteyen olursa oradan bulabilirler belki:)

    YanıtlaSil
  2. Bilgi için teşekkürler Naz07, süper oldu :) Sevgiler!!!

    YanıtlaSil
  3. Evet, ben de her türlü termal suyu seviyorum Balböceği :)

    YanıtlaSil

"Yapıcı" olduğu sürece her türlü eleştiriye açığım. Yalnızca beğeninizi ifade etmek zorunda değilsiniz pek tabii; ama, yazar(lar)ı ya da yorumcuları kıracak, incitecek tarzda yorumlar yazmaktan kaçınmanızı rica ediyorum. Teşekkürler.

© L'Arc-en-ciel
Maira Gall
L'Arc-en-ciel - ©

Blog Tasarımı

Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kullanılması
5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.